Toata ziua aia nu am stat degeaba, ba duceam bagajele ,ba stateam la receptie ,la un moment dat am servit si oameni la masa ca dee ,hotelul asta are si restaurant.
Eram obosita iesisem in spate sa fumez o tigare si isi face aparitia si Min. Cand il vad ma inec cu fumul..mda ce sa mi ceri.
-Usor usor ..daca si cu fumul te ineci cred ca cu pu*a vomiti..
-Vai ce gluma stai calm ca ai vomitat-o tu inainte mea nu ti iau meseria.
Acesta face ochii cat cepele si îi apare acel zambet strengares pe fata.
-Deci asa-i vorbesti sefului tau?
Dau din umeri fara nepasare
-Nu sunt o jucarie ..*spun tragand din tigare*
-Vad da si mie un foc..
-Saraci-o
Acesta rade..dar tot nu ma pacaleste cat timp e cu Jungkook pe mana nu-l agreez.
-Vezi ca diseara imi vine o cunostinta foarte importanta pt mine tu te vei ocupa sa se simta ca acasa.
-Aha..
Acesta mai trage un fum si pleaca. Hmm ceva ma roada pe interior el ce legatura are mai exact cu Jeon adica el transporta tot droguri. Daca as putea intra in biroul lui..trebuie sa fie o solutie..imi termin chistocul si il arunc ..ar trebui sa vorbesc cu Iris despre noul si importantul oaspete.-Iris?
-Da?
-Cine e importanul oaspete de diseara?
-Sincer nu stiu dar sa nu faci vro boacana ca esti data afara.
-Eu?Vro boacana?Niciodata
-Vorbesc serios ..Nu am sa fac nimic rau ,daca Min nu ma va supara asta i clar..
...Timpul zbura repede iar ora veniri oaspetelui se apropia ..
Aveam indicati sa ma ocup de masa 7 ..eram pregatita sa l vad pe clientu asta special ..
Mda nu mi place sa astept ,ies sa fumez si sa ma gandesc ce o sa fac pe viitor.. Adica pana la urma nu pot ramane aici , asa . Viata nu mi se rezerva doar la asta , dar cum sa mi schimb soara cum sa fac sa ies din cacatu asta ..offf
-Ce faci aici ?
-Pe dracu..
Era Min ca deobicei imi distruge linistea si asa zisa mea stare de meditatie, vaii trebuie sa ma apuc din nou de baut ca nu i bine ..
-Dc nu esti inauntru?
-Ca vreau sa fumez..
-Vaii pisicuta e in toane rele?!Hai ca te calmez eu imediat.*zambeste acesta draceste *
-*oftez* Fi atent raspunde mi si mie serios macar o data..
Acesta se uita la mn in ochii sta cateva secunde si da din cap in semn de aprobare
-Cum pot sa o iau de la capat intr o lume in care nu am scapare, in care sunt gasita oriunde ma duc ?
-Hmm ..printeso faza e ca toti avem probleme si alegeri care ne definesc. Nu trebuie sa te lasi calcata in picioare de nimeni ,doar tu poti renunta doar tu poti fi aia care se poate ridica deasupra tuturor doar tu singura. Indiferent ce probleme ai sau in ce cacat esti , lupta pt ca in ziua de azi daca nu lupti si nu risti nu castigi .Wow chiar are dreptate ..trebuie sa incerc sa lupt nu sa stau si sa ma uit cum o sa cad.
Perspectiva Suga
O vad ca se gandeste ,ca aproba oare ce cacat a facut ..cred ca e ceva la ea ce imi starneste interesu ..hmm
Dracusoru asta ascunde ceva .
-Eu trebuie sa ma duc sa mi astept oaspetele , intra si tu si fi pregatita.
Îi zic cu un glas calm ,ea isi intoarce capu la mine si ochii aia mari varsa lacrimi ..De ce ma inmoaie ?Si le sterge repede iar eu o iau in brate ..nush ce i cu mine ..nu e bine ..Îi dau drumu si plec ..Trebuia sa nu fac asta dar parca ..simpla ei prezenta imi aminteste de trecut ..oftez si ma duc la masa rezervata doar pt mine si Jungkook, ceilalti prieteni care sunt ca niste frati din pacate ajung mai tarziu ,pana atunci vad ce invarteli mai face prostu asta.Perspectiva Kaila
De ce a facut asta ?!
Nu mi explic ,imi scutur capu rapid trebuie sa ma duc sa vad daca a venit oaspetele p*li .
-Kaila unde ai fost?Haide o data du-te ca a venit! Ma anunta Iris si imi pune doua meniuri in mana impingandu-ma pe usa bucatariei in sala meselor .
Era o seara plina , masa 7 trebuia sa o gasesc vaii rochia e prea scurta , tocurile ma omoara , cum dracu am acceptat asta..
Merg spre masa 7 cand deodata raman in loc . Nu se poate e Jungkook ..deci nu cred ..
Vreau sa plec dar ..
-Te rog sa ne iei si noua comanda*spune Min cu o voce dura dar decenta*
Incerc sa mi ascund fata prin par si sa nu ma uit la Jungkook ..le dau meniurile dar nu pot sa plec ca
-Ce te ai rusinat asa? Ha? Uiata-te la mine ! *zice Jungkook cu o voce de arogant *Daca i lipesc doua ...
-E vro problema ?zic eu cu glas mic.
Acesta rade si deodata vad ca voia sa ma traga de brat dar Min..
-Jungkook! Potoleste te !Te apuca?!
-Dar ce e frate?Vreau sa ma distrez in seara asta , ca si asa mucoasa e plecata probabil la p*la
Nu cred ca a zis o ...am draci.
-Mucoasa zici la tarfele tale ,panaramo!
Îi zic aratand cu degetu la el ..vai dar is proasta grav ...
-Kaila!? Zice acesta mirat dar zambind in coltu guri..
-Nu..zic eu repede si incep sa fug..
Acesta se ridica de la masa si vine dupa mine si ma prinde pe un coridor ..am dat de dracu ..ma izbeste de perete si ma tine strans
-Credeai ca scapi!!???Zi!!*urla la mine*
-Da mi drumu!*urlu si eu*
Acesta imi da o palma de pic pe jos .Nu mi simteam obrazu ,imi venea sa plang ,simteam cu mi se aduna lacrimile in coltu ochilor si incep sa nu mai vad clar.
Aud pasi ..era Min
-Jungkook.. Care e faza?
-Ea e mucoasa! Cum de ai angajat o?? Ha?
-Nu stiam...
Ma uit al Min si el se uita la mine .Perspectiva Min
Era distrusa . . eu ce ar trebui sa fac acu sa fiu de partea prietenului meu sau de partea fetei care..e ceva ce nu stiu sa explic...
CITEȘTI
Waste it on me
Ficção GeralCum mi s a putut schimba viata asa de repede?buna intrebare ...dar greu de dat un raspuns ...sau nu Din vina lui am ajuns sa stiu ce e ura , dar si dragostea . Din vina parintilor mei am ajuns sa il cunosc si "sa ma casatoresc cu el". Oare sentimen...