Razele soarelui îmi determinau ploapele sa se deschidă ,eram pe bancheta din spate a mașinii cu o geaca peste mine . Mă ridic în fund și vad că eram in spatele unei clădiri ,nu fusesem niciodată pe aici nici în trecere cel puțin . Apas pe cleanță pff clar închisă nush dc mă așteptam să fie deschisa .. creier prost...
Oftez și când să mă întind spre scaunele din față ,aud un mormăit .. înghit in sec. Era Tae ..dormea ..părea adorabil auu doamne cum pot să mă gândesc la căcaturi de genu când eu sunt Intr o situație și mai proasta . Îmi dau o palmă mintală dar stai dacă mă pot folosi de el și Jeon ,o idee mi se împletise in cap ,care sper sa se dezvolte mai încolo . Îl scanam sa vad daca are poate din coincidență cheile la el și bingoo le avea în mână . Când sa întind mâna la ele se aude ceva afara și vad o ușă care se deschide ,mă pun imediat la loc de parcă nici nu m as fi trezit și în următoarele secunde portiera de la locul șoferului se deschide și cineva se pune in mașină.
-Asa repede? Spune Tae Intr un căscat de zile mare .
-Da ..
Era Jeon ...
-Deci de când se incepe treaba? întreabă Tae in timp ce Jeon pornea din loc .
-Teoretic de mâine ,trb să facem niste achiziție , spatiu de la subsol e beton ,nu sunt încântat de unde am găsit o plasată clădirea atâta tot dar o voi masca cu o firma de haine cred sau ceva alimentar că după cum vad in zona asta un magazin din asta calumea de alimente nu e.
-Tu știi ,eu și băieți suntem aici,doar că..
-Acum ce mai e ..îl întrerupe Jeon
-A mica ..
-A mica?! Te rog e ca o vipera .
-Ai fost cam dur și știi că Jimin a exagerat
-Îi iei apărarea lu asta?
-Jungkook! E fata in pana mea ,nu e vina mea că tu ai cochetat numai cu panarame de la orice bordel și pe care le înjoseau, eu unul știu cum e sa ai o fata in jurul tau și știu că au momente foarte grele ,așa că vezi ce faci .
Jungkook doar pufnește ,doar că ce fata a avut Tae la el în viața? Sotie? Iubita?***
După o jumătate de oră ,ajungem presupun acasă. Sunt luată în stil mireasa nu știu de cine doar ca avea un parfum foarte dur care mi placea și care mă făcea să rămân în brațele persoanei respective. Stau așa până când sunt pusa in patul meu și ușa la camera îmi este închisă ,deschid ochii și în fața mea era Jeon ...înghit in sec asta m prostise. Îmi dau ochii peste cap și acesta pufnește.
-Ai vrut să fi cărată? Mă întreabă in timp ce se așează pe marginea patului.
Nu i zic nimic și mă dau mai incolo de el uitându mă în alta parte .
-Ya! Îmi zice aceasta cu tonul mai ridicat și atunci mă aprind și îmi întinde brațul până la el și într o fracțiune de secundă i lipesc și una.
Acesta rânjește, e ceva de ras și nu știu eu? Neuroni stricați.
-Da cred că o meritam puțin...zice el intorcandu-si capu spre mine din nou
-Putin cam mult .. comentez eu repedePerspectiva Jk
O vad că e bosumflată in continuare , de ce îmi place când face pe dura sau pe indiferenta ,poate așa am fost obișnuit să o văd ,dar e și ea om iar reacția pe care am avut o eu nu a fost una tocmai decenta , eram stresat ce e drept de ale mele și nu am mai ținut cont .
Nu știu ce mă apuca dar o trag de picior și imediat o aduc langa mine , aceasta uitându se îmbufnată la mine
-Mai vrei o palmă ? Se uita aceasta cu o sprânceană ridicata la mine și încruntată.
Dar nu i bag in seama ,vreau doar sa mă joc puțin .
I despart picioarele și mă pun peste ea ,nu avea forța să mă împingă se zbătea sub mine. Când voiam să se înfigă cu mâinile în fața mea i le prind deasupra capului . Avea privirea puțin speriata.
-De te de pe mine! Spune nervoasa cu maxilarul încordat.
-Tu mi ai dat o palmă , e rândul meu sa răspund . Spun in timp ce mă apropiam de gâtul ei care înghite in sec .
-Daca te ajungi de. ..nu mai apuca sa și termine frază că încep să o sărut lent pe gat , mușcând o ușorPerspectiva Kaila
O sa îl omor ,îl trimit de unde a ieșit din maica sa . Ah se simțea atât de bine ce e drept ,dar nu renunț in fața boului chiar daca aveam pielea de găină. Îmi mișcam mâinile dar mi le ținea prea strâns . Cu o mana mi le ținea și cu cealaltă cauta baza tricoului iar eu atunci realizam că nu aveam pantaloni . Incep sa mă panichez .
Mă agit dar el se lasă și mai mult pe coapsele mele ,miscandu se ușor peste mine ,voiam să duc mai departe doar de distracție dar cu asta nu se merita pt că ajungeam apoi bătaia lui de joc și nu voiam oricât de mult mă excita gândul să-l simt mai mult
-Opreste te ! I zic pe un ton mai ridicat
-Iti e frica că nu te mai poți opri? Îmi spune după ce încetează săruturile.
-Imi e frica că o să te omor! I urlu in fața
Acesta doar rânjea ,simt cum își plimba mâna pe piciorul meu , ajungând la lenjeria de pe mine ,bagandu și mana sub ea ... Până aici ...
-Taehyung! Strig din toți plămâni
Iar pe ușă intra Tae iar la vederea ipostazei Jeon se da jos de pe mine și se duce spre Tae lovindu l in umăr când să treacă pe lângă el.
Eu respiram greoi și îmi venea să plâng de nervi ,a fost prea aproape
-Esti ok?
CITEȘTI
Waste it on me
Genel KurguCum mi s a putut schimba viata asa de repede?buna intrebare ...dar greu de dat un raspuns ...sau nu Din vina lui am ajuns sa stiu ce e ura , dar si dragostea . Din vina parintilor mei am ajuns sa il cunosc si "sa ma casatoresc cu el". Oare sentimen...