In masina era o liniste de nedescris...pana cand nu ma mai pot abtine, adica ce sunteu, un nimic ..
-Unde ma duci?
-Unde vreau.*imi raspunde sec*
-Asta nu e un raspuns, domnule inganfat.
Deodata acesta pune o frana de puteam sa jur ca daca nu aveam centura zburan prin parbriz..
Isi intoarce fata catre mine si vad cum isi incordeaza maxilarul..
-Printeso cred ca trebuie sa stabilim niste reguli..*Eu inghit in sec* asta nu e de bine.
-Nu vorbesti decat cand trebuie ,nu comentezi ,ma respecti si stai in banca ta ..*accentueaza ultimele cuvine*..
-Cand se termina ?*intreb eu *evitand ce a zis..
Il vad ca sta pe ganduri ...
-Pana cand obtin ce vreau si cu asta inchiei discutia..
Pana obtine ce vrea ,pai ce vrea...?Intr-un final ajungem la viitoarea mea locuinta...urcam la etajul 3 iar acesta deschide usa cu numarul 10 ..era un apartament destul de spatios ...
Acesta o ia inaintea mea pana cand ajunge in dreptul unei usi, o deschide si imi iasa bagazele acolo.
-Asta e camera ta..
Da sa ies dar il opresc.
-Macar zi mi numele tau?!
-Jungkook..
Si cu asta a trantit usa..camerei ..
Bine, sa ma calmez trebuie sa gandesc rational nu? Cum mama masii scap eu din cacatul asta ....
Cum au putut ai mei sa faca asta, inseamna firma mai mult decat mine pentru ei....Gandindu-ma la toate astea nu imi dau seama ca plangeam, si cat m am abtinut sa nu plang in fata imbecilului aluia..***
Era cam 2 noaptea nu aveam somn.. ma ridic dun pat imi trag niste haine la intamplare pe mine si deschid usa la camera incet ca sa nu l trezesc..el avea camera exact langa a mea..
Ma incalt in niste bocanci , deschid usa la intrare incet si o tulesc pe scari..***
Era vro 5 dimineata iar eu imi inecasem amarul in alcool . Stiu ca asta nu e o rezolvare dar macar ma face sa uit pentru putin timp de problema pe care o am .....
-Kaila nu crezi ca ai baut cam mult ?!
-Mo...lasa ma dracu in pace..priepi.Mo lucra la barul in care mereu imi petreceam noptiile ,mai ma aducea din cand in cand acasa..
-Eu tot nu inteleg ce e asa rau ca o sa stai cu Jungkook?
-Nu e rau..tu .e.esti ...*oftez*imi era prea greu sa leg niste cuvinte amarate.
-Hai du te casa ..*imi zice el*
Il ascult si ma ridic greu ..imi intorc capul spre el si il intreb
-Nu..*sughit* poti sa ma*sughit*duci acasa??
-Azi nu Kal...
Asa ma striga el uneori ,gest de prietenie.Ies fara din club, iar aerul dimineti ma loveste ..acum cum ajung acasa..?
Dupa cateva minute de gandire ..urc intr-un taxi si îi dau niste indicati de ce era prin jurul blocului unde stateam din ce imi aminteam..Ajung , nu stiu cum acasa..urc la etajul 3 si deschid usa incet dar ce surprize Jungkook ma astepta in sufragerie . De cum ma vede fata i se schimba intr una nervoasa..acum am dat de dracu cu adevarat.
-Unde ai fost? *ma intreaba acesta *
Eu nimic ..inghetasem din momentul ce privirea lui se intalnise cu a mea.
-Ti a inghitit pisica limba ?!*ridica el tonul voci*..
Eu in schimb tresar putin ,dar imi e atat de somn incat nu vreau nici sa il iau in calcul. Ma decid sa trec pe langa el si asta fac doar ca planul meu de al ocoli nu iese...cum vreau.
Ma prinde de brat iar fetele noastre erau asa aproape inca îi simteam respiratia pe fata mea..
- Imi raspunzi la ce ti am zis sau vrei sa aflu pe metoda mea..
Ma privea intens in ochii, dar pana la urma cine e el sa îi dau explicatii..
-Cine esti tu?
-*Pufeneste* Cum adica cine sunt eu?Printeso sunt viitorul tau sot..daca ai uitat.
-Esti un cacat cu ochi..ai prins-o?!îi zic fara nici un regret ..
-De data asta te las in pace , esti beata si nu stii ce vorbesti..
Imi dad drumul iar eu intru in camera si ma arunc in pat.Perspectiva Jungkook
Cine se crede si piticania asta, nu poate sa stea cuminte cum i am zis , de ce naiba nu ma asculta, credeam ca m am facut destul de inteles dar aparenta inseala. O sa invete sa ma asculte..maine am o zi grea atat îi trebuie sa imi faca probleme si sa mearga pe nu stiu unde..Perspectiva Kaila..
Eram asa obosita..ma intind dupa telefon..si era 12 ceasul ..scoala nu mai intra in calcul acum..ma ridic greu din pat putin ametita si ma duc sa imi fac rutina.
Ma schimb in niste pantaloni de trening si un tricou si ies usor din camera,nici urma de el cred ca a plecat sau nu?
Ma duc la usa camerei lui si bat..nu imi raspund. Apas pe cleanta si era inchisa..tipic nu stiu de ce ma asteptam sa fie deschisa.
Ma duc in bucatarie si imi pun un bol cu cereale gandindu-ma la seara trecuta..Cine se crede el sa îi dau explicatii?..
Ar trebuii sa fac ceva azi, ma gandeasc sa il sun pe Mo*Conversatie telefonica*
-Da?raspunde el
-Mo ce faci?
-Pai ma duceam sa livrez niste pizza
-Off deci nu ai timp si de mine ,moor in casa.
-Daca vrei te iau cu mine ,dar nu iti promit ca o sa te distrezi.
-Macar ies din casa.
-In 10 min sunt la tine..
-Ok..
*Sfarsit conversatie*Ma duc la mine in camera ma imbrac cu o pereche de blugi rupti, o bluza pana in talie si un hanorac iar in pucioare imi iau tenesi..
Mo era deja in fata blocului, cum de stia unde stau. I am spus eu aseara ?!
-Mo hey?
-Oo hey..
-De unde stiai unde stau?
-Pai nu mi ai spus tu aseara ?!
-Nu mai stiu..
*pufneste*
-Hai odata sa livram pizza..
-Bine****
Era in jur de 9 seara iar Mo mai avea de livrat la o singura adresa..ajunsi la adresa era o cladire mare ,nici pic de lumina nu era aprinsa in cladire la vrun etaj..ok asta e ciudata sau doar mie mi se pare.Astept mai bine de o jumatate de ora dupa Mo ce tot intarzie atat daca a patit ceva ..ma decid sa ma duc dupa el..
In cladire nu observ pe nimeni, avem lanterna de la telefon pornita..pana la urma intru intr o incapere de unde am auzit niste zgomote...acolo erau o groaza de cutii, oare ce era in ele.
Curiozitatea ma omoara asa ca deschid una , iar ce vad ma socheaza..erau droguri.-Ce cauti aici?..
*Vreau acasa acum*
CITEȘTI
Waste it on me
General FictionCum mi s a putut schimba viata asa de repede?buna intrebare ...dar greu de dat un raspuns ...sau nu Din vina lui am ajuns sa stiu ce e ura , dar si dragostea . Din vina parintilor mei am ajuns sa il cunosc si "sa ma casatoresc cu el". Oare sentimen...