Cheia...Era in podul casei acolo mă ascundeam când eram supărată iar mama venea cu doua perne o plapuma și o punea acolo și mă lua în brațe sarutandu-ma . Nu apreciam așa tare lucurile alea ...târziu de tot mi am dat seama cat mi le doream dar făceam pe indiferenta iar acu nu o sa o mai am în viața niciodată ... niciodată nu o sa i mai simt mirosul dulce al unui parfum de firma sau cum mă certa când venea băută sau când trăgea de mine...amintiri ..cu astea ramai Intr un final .
Fug repede pe scări și întru . Podul avea decât câteva cutii dar în care putea fi .. mă uit în jur mai bine și vad o panza pictata de mama cu un răsărit de soare și 2 persoane în el ..iau panza și nush cred că de la prea multe filme văzute o întorc iar pe spate era o cheie lipita . Asta trebuia să fie .Îmi băgăm repede lucurile in mașină dar din cauza agitație uit de ce aveam nevoie ,o poza cu mama știu că avea una fix unde am găsit cutia .. nu apuc sa pun bine mana pe poza că sunt pusa la pământ ...nici nu aveam nevoie sa mă gândesc cine era că simt cum tot corpul îmi tremură de frica .
-Ti a fost dor de mine. Zice acesta pe un ton apăsat in timp ce mă întoarce cu fața spre el tinandu-ma tot sub greutatea lui.
-Nu răspunzi ?zice cu o față de psihopat
Ah cat as vrea sa l scuip in fața dar mai mult că sigur saliva ar veni pe mine.
-De te de pe mine boule ..spun nervoasa
-Nu scapi de aici ,eu și prietenul meu vrem sa ne distram puțin ..
După cuvinte astea vad negru....Simt o durere foarte mare in zona coapselor și a fetei ..mă dezmeticesc greu datorita faptului că cineva tot mă zgâlțâia .. ridic capul și îl văd pe Jeon in fața mea langa el băiatul ăla Tae ..
-Te ai trezit prințesa?Nu ziceam nimic , după câteva secunde conștientizez că eram legata de un scaun .. Elegant ..pufneșc
-Ce nu ți place ?
-Esti la mine in casa așa trebuia să stai tu..spun răgușită
Jeon face un râs fals ..și începe să se plimbe prin jurul meu ..
-Uite care e faza :Mă-ta e moarta boon ..zice cuvinte astea cu atâta ușurință mie mi se formau lacrimi în colțul ochiilor ,plus că acesta îmi dadea și o bretea jos de la maieul pe care îl aveam jos .
-Sa vezi cat a indurat săracă ,chiar nu voia să o iau cu frumosul zice asta in timp ce dă și cealaltă bretea .
Înghiteam in sec nu mi placea asta .
Începe să și pună mâna pe gâtul meu strângându mi pielea ușor apoi o plimba pe umeri și o coboară ușor spre piept ,incep sa mă agit puțin și să respir puțin mai greoi
-Tie frica pisoi?
Mă uitam scârbită la el , dar pe el nu l interesa și ajunge cu mana in maieu strângându mi sânul drept și în același timp apropiindu se de gâtul meu sarutandu l senzual . Nu mi convenea sa mi facă asta cineva pe care nu l suportam ..
-Obisnuieste-te , e doar incep..când sa și continue fraza îl musc de braț și își ia mana de la sânul meu .
Acesta se enervează .
-Off Jungkook nu ești în stare de nimic ,zice Taehyung in timp ce se apropia de mine cu capul puțin Intr o parte . Vine in dreptul meu și îmi rupe in doua maieul de pe mine ..doamne bine că aveam sutien doamnee ..
Zâmbește in cotul gurii .
-Nu permit sa mi faci asta ..tip eu
-Draga mea ,nu am nevoie de permisiune****
-Lasa mă ..Acum ..strigăm eu cat puteam și îl împingeam de pe mine cum puteam .
-Taci odată ..zice Taehyung ..
De un sfert de oră incerca sa mă futa dar nu putea pt că nu mă lăsam până când Jeon de nervo vine la noi.
-Prostule ..zice Jeon
Acesta avea o funie,îmi leagă mâinile de pat nebagandu mi in seama rugămințile de a mă lasă fără să mi facă ceva
-Altele ar fi dornice de asta ..zice Jeon amuzat
-Sunt virgina ..zic eu repede
-Da și eu preot continua el.
-De ce dracu nu mă crezi ....?!
-Oare?Nu cred că fetele cuminți fac ce faci tu și știi bine ..
Mă uit la el încruntată ,asta avea de gând să de-a ca surdu in clopot?! Ahh trebuie sa ies din asta ,iar îmi era frica ..iar ..eram in bucluc ..iar ...
-Nu mai ai grai?zice Jeon in timp ce Tae iese afara din camera și el își desface cureaua la pantaloni ...
-Te rog..s.ssa nu faci asta ..zic eu bâlbâită
-Si de ce nu ?
-O sa regreți ..îl privesc pt un moment serioasa ..
Dar el doar pufnește ...Mă trage de picioare și îmi dă pantaloni scurți jos foarte ușor ..eu îl împing in piet cu picioarele dar tot degeaba ..
Vine peste mine la nivelul meu ,fetele erau foarte apropiate una de alta. Mă sărută forțat dar îl musc de buza de jos ,acesta doar rânjește și se năpustește asupra gatului unde musca din el flamand ..mă abțineam sa nu scot ce nu trebuia pe gura . El era între picioare mele toată greutatea lui și o lasă pe coapsele mele nu aveam ce sa fac...eram prinsa ...Sutienul mi l desprinde ușor desfăcând bretelele îl dă jos de tot aruncandu l prin camera .. începe să mi sărute ușor sâni apoi îi strânge în mână ușor facandu-ma sa gem ușor
-Stiam că ți va placea .
-O sa te distrug ..zic eu apăsat dar încet..
-Sa o crezi tuEl își dă tricoul și blugi imediat jos ,dar când sa își de-a și boxeri ceva se aude din sufragerie . Când deodată ușa camerei se deschide la perete iar fața lu Jeon i se întoarce într o parte și pica pe podea ..
Era Domnul Lee....
-Ahh drăguță stai că vin acu ..
Vine la mine rapid îmi taie funia îmi aduce pantaloni scurți rapid și o cămașă găsită rapid in șifonier ..
-Va mulțumesc zic eu in timp ce coboram scările cabanei
Îmi zâmbește cald dar când sa deschid portiera mașini vad cum acesta ramen statuie și în spate la balcon îl văd pe Jeon cu un pistol urlând ..
-Pleaca ..salvează te ..îmi zice Domnul Lee dandu mi rapid o rama cu o poza in mână și picand jos ..
Urc rapid in mașină mă mișc cat pot de repede și pornesc ,Jeon trăgea in mașină dar asta era antiglonț ,mașina lu Chanyeol .Noroc ...poate....
CITEȘTI
Waste it on me
General FictionCum mi s a putut schimba viata asa de repede?buna intrebare ...dar greu de dat un raspuns ...sau nu Din vina lui am ajuns sa stiu ce e ura , dar si dragostea . Din vina parintilor mei am ajuns sa il cunosc si "sa ma casatoresc cu el". Oare sentimen...