Yoongi nu știa cum să reacționeze nu știa ce să creadă ,era șocat.
-E adervarat..zice Tae lasandu se înapoi jos pe scaun.
Vad cum Yoongi incepe să tremure ,se uită în gol pentru o secundă și deodată i da un pumn lu Tae de zici că a dat trenul peste el ,picând pe jos .
Yoongi se pune pe el și continuă să l lovească ,Tae nu avea nici o șansă .
Mă ridic și încerc să l iau pe Yoongi de pe el ,îl iau Intr un final . Slab al naibii da forța are .
-Yoongi gata nu ai ce face asculta doar ce a fost! Incerc eu sa l calmez . Nu cred că Viviana ar fi vrut asta , ușor .
Vad cum acesta incepe sa se liniștească și lacrimile i curg pe față . Îl ridic și pe Tae și i iau afară și i duc in spatele barului unde nu era lume și nici zgomot.
Tae i explica ce a fost dar evita sa i spună că a fost violata și cred că e mai bine așa ,i provoacă o suferință mai ușoară .
Yoongi cade în genunchi.
-Atat timp am așteptat după ea sa vina..spune printre lacrimi ..iar acum ..își pune mâinile în cap și vad cum încearcă să se abțină , dar mă las la nivelul lui și i pun mana pe umăr ,acesta își întoarce capul spre mine.
-Timpul va vindeca ..i zic eu ușor .
Acesta nu zice nmk ,se uită doar în ochii mei și înțelegeam durerea pe care o avea față de pierderea a cuiva drag.
Tae se pune in fata lui tot la nivelul lui
-Imi pare rău..spune și i întinde un lănțișor .. M am gândit că vrei sa l ai .Lănțișorul era format din doua piese Ying și Yang iar pe spate era gravat ziua nuntii lor . Yoongi îl ia și îl pune la gat .Oftează lung.
Perspectiva Kaila
Intr un final zona unde era piata comerciala era destul de agitata ,se căutau angajați dar nu știam ce să fac.
Adică mă angajez la servire și dau de Jeon din greșală ..Uff nu merge . Trebuie sa vorbesc cu unu de la câmp pt a lucra acolo e mai ferit .
Mă plimbam pe langa tarabe și vad una cu orez ..
-Amm mă scuzați ,am nevoie de ajutor?
-Cu ce drăguț o ?era un mos grasut îndesat iar când zâmbea avea o față așa de cute.
-Am nevoie sa mi găsesc ceva de lucru la câmp.
-La camp ?spune acesta surprins
-Da .
-Draga mea poți lucra și aici la terasele de aici ,e mai ușor și e munca de fete.
-Nu contează că munca e grea ,o poate face și o fata.
-Bine drăguț o pai te primesc că și așa nu am găsit pe nimeni . Eu am plantați de orez mai jos de pădure ,sunt vro trei parcele destul de lungi . Lucrez eu cu soția dar mna oasele bătrâne se mișcă cam greu daca intelegi . Nu plătesc cu foarte mult dar e suficient pt a plăti cele necesare unui trai decent . E ok?
-Perfect .
Acesta îmi dă numărul lui de telefon și îmi spune că mâine la ora 7 sa fiu aici în piața că mă lua sa mi arate unde are el parcela ca data viitoare sa vin singura .
I mulțumesc mult și plec .Nu ajung bine acasă că pornesc așa zisul televizor ,zici că era o cutie dar macar aveam . In timp ce mă schimbam de haine aud că se vorbește de un tânăr găsit mort la ieșirea din Seul . Îmi îndrept atenția spre televizor și spune că identitatea s a găsit și apare o poza cu persoana respectiva când văd cine era rămân nemișcată ,nu conștientizam că era Mo efectiv nu voiam să cred una ca asta .
Unica persoana care nu mă părăsise niciodată acum este cărat dintr o râpă . De ce ...pic din picioare noroc că aveam in spate canapeaua .
Simt cum lacrimile mi se lasă pe obraji în jos și se preling pe tricoul alb luat pe mine .
Daca Jeon e de vina ..am sa l distrug ,am sa l joc pe cap până îl sparg ..spun in gându l meu incordandu mi maxilarul și ambi pumni...Pierduta in gândurile mele mă sperii când telefonul îmi sună
-Kaila ....era Chanyeol
-Mhm..ce ?spun răgușită
-Imi pare rău ..spune cu o voce tristă
-Iti pare rău ?ridic eu tonul puțin
Daca ne mișcăm mai repede nu avea că Mo singurul om din viața mea de căcat care nu m a părăsit sa fie omorât în felul ăsta ca un gunoi . Pricepi?
-Off ..
-Am sa mă răzbun pentru asta am sa l castrez pe acel dobitoc ..nu o sa rămână așa .. spun de a dreptul revoltată și mâhnită .
-Kaila știu că Mo a fost langa tine și că pierderea lui îți pune capac dar vreau sa știi că nu o sa te mai las la greu , o să fac tot posibilul sa scapi de calvarul asta .
-Cum pot sa am încredere?
-Ce întrebare prosteasca ,știi că puteam sa te dau de mult lui Jeon ...
-Stiu...
-Deci operațiile fetei au decurs bine ,nu a trb să facă schimbări majore ,o lăsăm așa 2 săptămâni ,tu încearcă să te acomodezi pe acolo
-Iar apoi?
-Apoi plecam din zona.
-Unde și cum adică plecam?
-Vin cu tine prințesaNumai zic nimic și închid ,deja ziua asta îmi da dureri grave de cap mă fac comodă și încerc să mă calmez .
Perspectiva V
După ce Yoongi și a mai revenit l am dus la Hotelul lui ,tot drumul nu a vorbit nimic doar privea pe fereasta ,nici când a coborât din mașină nu ne a zis nimic . Îl înțeleg nu l condam cu nimic ,nu am nici un drept ,el a așteptat după sora mea iar eu nu m am putut ține de promisiunea de a o aduce înapoi la el . Eu sunt cel de condamnat ..oftez .
Aleg sa mai rămân cu Jungkook , poate îmi mai schimb moralul.
-Macar te ai scăpat de o povară ..zice Intr un final Jungkook după ce am plecat de la hotel .
-Mda Intr un fel ...sunt o persoana teribil de rea ..
-Tae ,toți suntem ..zice Jungkook intorcandu-si capul spre mine .Avea dreptate ,fiecare își are păcatele .
-Asa o fi dar nici că ne schimbam ..continui eu
-Fiecare își are motivele sale pentru care a plecat pe drumul asta nu crezi ?zice Jk serios .
-Tu până la urmă cum ai de gând să o găsești pe fata aia ?
-Chiar nu știu sincer . Am apelat la unu care i găsește pe toți da pauza se pare ,nu da de ea și asta e foarte suspicios .
-Poate are o legătură cu ea .
-Pai a avut ,dar cică a fost doar o aventură .
-Si tu crezi asta ?
-Nu îți dai seama dar nu am ce sa fac mai mult dacă îl omor îmi pierd o șură buna de bani ,chiar foarte . Și în plus am incercat sa l trag de limba pe cel mai bun prieten al Kailei .
-Ala pe care l ai aruncat?
-Dap
-Pai și ce ți a zis ?
- A zis că între Chanyeol și ea a fost ceva special dar Chanyeol a fost devina și de aia s au despartit . Kaila cică a suferit mult după el .Pufneșc
-Nu credeam că fata aia putea sa sufere după unu
-Da crezi că eu? Faza e că se bat cap in cap lucrurile
-Da ea nu are părinți?
-Ba da
-Pai și de ce dracu nu vorbești cu ei ,poate e la ei .
-M am gândit la asta dar am zis sa mai aștept .
-Tu știi dar apropo care e numele ei de familie?
-Aa pff are unul ciudat ..amm Kairo-Lss
-Ce pu*a mea e asta ?!
-Pe mine mă întrebiÎmi era foarte cunoscut numele ăsta chiar foarte ,dar de unde ...
CITEȘTI
Waste it on me
Ficțiune generalăCum mi s a putut schimba viata asa de repede?buna intrebare ...dar greu de dat un raspuns ...sau nu Din vina lui am ajuns sa stiu ce e ura , dar si dragostea . Din vina parintilor mei am ajuns sa il cunosc si "sa ma casatoresc cu el". Oare sentimen...