Perspectiva Jungkook
Eram cu băieți acasă la mine sa ne gândim unde e Kaila. Ce înscenare buna a putut punea cale daca RM nu zicea ceva nu aveam habar . I am zis chestia asta și lu taica su dar acesta nu crede . O să i o aduc și când o să vadă că am avut dreptate o să l facă să pună firma pe numele meu și apoi pot sa ajung la căcatul ăla care mi a distrus viața .
-Pamantul către Jungkook !își flutura Jimin mana prin fața mea .
-Asa ..deci ..zic eu Intr un final... ați aflat ceva ?
Yoongi se face mai comod in scaun :
-Din ce am auzit eu e in Anglia ..zice el
-Anglia ?!zice Tae mirat și îl pune pe gânduri
-Oare .. continua Jimin .. s a întâlnit cu omul de care vorbiți voi de ceva timp..
Toti ne uitam spre el
-Kairo Lss ...zice VEram e gânduri ,daca o fi cu tipul ăla înseamnă că nu prea îs șanse să o găsim defapt sa o recuperăm . Mă uit la Tae cum își mușcă buza nervos ,știam că vrea răzbunare dar ceva îl oprește..
Perspectiva Teahyung
Kairo ... Nu am informații clare despre cum s a intamplat defapt atacul din Anglia ..dar instinctul spre el mă ghidează. Știu că Hoseok nu ar face asta chiar daca relația dintre noi nu e una ok ,dar ar trebui sa apelez la el poate are mai multe informații mai ales că el sta în Anglia ..
-Eu propun așa .. haideți să cercetăm o săptămână de zile Anglia sigur acolo e Kaila .
-Crezi că Kairo e încă acolo?zice Yoongi
-Da ! El acolo locuiește ,că are afaceri și lucrează pt oameni care îl plătesc mai bine și îl pun să distrugă anumite clanuri și mafii e altceva .
-Tu crezi că puteam noi să facem față lu ăla și să o luăm pe Kaila?zice Jimin
Iar apoi Jk se ridică brusc în picioare.
-Fata aia va fi din nou în mâinile mele ,vreau bani aia și nu mă interesează că sta ăla in fața ei și în plus putem apela la lege.
-Cum așa ? Teoretic ea e moarta și practic Intr un fel. Zice Suga
-Pai draga prietene ,vara ei nu lucrează la tine?zice Jk cu un zâmbet in colțul gurii .Perspectiva Kaila
După ce eu și băieți am lămurit chestiile despre faza cu RM am ajuns acasă. Le am zis sa mă lase la adresa unde stăteam eu ,Intr un fel aveam nevoie de niste timp cu mine .
***Eram in cada ,apa era fierbinte și numai buna pentru a mă relaxa . Îmi las capul pe spate și închid ochii . Nu mă gândeam la nimeni și nimic ,liniștea era prezentă.
Nu apuc bine sa ma relaxez că bate cineva la ușă . Mă ridic cu greu din cad îmi înfășor un prosop in jurul corpului și ies . Deschid ușa și în fața mea era Suk care rămâne șocat puțin dar își întoarce capul Intr o parte își ciufuleste parul și zice :
-Amm ai uitat asta la noi.
Îmi întinde portofelul ...
-Mersi ..zic eu cu jumătate de gura ,puteai sa mi l dai și mâine sau in alta zi nu era graba ..continui eu .
-M am gândit că îți trebuie .
-Vrei sa intri ?zic eu pe repede înainte .
Acesta se uită la mine cu un zâmbet micuț în colțul gurii și intră .
-Vezi că am niste bere prin frigider .
-OkiiIn timp ce el cotrobăia prin frigider eu mă duc să mă îmbrac . Îmi iau un hanorac negru pe mine ,niste pantaloni negri largi și părul îl usuc puțin .
Mă duc în bucătărie și mă așez pe scaun la masa ,el îmi întinde berea .
****
După aproximativ 2-3h râdeam ca doi boi . Eram beți amândoi . Nu mai puteam nici sa mi aprind o țigară și nici el . Povestiseram de la mama dracu,numai bazaconii și nebuni .
-Apro.p..o care e teaba ta cu Ivy?zic eu mai greoi cuvintele și cam gresite cei drept .
-E o fuuufaa .. zice el alungind cuvintele. Vrea să se bage cu mi.nne și eu niuu vreauu.
-Saracuu..dde tinee..
Zic asta și începem amândoi să râdem din nou .
-Gata vreau somn..zic euNe ridicăm amândoi dar din greșală ne ciocnim unul de altul ne uitam unul la altul parca amândoi Intr o transă și...parca fetele noastre se apropie ușor ușor până când buzele noastre se unesc și încep să se sărute sălbatic și dulce.
Mă ridica în sus iar eu îmi încolăcesc picioarele în jurul bazinului sau .
Beti dar tot nebuni :))Ajungem in pat îmi dă bluza jos și nici eu nu mă las mai prejos i dau repede tricou și i desfac cureaua la pantaloni . Dar deodată am opresc și vad că și el când mă vede derutată se uită la mine și îmi spune:
-Scuze nu .. trebuia ..e vina mea .
Și se ridică din pat .
-Stai ..și îl prind de braț.. Nu am mai făcut o până acum ...continui eu .
Se întoarce spre mine și mă sărută pe frunte și se lasă pe vine . Se uită în ochii mei și îmi spune .
-Noapte buna Kaila .Și pleacă ..
CITEȘTI
Waste it on me
Ficțiune generalăCum mi s a putut schimba viata asa de repede?buna intrebare ...dar greu de dat un raspuns ...sau nu Din vina lui am ajuns sa stiu ce e ura , dar si dragostea . Din vina parintilor mei am ajuns sa il cunosc si "sa ma casatoresc cu el". Oare sentimen...