15

178 14 0
                                    

Perspectiva Kaila
Ascultam la ușă biroului lui Chanyeol, discuția era cam aprinsa și Jeon i bătea un apropo destul de clar că eu stau la Chanyeol în casa.
Trebuie sa plec neapărat de aici că o să iasă probleme și nu vreau să i creez și lui.
Fug repede in camera mea imi bag câteva haine Intr o sacoșă ,iau bani pe care i am găsit la Chanyeol în camera ,sper sa nu se supere . I dau un mesaj pe telefon :
"Nu recunoaște nimic ,eu plec . Planul rămâne la fel dar grăbește te . Mersi♥️"

Cobor ușor scările și merg spre sufragerie iar langa un raft de cărți avea un panou cu chei ,iau cheile unei mașini și ies frumos pe ușa din spate .

Bag cheile în mașină și pornesc motorul și dusa sunt. Nu știam in ce direcție sa o apuc . Baga mi as.
Opresc mașină aproape de un pod și stau să mă gândesc,daca as suna o pe mama . Nu e o alegere buna dar of nu știu pe moment ce sa fac .

Perspectiva Chanyeol
In timp ce Jeon coboară pistolul și se duce la fereastra . Mie îmi vibrează telefonul ,era un mesaj de la Kaila ...a plecat ..

-Fi atent aici..continua Jeon  dar mă bag peste
-Ti am zis că ai luat o pe aratura nu o ascund și nu mi aduc aminte de ea ,vrei acu să mi aduc aminte de fiecare fufă pe care am avut o?

Acesta pufnește
-Asta zice a?!
-Da caut o prin casa daca nu mă crezi .
Jeon vine iar în dreptul meu și mă fixează cu privirea . Iar un zambet i apare în colturi guri .
-Nu am sa o caut ,te cred da fa ce ți am zis !Atât își cer! Zice ultimele cuvinte apăsat și iese .
După ce pleacă de tot pot sa rasuflu usurat . Mă îndrept spre mașina mea ca sa plec la ce am de făcut și în drum spre am sa o sun pe Kaila .

Perspectiva Kaila
-Alo !răspunde femeia calma
-Eu sunt..i zic scurt
-Kaila ..ammm ce e cu tine de mă suni?spune femeia fără nici o emoție în glas.
I povestesc ce s-a întâmplat ,bine numai principalul și anume că mă bate și nu mi da drumul din casa bine asta nu prea e adevărată dar merita sa încerc și că am fugit .
-Si cum vrei sa te ajut eu?oftează
-Nu știu oare să mi fi mama?!incercam sa mă abțin din a nu plange .
-Zi mi ce vrei ,nu am timp de reproșuri că așa și eu am multe sa ți spun ție .

Mda

-Am nevoie sa plec din oraș sau din țară ,orice și de bani ..
-Hmm ce ai zice de o casa la țară unde e munca la câmp și cu animale ?

Uff cred că aș accepta orice numai sa dispar o perioada
-In ce zona e?
-Incheon.
-Merge ...
-Iti trimit zona prin GPS ,casa e buna pentru a locui are două încăperi un dormitor si o bucătărie și are și baia in casa . Cardul de la mine îl mai ai?

Sa mi bag când am fugit nu am luat geanta .

-Nu ,nu am apucat sa mi iau lucrurile .
-Bine atunci îți dau mesaj la care banca sa te duci și vorbesc eu cu ce i de acolo.
-Bine ..și mersi.

Numai zice nimic și închide ,oftez lung .

Waste it on meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum