6

231 15 0
                                    

Perspectiva Kaila

Mă uitam la Min și el inca se uită la mn,parca momentul când privirile noastre se găseau timpu stătea în loc.
Dar acest lucru e rupt de Jungkook care mă ridica de pe jos .
-Misca-te odată acasă!*îmi zice pe un ton agresiv și îl văd aproape roșu la față
- Jungkook stai puțin!* zice Min în timp ce îl prinde de braț.
- Ce vrei?!De acum sa nu te mai aud!Ai angajat-o pe ea ,cu mine ai rupto!
-Omule tu pricepi că nici nu ți o știam pe mucoasa ?!Ești bolnav cu capu?! Nu ți merg gărgăuni?
- Ba cred că îmi merg foarte bine!*urla Jk la Min*

Acesta mă târăște la propriu la mașina lui eu opunandu-ma..Mă baga in mașina și se urca și el la volan .
Îmi venea să plâng de nervi și de durere dar nu puteam să i atât slăbiciunea.

Ajungem acasă ,acesta se da jos de pe partea lui și vine să mă tragă și pe mine.
Mă doare foarte tare locul de unde mă strângea de braț .
Deschide ușa apartamentului și mă arunca la propriu pe podea .

- Ai crezut că scapi , dobitoaco?Zi*urla acesta la mine in timp ce se apleacă la nivelul meu și îmi împinge capu cu degetele*
Eu nu scoteam nici un sunet .
- Nu vorbești?! Și mă trezesc cu o palmă din partea lui,gata nu mai suport.
Îi dau un picior in burta și fug in camera unde mă închid cu cheia. Jk vine nervos și bate în ușa.
-Deschide ușa dracu o data ,că ți o sparg și te joc in picioare!!

Eu mă îndepărtam de ușa ușor ușor până mă lovesc de perete și mă las pe vine . Încep să plâng și adorm plângând ...

Perspectiva Jk
Yoongi mă sună disperat nici că i răspund ,și a permis să o angajeze ,off
Câte probleme poate sa mi cauzeze nebuna asta ..daca nu aveam nevoie de bani firmei ei nu făceam asta .
Îmi pun un pahar de vodka și mă pun pe canapea ..
Cum stătea pe gânduri îmi aduc aminte de ce mă lupt atât . Aveam o viață frumoasă când eram copil,eram iubit de parinti până când intr-o noapte furtunoasa ne putând să dorm din cauza tunetelor am mers la ei in camera care m-au primit langa ei, mă pupau pe frunte și îmi spuneau poveștii fantastice . Târziu în noapte m-am trezit speriat și am văzut cum mama mă ținea în brațe ,iar tata avea un pistol în mana, mama incerca sa mă liniștească dar tot eram speriat. Tati vine la noi mă sărută pe cap ,pe mama pe buze și ne zice că ne iubește .
El iese primu pe ușă se aud focuri de armă ,mama fuge cu mine la mine in camera și mă bagă sub pat mi a zis sa nu fac gălăgie și să fiu cuminte și că mă iubește,iar apoi pleaca. Se aud țipete și urlete și focuri de armă .Ușa camerei se deschide și omul respectiv o aruncă pe mama pe jos ,era moartă cu ochii deschiși și sticloși . Un fior ma cuprins ,Omu ăla se lasă pe vine vad cum i ia pistolul mamei din mana,el avea tatuat un leu pe mana iar apoi se face nevăzut.

Pentru asta fac eu totul sa ajung la el.Am fost crescut de mătușa mea .Când am venit în Seul am știut ce vreau sa fac . Iar acum sunt foarte aproape de a ajunge la el. L-am descoperit de asasinul părinților mei ca fiind Kong Mylar fondatorul cele mai mari companii de arme și tot odată un mafiot pe care legea îl apără ,greu de crezut dar adevărat. Pentru a ajunge de el trebuia să iau firma fetei care se ocupa de mașini și tehnologie că fiind Nr 2 in Coreea.
Oftez și mă întind pe canapea,mâine avem o întâlnire importantă, un transport de fapt care necesita multa atenție, o cantitate mare de droguri care trebuiau livrate la depozitul din piata de peste din Incheon . Omul care i livram îl cunoșteam de când ajunsesem in Seul ,el se ocupa cu traficul de persoane iar că slujba de acoperire era creator de moda. Eu lucram la o sala ca acoperire ,eram mulțumit.

......

Dimineața își face apariția repede , razele dimineții îmi mângâie fata și mă determină să mă trezesc. Îmi scutur capu  încercând să mi aranjez parul puțin și mă ridic ,verific daca ușa rapandulei e închisă și se pare că nu a ieșit deloc. Oare să fi exagerat? Nu cred! Nu am nevoie de greșeli de data asta. Yoongi îmi zicea sa nu mi bat joc de oamenii la care țin dar la ea chiar nu țin ,nici mila nu am. In schimb Yoongi , accidentul pierderi lui May la schimbat și am văzut cum o privea pe Kaila ,cred că a simțit ceva pt ea cum a simțit la May sau poate doar e o aluzie proasta . Oricum nu o să-l iert așa ușor . Îmi zic toate astea in timp ce îmi făcusem rutina și mă îmbrăcam într-o pereche de blugi negri un tricou alb geaca de piele și bocanci cu șireturi galbene. Îmi iau un rucsac in care avem planurile pentru tranziția de azi și plec.

....

Drumul era lung și obosit. Eram curios cum s a schimbat vechiul meu amic și bineînțeles suma frumușică pe care o primeam dabi așteptam să o am in posesie.

După aproximativ 2-3h am ajuns unde trebuie ,îmi parchez mașina și cobor ,îmi iau sacoșa cu marfa din portbagaj.  Găsesc o intrare care sa fie mai ascunsa de privirile curioase ale oamenilor. Locul era gol și prăfuit ,lumina era destul de buna.
Aud sunete de pași
- Se pare că ne întâlnim din nou!
Îmi întorc capul și vad

Aud sunete de pași- Se pare că ne întâlnim din nou!Îmi întorc capul și vad

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Tae se pare că nu te ai schimbat mult. Zic eu încercând să mi ascund surprinderea ,când l am cunoscut nu era așa de rece că acu și așa sfidător.
- Daca zici tu. zice el puțin nepăsător. Ce ai pentru mine?
Îi întind sacoșa ,el o deschide și zâmbește in colțul gurii. Apoi îmi întinde geanta pe care o avea în mana stângă .
Nu o deschid ,aveam încredere în el.
- Si Kooks*eu zâmbesc la apelativul lui*voi rămâne prin Seul ceva timp.
-Cum așa?!
- Îmi era dor de locurile natale și în plus m am întors pentru că vreau sa uit pentru ceva timp de Anglia.
- Pai ? Ce e cu atitudinea asta pe tine?! In Anglia ți ai făcut tot arsenalul.
- Mda așa e dar toți avem nevoie de o pauza din când în când ..

Perspectiva V
Nu voiam sa zic adevăratul motiv de ce plecasem. In urma unei răscoale a altei tabere, părinți mei au murit.. și mă simțeam că cel mai incapabil om,mă simțeam vinovat pentru că nu fusesem in stare să i apar pe ei și pe Viviana...
Acesta tot se uită suspicios la mine și mă intreaba
-Dar Vivi de ce nu e aici cu tine?!
- Hai sa plecăm de aici, ok?! Am avut un drum lung .
-Bine ,vrei sa mergem la mine?
- O sa mă cazez la Min și apoi vin pe la tine sa mai povestim că totuși au trecut 4 ani .

Perspectiva Jk
Mda patru ani lungi.. Nu i spun de Yoongi ca nu mai sunt ok cu el. Dau doar aprobator din cap și mă întreb ce s-a întâmplat cu Vivi ...ea era cu el mereu.

Waste it on meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum