Perspectiva Kaila
Eram in camera pusa la dispoziție de el , se pare că mi a păstrat o parte din vechiile mele haine pe care nu am avut la momentul ăla tragerea de inima de a le lua .
Îmi pregătesc cada dând drumul la apa fierbinte , hainele îmi alunecă ușor de pe corpul firav și îmi bagi trupul în apa fierbinte dar plăcută.
Aveam nevoie de un moment de liniște și de calm fara țipete și altele.
Chiar nu știu cum să încep sau cum sa fac, sunt atât de încurcată iar aici nu pot sta pentru veșnicie . Ce a fost între mine și Chanyeol e trecut chiar daca a fost o persoana fara de care nu mi vedeam viața atunci. Mereu mă ajută mă scotea din probleme mă făcea să simt fericita și împăcată cu mine păcat că a făcut ce a făcut și că jocurile iau luat mintiile .
Oftez și mă fac mai comoda lasandu mi gatul pe spate și golindu mi mintea .Perspectiva Yoongi
Nu înțelegeam la ce se referea Jungkook prin "Era Min, era" ce știe el și nu știu eu . Am decis sa abandonez discuția aia inutila care nu ducea la nimic bun. Mă plimbam pe holurile care duceau spre recepția de la hotel că sa pun totul cap la cap . Dar parca gandul îmi zboară la Viviana ce i drept de luni bune nu am mai auzit vesti de la ea am incercat sa o contactez dar degeaba cu Taehyung nu prea aveam o legătură așa deosebită din moment ce a trebuit sa o ia cu el , relațiile din familie sunt ciudate și prea încurcate atât cât țin la ea restul nu mă interesează doar că Kaila mi a amintit puțin de ea și poate mi a stârnit un interes dar oricum l am dat uitări.
Ajung la recepție și în timp ce mă uitam pe planul de azi aud un glas cunoscut,îmi ridic privirea din hârtii și îl văd ..chiar era el... Ziua asta nu putea fi mai interesanta dar înseamnă că dacă el e in țara înseamnă că și ea ....nu?!
Mă duc țintă la el ,când mă arăt in fata lui vad cum expresia i se schimba deodată într una de mort și vad cum un disconfort și o teama i apare dar de ce?
-Taehyung ..doar atât pot să i zic
El doar mă privea și înghițea in sec
-Unde e Viviana?continui eu
-Amm ..ea ..nu a putut veni , spune ultimele cuvinte după o pauză de câteva secunde . Ceva nu e bine aici ,de ce pare așa ciudat când îl întreb de soția mea și mai ales de sora-sa
-De ce nu ai venit la mine direct când te ai cazat aici?
-Am avut putina treabă și am trecut mai întâi pe Jeon ..spune el repede
-Ah bun ai auzit de noua lui achiziție?
-Mda am și văzut o ..spune în timp ce rânjește..oare a făcut ceva?!Mă încrunt la cele auzite
Acesta vrea sa plece dar îl opresc
-Stai puțin nu pot sa dau de Viviana de câteva luni bune poți să mi spui cum sa iau legătura cu ea sau poate să mă duc la ea pentru o săptămână . Am trimis scrisori la adresa la care locuiați dar posta mi-a spus că nu e nimeni acolo că trimit scrisori la o casa în paragină ..
Acesta vad că nu mi zice nimic și preferă să plece ..se pare că am nevoie de niste răspunsuri și din păcate el cam e singuru care poate sa mi le de-a sau ...hmmm ..Perspectiva Jungkook
După momentele dintre mine și Yoongi am preferat sa plec la un bar sa mi mai golesc capu cu atatea probleme. Nu aveam de gând să i spun eu de Viviana ,eu trebuie sa mă concentrez sa o găsesc pe proasta că dacă nu pa pa bani și pa pa sa ajung la un nemernic care îmi datorează propria viață .***
In timp ce dădeam pahare pe gat o idee mi a venit în tărtăcuță îmi scot telefonul din buzunar și apelez cu greu
-Alo Chanyeol!
-Jungkook tu ești?
-Da eu eu am o treabă cu tine ,mă poți ajuta ?Cam plictisitor acest capitol ,sper sa mi revină ideeile. O zi faina:)))
CITEȘTI
Waste it on me
General FictionCum mi s a putut schimba viata asa de repede?buna intrebare ...dar greu de dat un raspuns ...sau nu Din vina lui am ajuns sa stiu ce e ura , dar si dragostea . Din vina parintilor mei am ajuns sa il cunosc si "sa ma casatoresc cu el". Oare sentimen...