Ziua decurge relativ repede ,pe fata aceea nu am mai văzut o cat timp am fost eu prin firma . Dar mă întreb ce relație are Jong Suk cu ea adică ce a făcut o să se calmeze așa de repede ..bine mintea mea de dementă la cum funcționează se gândește numai la prosti dar mai știi ,poate mă înșel eu .
În mașină era liniște ,Hoseok se concentra asupra drumului iar Suk se uită pe niște hârtii foarte concentrat .
Deodată mașină se oprește langa un pod ,nu înțelegeam care e faza .
-Amm Hoseok .
-Stai in mașină ...îmi zice acesta și iasă împreună cu Suk din mașină .
Zona era una rău famata și nu era luminată decât de un singur felinar . Îmi îndrept privirea spre cei doi care se îndreptau spre o banca unde i aștepta cineva . De la mașina și banca aceea nu era distanta foarte mare cam 3-4m .
Las ușor geamul în jos dar nu foarte mult ,pe de o parte mă bucur că mașina asta avea geamuri negre și nu mă putea vedea persoana respectiva.
Mă chinui sa ascult .Perspectiva Hoseok
Trebuia să mă întâlnesc cu RM pentru niste vesti de care mi a spus că nu se pot discuta la telefon .
Ajung cu Suk langa el .
-Deci ce este ?zic eu pe repede înainte
-Am cam mierlit o .
-Adica?zice Suk
-Adica din cauza mea Chanyeol e căutat .
-Si ce ? E copilul lu ăla . Nu mă interesează pe mine ..zice Suk
-Si tu ești copilul lui..zice RmCând Suk aude asta îl ia pe Rm de tricou și se infoaie in pene .
-Daca mai zici asta ,jur că ți o tai ..zice nervos
-Lasa l ..intervin eu
Acesta i da drumul .
-Continua ..zic eu
- Chanyeol mi a spus că fosta lui gagica a fost obligată să se mărite cu Jungkook și cam m a scăpat gura că ea ar fi la el și Chanyeol a plecat din Seul la taica su . Jungkook și a pus aliați sa rascoleasca tot în căutarea feti și plus o recompensă destul de mare .
-Pai cum adică ?Nu era moartă ..zic eu
Kaila mi a zis ce a făcut ca sa scape .
-El zice că nu ..uite îți dau poza de cum arata ea poate o găsești și mi o dai
- Sa ți o de-a? Zice Suk
-Da pt a mi răsplăti gresala .
-Pff ce bou ..zice Suk.Când mă uit la poza data de Rm ,era Kaila doar că blonda ,Suk se uită și el și efectiv rămâne pe gânduri și îmi dă priviri cu substanteles .
Rm se îndepărtează și noi mergem spre mașină .
Mă pun in locul meu iar Suk in dreapta mea.
-Kaila ..zice Suk in timp ce își îndrepta capul spre bancheta din spate ..dar nu era ..
-Unde dracu s a dus ?!zic eu nervos
Nu voiam să o dau dar daca o găsesc alți am dat de dracu.
Mă uit la Suk și el la mine și instant ne dăm jos din mașină ,trebuia sa o găsim.Perspectiva Kaila
Dau din rău în mai rău .
După discuția auzita nu am mai putut sta dacă voiau să mă de-a pt bani . Am ales sa fug ..Nu știam pe unde eram ,mă cam rătăcisem . Răsuflăm greoi și mă uitam dintr o parte în alta gandindu mă pe unde as putea sa o apuc..
Până la urmă mă decid sa o iau drept în fata și să mă bag undeva de unde pot sa sun un taxi , adresa unde stăteam eu o știam doar că nu știam pe unde sa o iau că sa ajung acolo.Mă bag după un bloc că sa mi trag sufletul puțin și să mă liniștesc ca sa gândesc puțin rațional ..
Dar nu apuc sa mă gândesc la ceva că sunt trântită la pământ și sunt imobilizată .
-Lasa mă ! Mă răstesc eu.
-Kaila ..stai potolită
-Suk de te de pe mine .
-Asculta-ma !urla și acesta la rândul lui și tac.
-Mbine...zic încet .
-Ah mă omori ..zice in timp ce își slăbește strânsoarea .
-Nu ți vreau raul ..continua el..nu voiam să te dam sa stii.. Voiam sa vorbim și să te întreb care e faza pt că eu nu o stiam . Treci prin multe dar nu ești singurăAvea o expresie a fetei sinceră , niciodată nu mi s a părut că tipul asta poate sa fie sentimentalist sau dulce ..dar se pare că nu trebuie să trag concluzii imediate . Fiecare pare ce vrea până la urmă ..
Ne uitam unul la altul ,parca privirile spun tot ...
-Hai sa ne întoarcem zice într-un final..Mergeam amandoi spre locul unde era parcata masina ..nu spunea nici unul nimic.
-Esti fratele lui Chanyeol?rup eu liniștea
-Mda zice acesta cu jumătate de gura
-De ce nu mi ai zis?
-De ce nu mi ai zis de Jungkook?Avea dreptate ..mă uitam la el și el la mine întorc capul și oftez .
Își pune mâna pe umărul meu și mă oprește,mă întoarce cu fața spre el :
-Ar fi trebuit să incepem altcumva .. zice asta in timp ce mi zâmbește..Adorabil
CITEȘTI
Waste it on me
General FictionCum mi s a putut schimba viata asa de repede?buna intrebare ...dar greu de dat un raspuns ...sau nu Din vina lui am ajuns sa stiu ce e ura , dar si dragostea . Din vina parintilor mei am ajuns sa il cunosc si "sa ma casatoresc cu el". Oare sentimen...