Aradan iki gün geçti. Hinata sıradan olmadığına İnandı. Hinatayı kıskanıyorum. Benden daha fazla süre dönüşüyor. Neyse günde beş dakika Şuanlık. Tam dönüşüm usta değilim.
Ami" Şimdi merak ediyorum. Zaman döngüsü kırıldı mı "dedi.
Bende" Bilmemizin imkanı yok. Ölmemiz imkansız. Gerçi God slayer silahından biri ile ölmemiz mümkün. Onlarda nerede bilmiyorum "dedim.
Hinata" Safa lonca işinde ciddi misin"dedi.
Bende" Loncaya onay vermediler. Ne kadar para vermeye çalışsam da. Bu yüzden de Doğa üstü olay müdahale ajansı kuruyoruz. Orsola ne düşünüyorsun. Bir büyücünün yanımızda olması çok işe yarar"dedim.
Orsola" Kilise var. Hem saldırı büyüsü kullanmam"dedi.
Bende" O fırtına parşömendi anlaşılan. Sorun değil. Büyü hakkında zerre bir şey anlamam. Hinata da öyle. Ami zaten uzaylı"dedim.Kapı alarmı çaldı. Dur bir dakika kim kapımı açmaya çalışıyor.
Orsola" Telefon neden çalıyor "dedi.
Bende" Eve hırsız girmeye çalışıyor. Ben onu pataklamaya çalışacağım "dedim.Kanatlarımı kullanarak gitmeye çalıştım. Hala uçma konusunda yetersizim.
Neyse yürüyerek gitsem iyi olacak sanırım.
Eve gittiğimde kapımı tırnakları ile sökmeye çalışan bir şeytan vardı.
Ben" Ne yapıyorsun sen"dedim.
Gırtlağını kesti. Bende yere düşmüş gibi yaptım. Daha doğrusu ölmüş gibi yaptım.
Kız" Kusura bakma. Geçinmek için bu güvenlikli kapıyı çalıyorum. Çok fazla-".
Bende" Altın falan çalsan daha mantıklı değil mi? Yani 50.000 yukke. Altın çalmak mantıklı değil mi"dedim.
Kız " Özür dilerim bunu hiç yapmak istemezdim" dedi.Beni öptü.
Ben" Bir şey olması mı gerekiyor"dedim.
Kız "İmkansız. Succubuslar öpücükleri öpülen kişiyi köle eder. Succubuslar istemedikçe asla bırakmazlar. Sende neden işe yaramadı" dedi.
Bende" Belki de Anka kuşu olduğum için "dedim.
Kız" Sen Nasıl Anka kuşusun. Onların soyu tükenmedi mi"dedi.
Bende" Aslında Anka kuşları bazı inanışlar yeniden doğum tanrısı geçer. Bazı inanışlarda Ateşin iyileştirici tanrısı olarak geçer"dedim.
Kız " Demek öyle. Benimle ne kadar savaşabilirsin" dedi.
Bende" Hmm. Güzel soru. Senin paraya ihtiyacın mı var "dedim.
Kız" Paraya ihtiyacım var. Ama biz dört kız kardeş geldik. Ablalarım kaos çıkartacaktık"dedi.
Bende" Şuanlık bir doğa üstü olay müdahale ajansı kurdum. Gerçi benden 10 tane doğa üstü yaratık bulmam istendi. Ama sen bize katılırsan sevinirim"dedim.
Kız "Ama ablalarım ne olacak" dedi.
Bende" Bir şekilde hallderiz"dedim.Takehiro yanına aldım soluğu.
Kurumu(Succubus) "Safa neden kiliseye geldik. Senin buraya gelmeyeceğinden emindim" dedi.
Bende" Galiba biraz rahatsız etti. Doğru ya şeytanların tüm dini mekanlara karşı zaafı var galiba. Sen dışarıda bekle "dedimŞimdi anladım demek istediğini. Potansiyelimiz ha. İçeri girdim.
Takehiro" Safa dışarıda neden şeytan var"dedi.
Bende" Bir şeytanın varlığı nasıl hissettin. Yedi kutsal nesne ile ilgili bir şey var değil mi? Sonuçta Orsola'nın eşyası üzerindeki lanet kalktı "dedim.
Takehiro" Anladım. Yedi kutsal nesne kullanıcıları nesneleri kullanmamaları için yapılmıştır Aslında. Nesneyi ne kadar kullanırsa o kadar meleğe döner. En sonunda tam bir melek olur"dedi.
Bende "Bunun neresi kötü ki" dedim.
Takehiro " Çeşitli yetenekler kazandığımız doğru. Ama içimizdeki kutsal enerjiyi yenilerken çok acı çekeriz. Tanrı melek sayısı artırmak için yapmış zamanında" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafasına kız düşen adam
ActionSafa young bir yolda giderken kafasına kız düştü Kapak @muzlumagnolya_0 ait buradan kocaman teşekkürler ediyorum