İdol Kurtarma Görevi

223 72 17
                                    

Ertesi günün Akşam.

Gene mi ya. Ben bu rüyayı neden sürekli görüyorum. Başarısız olmaktan korkuyorum ben sanırım

Bir Kız demir sütünların altında eziliyor. Çok güzel ve Seksi bir kız. I cup. Ama neden rüyamda sürekli görüyorum. Tam ölçüleri neden veriyor.

Kızın yerini buldum. Nanase Hinata. Eski idol. Babasını öldürme dedikoduları yüzünden bırakmış. Aslında benim bir problemim var. Nanase Hinata her öldüğünde 5 yıl geriye gidiyorum. Ama buna rağmen sıradan Bir insanım. Gerçi eğer Nanase üstündeki laneti bozarsam.  Gözümün önünde 55 kere öldü. 275 yıldır aynı döngüdeyim. Gerçi ilk defa sıkıcı olmayan bir şekilde uzaylı geldi. Bende ölemiyorum. Öldüğümde öldüğüm günün sabahına veya bir önceki güne gidiyorum. Çift taraflı lanet. Her seferinde beni atlatıyor. Bazen babasının ölümüne engel olmaya kalktım. Ama babası sırf kendi kızını suçlu göstermek için kendini intihar ediyor. Video çektim. Ama bir şey değişmedi. Bu sefer laneti kırmak istiyorum. Video çektiğim gün veya ölümüne engel olduğum gün. Yıldırım düşüyor ya da yangın çıkıyor gittiğim yerde ölüyorum. Bu yüzden de babasını kurtarmaktan vazgeçtim. O lanet pisliği neden kurtarmak istiyim ki.

Hinata "Gene mi sen. Sigara içerken rahat bırak beni" dedi.
Bende" Bak Hinata. Eğer istersen seni yeniden idol yapabilirim "dedim.
Hinata" Göğüslerim değil mi? Göğüslerime sahip olmak için yapıyorsun "dedi ve kasığıma vurdu. Lanet olsun çok acıyor lan.

Çekti gitti. Lanet olsun. Doğru ya hiç bir erkeğe güvenmez.

Chh! O kızı öldürmek istiyorum. Ama yapamam. Beni beş sene önceye götürür.

Ben nerede hata yapıyorum. Nerede. Nerede.

Bu beyaz silüette ne. Gözü falan yok. Kulakları var. He ağzı oluştu. Bu ne lan.

Silüet" Naber Safa. Bakıyorum hala manyaksın "dedi.
Bende" Sen nesin böyle "dedim.
Silüet" Ben tanrıyım. Ama 300 yıldır zaman döngüsünde sokan benim. (Gülerek) 300 yaşında olmak nasıl bir his"dedi.
Bende" Tam olarak 316 yaşındayım. Her an ölme korkusu ile yaşıyorum. Hem 275 yıllık döngüde hiç uzaylı vakası yoktu. Bu neden oldu"dedim.
Silüet" Sen istedin Bende yaptım. İnsan teşekkür eder"dedi.
Bende" Sen neden beni döngüye soktun "dedim.
Silüet" Nasıl anlatsam sana. Sen ve o kız insan değilsiniz"dedi.
Bende" İnsanız. İnsan olmasak anlardık"dedim.
Silüet" Hep efsaneleri dinledin değil mi? Aslında onlar gerçek. Çok çeşitli şeyler var. Bazıları başka boyutta bazıları burada. Aslında her şey Bir insana parçamı vermemle kaynaklandı. Aslında olaylar çok büyüdü. Neyse sen onlardan birisin "dedi.
Bende" Yok artık. Ben sıradan biriyim. Ama sağol sayende inanılmaz derecede güçlü bir şirket kurdum. Gerçi sattım. Ama aşırı kar elde ettim. Borsayı ve haberleri takip edip ezberlemek çok iyiydi. Yarın nükleer silah satışı yüzünden tutuklanacak. Resmi sahibi ben olmadığım için de rahattım. Bana geçen sefer suçu atmaya çalıştılar. Ama bir çok kanırta sahibim. Gerçi benden gizli silah üretip sarmaları ve yakalanmaları sonra suçu benim üzerime atmaları. Çok sinir bozucuydu. Ama yaşamıma ben hükmedeceğim"dedin.
Silüet" Bazen ben bile senden korkuyorum "dedi.
Bende" Dur bir dakika. Mantıklı olmak gerekirse bu parça genetik yoldan aktarılıyor. Herkesi zaman döngüsüne alamazsın. Kısaca bizim tanrı parçacığımız insan ötesi değil mi "dedim
Silüet" Haklısın. Sen insan ötesi. Yani baya güçlü olacaksınız. Ama gücünü uyandırman gerekiyor. Başka bir şey yapman gerekmiyor"dedi.
Bende" O zaman içimdeki gücü uyandır "dedi.
Silüet" O dediğin imkansız benim için "dedi.
Bende" Zaman döngüsü yaratacağına gücümü uyandırayın ya"dedim.
Silüet "İlk başta benim parçam olsada farklı DNA ile birleşti ve gelişti parçalara bölündü. Nokta nokta nokta. Neyse. Kızı kurtar. Bende seni döngüden kurtarayım" dedi.
Bende" Neden O kızı döngüye almadın "dedim.
Silüet" Aslında aldım. Senden önce. Ama her seferinde ölmeyi seçti"dedi.
Bende" Anlamadım. Neden ölmeyi seçsin. Kesin bir kaç yıl almışsındır döngüye"dedim.
Silüet "Hayır. Bir milyar yıl aldım. Ama her seferinde ölmeyi seçti" dedi.
Bende"Babasınını neden öldürdün peki. Ölmek zorunda değildi değil mi"dedim.
Silüet " Babası her gün intihar deneyecekti. Bir gün başaracaktı. Hatta seni Hinata'nın sevgilisi gösterip kendini sen öldürmüşsün gibi gösterecekti. Gene sonuç değişmeyecekti. Ben buna engel oldum sadece" dedi.
Bende" Babası ondan neden nefret Ediyor"dedim.
Silüet "Hmm! Güzel soru. Aslında babası onun o kadar çok para kazanmasını kendine yediremedi. Onun hep küçük kızı kalmasını istedi. Ama olmuyor. Çok para kazanmaya başladı. Önce şakalar yerini kalp kırmalarına bıraktı. Sonra kalp kırmalar ise ezmelere. Sonra da dayanamayıp kendini öldürmek için plan kurdu. Eğer şuçu kızına atsaydı tüm kariyeri biterdi. Ve becerdi"dedi.
Bende "Kurtarmak için ne yapmalıyım" dedim.
Silüet "Eğer biliyor olsaydım. Seni kullanmazdım. Çoktan halletmiş olurdum" dedim.
Bende" Nasıl tanrısın sen ya. Her insanın zihnini kitap gibi bilmem lazım"dedim.
Silüet "Her kara renk aynı mıdır ya da Her kırmızı renk" dedi.
Bende" Değildir ne alaka yani "dedim.
Silüet" Her zihinde aynı değildir. Bazıları kolay bazıları zor okunur bazıları ise okunamaz. Senin kafandan geçenleri okuyamıyorum. Çok mavi kafan. O kadar ki mavi ki. Bu zaman döngüsünde çıldırmandan korkuyorum. Üstünde el bombası taşımak ne lan"dedi.
Bende"Ha o konu mu? Şey aslında ben onları Hinata'nın gideceği inşaatları havaya uçurmak için aldım "dedim.
Silüet" Nasıl yani. Neden havaya uçuracaksın ki"dedi.
Bende" Gittiği dokuz tane inşaat bu kadar zaman döngüsünde. Eğer onları patlatırsam tek bir tanesine gidecektir. Ayrıca neden inşaat gidiyor "dedim.
Silüet" Rahatça takılmak için. Onu gören çoğu kişi baba katili diyor "dedi.
Bende" Ben ne yapmalıyım madem o zaman"dedim.
Silüet "Güzel soru. Hiç bir fikrim yok. Ama ona bir amaç yarat" dedi.

Normale döndük. Ama asıl amaç ne olmalı. İş teklifi ettiğim halde beni Red etti. Beş yıl önceye dönüp babasının depresyona girmesine engel mi olsam. Bir pislik olabilir. Ama pisliğe çeviren kızıydı. Kendimi öldürüp bu konuşmayı sıfırlasam mı? Hayır. Eğer o zaman da aynısı yaşanacak. Bir günüm var. Dur bir dakika. Ami'nin enerji kalkanı. Onunla başarabilir miyim? Hayır. Enerji kalkanı haraket ettirmek mümkün değil. Enerji kalkanın metal gibi şeylere karşı koruyacağı da şüpheli. Amaç ha. Benim daha yokken ona nasıl amaç vereceğim. Bu döngüye girmeden önce yoktu. Ulan 300 yıldır boşa yaşıyorum lan ben. Ama sıradan dünyam değişmeye başladı. Güçleri uyandırsam bile zaman döngüsünden çıkacağım garanti değil. Ayrıca Beş yıl önceye yollamak nedir. Altı ay bilemedin bir yıl önceye yollar insan. Beş yıl ne demek. Ulan sayesinde küflenmiş ihtiyar gibi hissediyorum. Hem neden ben ölünce bir günde kız ölünce beş yıl. Ulan bunu sormayı unuttum.

Bir çift geldi yanıma

Adam" Şey iyi misin"dedi.
Hanımefendi" Sizi bir hastane götürelim ister misiniz "dedi.
Adam" Dur bir dakika. Bende sizi nereden tanıyorum diyorum. Siz ünlü yaz Sekiz yedilikten biri Safa young'sunuz. Ne oldu ayağa kalkabilir misiniz"dedi.
Bende "Takma adımı bilen ilk kişi. Neyse bir şey yok (Ayağa kalktım) Görüşürüz" dedi.

Sosyal Statüm çok yüksek. Zaman döngüsünde olmanın avantajı deneyimim yüksek olması. Ama döngüyü kıramıyorum. Ancak tek seçeneğim var gibi. Onun gücünü uyandırmak. Çok dikenli bir yolum var.

Amaç vermek zorundayım. Babasını öldürmediğini biliyorum. Bunu kaç defa söyledim.

Ayrıca Zorlu şeyler yaşamak lazım gücümüzü açmak için. Nasıl bir güce sahip olacağımı merek ediyorum.

Doğru ya babasının intihar ettiğini bilsem bile kanıtlayamadım. Aslında kanıtlamak isterdim. Ama Tanrı parçaları keder içindeyken uyanır. İkimizi kedere boğmak. Gerçi gücümü  uyandırmak için lazım.

Ertesi gece. Sekiz inşaat patlattım. O kadar el bombası aldım. Geleceği bildiğim için avantaj olmalı.

Sigara içerken denk geldim.

Hinata "Gene mi sen. Biliyorsun değil mi ben Ka-".
Bende "O gün ifade veren bendim. Baban kendini attı merdivenlerden" dedim.
Hinata "Ben baba katiliyim".
Bende" Ben sana inandım. Biliyorum biraz zor olacak senin için. Sen katil değilsin. Ben sana inanıyorum".

Chh! Kızı itirdim. En azından sabah olacak. Bir şeyler düşünürüm. Ölmek bazen acı verici olacak. En azından Hinata ölümden kurtardım.

Heh! Elinde demir bir blok oluştu. O kadar hızlıydı ki. Bütün demir blokları vurdu. Tanrısal güç bu demek. Bir tanesi kaldı. Ulan ittikten sonra yere yatmak hataymış.

Bölüm sonu

Kafasına kız düşen adamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin