İblis Sosonee

144 47 10
                                    

Ertesi gün.

Bu Hasan. Hasan bu arada bizim lideri pardon doğa üstü olaylar mücadele ajansı kontrol eden kişi.

Ben Chiyome'nin Piposu yakaladım.

Chiyome " Hey neden engel oldun" dedi.
Bende" Gına geldi. Hijikata'yı kaç kere öldürdün. Bir gün içinde"dedim.
Chiyome "Kırkı geçti sanırım. Sayısını sayan mı var" dedi.
Bende" Her seferinde dirilten benim. Enerjim kalmazsa ne halt yiyeceğiz"dedim.
Chiyome" Hinata var. O da senin gibi yarı tanrı. Pink var. Gerçi Ami var. Uzaylı olduğuna pek inanmasamda "dedi.
Goemon" Sahi hala ekibin yardımcı kaptanı kim olacak. Ajansın"dedi.
Bende "Hijikata sen olacaksın" dedi.
Hijikata (Ağzındaki sigarası düştü) "Neden ben. Benim dışımda yedi kişi daha var" dedi.
Bende " O beşliden biri seçtiğim anda işim biter. Ölüm baskısı hissediyorum. Hem eski Shinsengumi yardımcı komutanı değil misin" dedim.
Hijikata" Itou Kashitarou ve Yamanami Keisuke olmasa olmazdı "dedi.
Bende" Tarihi pek bilmesemde dağılacaksınız sanırım"dedim.
Hijikata "Bir yabancı nasıl bilsin Japon tarihini"dedi
Bende" Neyse ne. Hiji-".

Kafam koptu. İyileştim. Saçı ile kafamı ikiye böldü.

Pink" Ben neden olamıyorum "dedi.
Bende" Arkamdaki dörtlüyü gördün. Ne kadar diriliş tanrısı olsam da ölürüm ben "dedim.
Pink" Takma o kadar. Ölüm güzel bir şey"dedi.
Bende" O senin için. Bizde sonsuza kadar dirilseydik. Senin kadar olurduk"dedim.
Hijikata "Şimdi Pink ölünce bir kez daha mı diriliyor" dedi.
Bende "Farklılaşarak ancak. Aynı kalmıyor" dedim.
Hijikata "O daha iyiymiş desene" dedi.
Hasan" Safa sen hergün bu manyaklarla mı uğraşıyorsun "dedi.
Bende" Zaman döngüsünde olmaktansa. Bu manyaklarla uğraşmak iyidir"dedim.
Hasan" Sahi bir şey diyeceğim. Solungaçlı kız ne ayak lan. Bir ülke deneyimiz diye alıp götürmeye çalışmasın"dedi.
Bende " Merak etme kendisi uzaylı" dedim.
Hasah" Heh! Bir o eksikti. Lan geçmişten gelenleri boş ver. Melek ve şeytan var lan grubunda. Senin tanrı olmadan bahsetmiyorum. Emin misin gerçek olduklarına. Bak makyaj olmasın. Sen kola kahve çay ardardına için kafein zehirlenmesinden kafayı buldunda bizim mi haberimiz yok lan"dedim.
Bende "Kafamın yeniden oluştuğu gördün" dedim.
Hasan" Ulan. Ben bu işe girmeyecektim. Trafik polisi ol. Sanki biri beynimimi emiyor. Neyse. Lan oğlum. 10 kişi dendi. Sen hala dokuz kişisin. Sen bizi mi kandırıyorsun "dedi.
Bende(Çikolata uzattım)" Efendim. Şimdi pat diye 10 doğa üstü kişi bulunmuyor "dedim.
Hasan" Yüksek kalite çikolata. Hmm! Sen bana rüşvet mi veriyorsun. Tanrı ile konuş iste. Ya da kiliseden büyücü iste"dedi.
Bende"Yav istedim. Ama vermediler. Ulan bu akıllı telefon mu? Her istediğimde tanrı ile iletişim kurayım"dedim.
Hasan" Neden Orsola'yı aldın Seni harem düşkünü "dedi.
Bende" Yav ne haremi. Onlar benim peşime takıldılar"dedi.
Hasan" Lan bari beni yeme"dedi.
Bende" Ne halt yersen ye. Üstündeki laneti kaldırdım. Bu yüzden de - ".
Hasan" Tabi tanrısın ya. At yalanı. Yalan söyleyenin çayına deterjan koymuyorlar ya-".

Goemon kesti.

Goemon" Lider bunu niye dinliyorsun"dedi.
Bende" Niye öldürdün lan. O adam lazım bize. Neyse diriltyim. İyice beni mahallenin doktoru ettiniz "dedi.

Hasan'ı dirilttim.

Hasan" Safa biraz önce. Öldüm. Sen beni nasıl geri getirdin"dedi.
Bende" Ruhun zarar görmediği sürece seni diriltmem mümkün. Kafana göre şunu diriltyim olmuyor"dedim.
Hasan "Yerdeki benim kanım değil mi" dedi.
Bende" Heh! Kusura bakma. Kanını yerde bıraktık. Lan hala ayakkabı ile giriyorsun. Ama ben sana ne söyledim Ami. Halının sizin gezegenizde olmaması benim sorunum değil"dedim.
Ami" Ama iki olay çözdük. Hala yeterli değil mi "dedi.
Hasan" Yani iki olay çözdünüz. Ancak hala inanmak istemeyen var. Büyüye zor inandık. Birde tarih öncesi kişiler var. Şimdi Kara Murat olsa inanırım. Ama Hijikata Toshizou bu zamana gelmesine nasıl inanayım lan"dedi.
Hijikata "Toshirou derseniz sevinirim" dedi.
Hasan" Ne yani adın Toshizou değil mi "dedi.
Hijikata" Yani evden kaçınca adımı değiştirdim Toshirou diye"dedi.
Hasan" Ha Toshizou ha Toshirou ne fark var lan arada "dedi.
Bende" anlam değişiyordur. Hasan ve Havan gibi. Havan mı diyim lan sana"dedim.
Hasan" Tamam. Toshirou.(Telefonuna baktı) Ha şimdi telefonuma mesaj geldi. Tam sizlik bir görev var. Yanlız hepiniz gidin"dedi.
Bende "Ya üçümüz yeteriz. Ne abartıyorsun" dedim.
Hasan" Yav çorba karıştırır gibi her tarafı karıştırmış. İnat etme gel beni dinle. Karşımızda iblis mi şeytan mı Sosonee var. Hadi bak. Eğer yenerseniz size ihtiyacımız olduğu ortaya çıkacak "dedi.
Bende" Hepimizi ışınla Ami. Yapabilir misin"dedim.
Ami "Gece ışınlanma cihazını şarja takmayı unutmuşum. Dokuz kişi ışınlar dönüşte taksi ile gideriz" dedi.
Hasan "Ya ben lan" dedi.
Bende "Taksi ile gel. Hem sen neden geliyorsun" dedim
Hasan" Rapor tutmaya ne olacak. Çay içip selfie çektirecek halim yok ya"dedi.

Olay yerine gittik.

Bu ney lan. Kızıl kafalı. Boynuzları olan garip yaratık.

Ami"Bunun için mi yani "dedi.

Tabancası ile ateş etti. Uçmaya başladı.

Hijikata" Demek uzay teknolojisi gelişmiş "dedi.

Heh! Arkasında belirdi.

Sosonee" Bu kadarcık mı "dedi.

Ami enerji kalkanını açtı. Ama adam tekmesine dayanmadı.

Hinata" Sen biraz fazla oldun. Mutlak alan İdolün parıltılı dünyası"dedi.

Lan. Neler oluyor. Adam dans ederek kaçıyor lazerlerden. Bu ney lan.

Hinata" Pink Kombo hamle"dedi.
Pink" Şehvetin saç dansı çelik kilit"dedi.

Yakaladı.

Hinata" Çelik kiriş ışık hızındaki deliş"dedi.

Yuh. Adamın kalbine doğru hedef aldı. İşe yaramadı.

Hinata" Daha bitmedi. Geber ışık yağmuru "dedi.

Adam hiç etkisi olmadı. Mutlak alan kayboldu.

Ben" Yanan sert kanat kılıcı"dedim.

Saldırım işe yaramadı.

Sosonee" Teknikleri söylemeseniz daha mantıklı olur aslında "dedi ve üfledi.

Yanlış anlamayın beni üfledi. Duvara yapıştım.

Hijikata kılıç darbesi işe yaramadı.

Şeytan moduna geçti. Kafasından bir boynuz çıktı.

Oha! O darbe ne öyle. Adama işlemedi lan.

İpliklerle bağladı. Goemon. Hayır yakmak nedir abi. Tamam ninjasın. Anladık.

Sosonee "Fena değil. Üşüyordum kalbimi ısıttı"dedi.

Orsola ışık topu attı.

Bir kolunu gitti.

Sosonee"  Fena değil. (Dudağını yaladı) Işık büyüsü ha. Melek gücü ve eser ile birleşince inanılmaz. Bir tane daha at"dedi.

Orsola "Ey tanrı cennet cehennem sana yalvarır. Kutsal ağacını çağırmak için izin ister ve onu mühürlemek için izin isterim" dedi.

Ağaç çıktı. Lan yakaladı. Tam içine gömülecek. Adam enerji dalgası ile yok ettiye lan.

Chiyome " Orsola Kombo saldırı" dedi.

Chiyome el bombaları attı. Lan el bombasının üstünde büyü çemberi ne alaka ya. Orsola hangi ara bu kadar hızlı büyü yapar oldun. Asıl soru bir günde Chiyome nasıl öğrendi. Dün gelmedi lan bu.

Ortalığın içine limon sıktık. Bu ne lan. Bütün binalar parça pinçik oldu.

Ben" Chiyome sen nereden öğrendin el bombasını"dedim.
Chiyome" Senin evinde vardı. Orsola ile düşündük. En iyi fikir bu "dedi.

Sosonee" Acımadı ki. Dünyadakiler bu kadar güçsüz mü ya"dedi.
Hinata "Safa Kombo hareket. Tüm enerjimi buna harcıyorum. Çelik Sütün Tanrı ezen ağırlık" dedi.

Yuh. Gökdelen büyüklüğündeki Demir sutün bu. Adamı ezer. Bu arada Kombo hareketimizde şu. Kızıl Anka kuşuna dönüşüp bir taraftan lazer. Bir taraftan tüy sanatı İtici tüy patlaması ile saldırmak.

Lan. Bu ne. Adam gökdelen kadar büyük Demir sutünü tek üfürük ile parçalara ayırdı.

Tekniğimi kullandım. Heh! Kestim ni ben onu.

Ben" Sen Nasıl ölmezsin böyle "dedim
Sosonee" Yani saldırdınız zayıftı "dedi.

Bu Ami'nin küresi. Lan molozların arasında. Ne küre atıyorsun. Ne işe yarayacak.

Sosonee Suyun içine aldı.

Ami" Orsola yap şunu "dedi.

Bu büyü parşömeni.

Orsola" Yıldırım düşürme etkin"dedi.

Sosonee hiç bir şey olmamış gibi çıktı.

Sosonee "Bak bu fena değildi. Sıcak kesilmeden sonra soğuk banyo gibisi yok" dedi.

Bu adam kim böyle. Yüzü bana benziyor. Gözleri mavi saçları Sarı. Benim kahverengi gözüm ve saçım.

Bölüm sonu

Kafasına kız düşen adamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin