Abi bu kim böyle. Hayır mini etekli polis mi olur. Hayır sanki bu parmaklıklar beni tutabilirmişim.
Given" Kapa çeneni ne dediğini duyuyorum. Hem sana istediğim gibi giyinirim özgür ülkedeyiz"dedi.
Bende" Hayır süper güce sahipsin diye bir şey sanma. Aynı süper güce sahip olabilirim"dedim.Bu arada artık Mavi Anka kuşunun özel yeteneğini kullanabilirim. Hayır.
Kodese girmeden önce. Bu arada Yoldan Hanayama'nın ortağı Becky aldık.
Hanayama" Kanka. El mahkum. Biliyorsun mevzuyu"dedi.
Bende" Bizimkileri nasıl tutacaksınız. Hayır Hadi Safa Orsola Sarı Anka kuşu ile uyuttu. Ama nereye kadar. Bizimkiler illa ki kurtulmaya çalışacaklar"dedi.
Becky "Safa. Safa Orsola hepsini durumaz mı" dedi.
Bende" Sanmam. Çok zor abi. Bir de planımı biliyorsa. Hayatta. O katilin peşinden gidecek "dedim.
Becky" Yav bize bırakın. Doğa üstü olay değil ki"dedi.
Bende" Bir ayda 200 yakın kişi öldüğüne göre. Doğa üstü olay. Ayrıca Senin yeni ortağın çok berbat "dedi.
Hanayama" Bana bir haftadan fazla dayanabilen tek kişi. Üç yıl oldu herhalde "dedi.
Bende" Ulan beş yıldır polis değil misin sen. Bak ben kelepçeleri eritmeden bırak beni. Suratına tekme atmak istiyorum"dedim.Becky Bi görüntü izletti tabletten.
Ulan banyo küvetine atılmış plastik ördek gibi kaldım.
Hayır şerefsiz yönetim kurulu beni klonlamış. Demek isterdim. Ama klon olsa ruhlarımız farklı olur. Ama ruhumuz aynı. Ulan döngüler sırasında zaman artığı olarak yeniden mi doğdu? Yani adam aynı ben. Beyaz Laboratuvar önlüğü. Sarı çizme yeşil camlı lastikli laboratuvar gözlüğü elinde neşter. Bildiğim seri katil.
Becky" Bakıyorum dilin ejderha görmüş gibi boğazına kaçmış "dedi.
Bende" Öyle bir şey olmadı. Hem Suçlu kim sence"dedim.
Hanayama "doppelganger olma ihtimali ne Kanka" dedi.
Bende "Ters dünya diyorsun. Aslında Takehiro'dan duydum. Ama hiç bir tane ile karşılaşmadığım için bilemedim şimdi" dedim.
Becky" Parelel evrene ne diyorsunuz"dedi.
Bende "İlginç olabilir. Ama tek bir sıkıntı var. Parelel evren duvarı öyle kağıt yırtar gibi yırtamazsın. Muazzam enerji gerekir bunun için. Hem yaptın diyelim. Ne diye öldürsün ki benim başka evren versiyonum. Yani zor bir ihtimal be Becky. Harbi kim Bizimkileri zapt edecek " dedim.
Hanayama(Övünerek) " Kanka şimdi. Bizim müdür inanılmaz bir yetenekli ayarlamış. Sizin ekip sudan çıkmış deniz kızına çevirecek kanka"dedi.Şimdiye dönüyor
Ulan Hanayama o kadar övdün. Ama yani Young grubun meta insan projesinden doğan biri. Salağın önde gideni. Hayır klasik aptal sarışın. Gerçi Her Sarışın bir değil. Bak Orsola'ya bak Becky'e. Ulan aklı yarı indirimli mağazadan alayım derken son kullanma tarihi geçtiği için yarısı bozulan beyinsiz bu Ne bekliyorsam.
Süper güce bak. İnsanların zihnini okumak. Safa Orsola aynı güçte. Hayır Bizimkilerin zihnini okuyarak nasıl durduracak. Hayır iki ninja bir samuray var ekipte. Zaten Goemon tek Hamlede haklar bunu. Bu tabanca ile nişan alana kadar. Bizim ekip öldürüp. Birinci ölüm yıl dönümü makarnanası yer.
Given(Suratıma tükürdü. Biraz ağır oldu. ) "Duyuyorum her düşündüğünü" dedi.
Bende" Seni istediğim an öldürebileceğim farkında mısın "dedim.
Given" Arkadaşının başı derde girer. Olmaz"dedi.
Bende" Ne kadar para istersen veririm "dedim.
Given" İkimiz de benim paraya tabi etmediğimi biliyoruz"dedi.Bu salak. Tamam takdir ediyorum. Ama suçluyu yakalamak varken beni nezarete atıyorlar. Bu dünyanın adaletini sevecek insan arayayım emi.
Given"Benden düşünceleri saklayamazsın. Ama Dr. Brost bahsettiği çılgın zeka sen değil mişsin gibi geliyor"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafasına kız düşen adam
ActionSafa young bir yolda giderken kafasına kız düştü Kapak @muzlumagnolya_0 ait buradan kocaman teşekkürler ediyorum