Aradan üç gün geçti.
Safa Orsola "Baba gelecek mi" dedi.
Bende "Ne bileyim. Bookman doğru söyler mi Pink" dedim.
Pink" Bir şey yapmanızı istedi mi"dedi.
Bende "Hayır. Zaten yayıcımın ablasıymış" dedim.
Pink"Yoksa eşi mi? Zaten yedi büyük günah neden evlenir ki? Sonsuz yaşamın var"dedi.
Bende" Bunu birlikte olduğu Phoenix olan kişilerin bir kısmı ile evli olan kişi söylüyor Yanlız "dedim.
Isabella" Şey efendim. Nasıl anlatsam. Kapıda bir adam var. Ünlü sanatçı Donatello olduğu söylüyor "dedi.
Bende" Delilere ayrıcak zamanım yok. Kurumu rica etsem "dedim
Kurumu" Öff ya. Bana mı patladı"dedi.
Bende" Hijikata Hinata, Ami, Orsola ve Chiyome Nerede"dedim.
Hijikata "Devletin laboratuvarından bir yaratık kaçmış. Dördünü yolladım" dedim
Goemon " Tek başıma ben hallederim" dedi.Yaşlı bir adam içeri girdi.
Yaşlı adam (Gözlüğünü düzeltti) "Donatello benim adım. Uzunda şimdi üşendim. Heykel traşım. Hobim manzara resmi yapmak. Bu arada ben Bir ölüm tıpranı kullancısıyım" dedi.
Ve arkasından heykeller çıktı.
Ben" Ölüm tırpanın ne işe yarıyor "dedim
Donatello" Sanatı şekilendirebilirim istediğim yönde. Bu arada size katılsam olur mu"dedi.
Bende"Neden katılmak istiyorsun"dedim.
Donatello "Heykeltraşta para yok. Para lazım. Hem adamlara Donatello'yum ben desem. Adamlar afedersin ama Arkaları ile gülerler" dedi.
Safa Orsola " Donatello olduğu ne belli ya bizi kandırmak içinse" dedi.
Bende "Ruh gözünü kullan. Ruhların isimleri yazar. Donato di niccolo di betto bardi. Yanlız her gelen akraba isim koymaya çalışmış. Ama yarısı başarmış gibi-".Taştan bir ejder sağ kolumu kaptı.
Donatello " Bu Death Sycthe taşıdığıma inandırmıştır seni" dedi.
Bende" Ne haltsa. Eğer içimde Orjinal 13 Death Sycthe biri varsa bunu bilebilir misin "dedim.
Donatello" Tabi ki de. Uzun zaman yaşamanın verdiği avantaj diyelim "dedi.
Bende" Cevap versene o zaman. Seni pislik . Ne gerilim yapıyorsun "dedim.
Donatello" Sende var. Bundan nasıl haberin yok anlamadım"dedi.
Bende "Yok işte. Ben Yeniden doğuş tanrısı Phoenix'im. Gerçi ateşin yenileme kısmı da var " dedim.
Donatello "Yarı tanrı olmasın. Ama 13 Orjinal ölüm tıpranından birini nasıl ve nerede buldun" dedi.
Bende "kutsal ağacın yedi hazinesi arasında cennettin hacı içinde -".Burası.
Tanrı "Naber uzun zaman oldu sanırım" dedi.
Bende" Zırt pırt çağırma buraya"dedim.
Tanrı "Sana hikayeyi tamamını anlatacağım. Tanrı ölüm meleklerine vermedi 13 Death Sycthe'ı. Ancak replika yaratılar. Hemen hemen aynı güçlere sahipti. Ancak tek sıkıntı kişinin isteğine göre şekil değiştiremezdi. Tabi intikam almak istiyorlardı. Oğlu ise babası devirmeye çalışıyordu. Ancak tanrılarla anlaşma yapması yasaktı. O zamanlar ilk tanrıya denk gücü olan bir cadı vardı. Deniz cadısı Lionipel 13 Death Sycthe üstündeki kilitleri kaldırmaya çalıştı. Ancak sadece tanrılar kullanmaz kuralını kaldıramadı. Cennet hacı. Kullanıcısı öldürmez. Ancak gücünü açıklayan ve açıklamayı duyan kişiler daima ölür. Bu lanete çeviren ilk tanrının oğluydu. Ancak tanrının sürekli barlarda takılması yüzünden oldu. İkinci tanrı o olmaya çalıştı. Ama nafile. Eğer sakladığı Death Sycthe hepsini bulmuş olsaydı. Belki. Ancak beşini savaşa getirdi. Bu da sonunu hazırladı. "dedi.
Bende" Neden Haçın içinden Death Sycthe çıkarmadı"dedim.
Tanrı" Yapmadı değil yapmadı. Cadının işiydi. Tanrı yapması için böyle yaptı. Ama elinde patladı. Bu arada denizin cadısı Lionipel yaşıyor. Bu adayı ortaya çıkarma sebebim güçlerinin yarısından çoğunu mühürlemek için. Hala tanrı olmaya kalktı "dedi
Bende" Birinci tanrı zamanından değilsen nereden biliyorsun "dedim.
Tanrı" Orasını boş ver. Eğer adadaki mağbet yok olursa cadı uyanır. Eğer ada yok olursa cadı tam gücüne kavuşur. 40 farklı yerde özel semboller var. Ada yüzde 60'ını mühürler. Geriye kalan yüzde 40 semboller şeklinde mühürledim"dedi.
Bende "Bu cadıyı uyandırmayacağım. Neyse görüşürüz hikaye için. Ama nasıl mühürlendi" dedim.
Tanrı "Phoenix gücü ile. Mühürleme tanrısı olmamasına rağmen. Birde şu Donatello bıraksın. Adam 600 yıldır Death Sycthe elinde" dedi.
Phoenix "Tanrı neden Safa Orsola doğdu senin işin mi" dedi.
Tanrı " Hiç benim işim yok. Bende şaşkınım" dedi.Normale döndük.
Donatello "Sen nereye kayboldun" dedi.
Safa Orsola "Ruhun gene Tanrı'nın yanında mıydı" dedi.
Bende "İyi dayanmış elli yıl. Belli zaten neden kimsenin girmemesi" dedim.
Donatello " Death Sycthe sana nasıl kullanacağını öğreteyim mi" dedi.
Bende" Şuan Phoenix güçleri öğrenmeye çalışıyorum"dedim ve kolumu yeniledim.Donatello" Death Sycthe etkisinden kurtuldun "dedi.
Bende" Bir süre sonra Death Sycthe ölüm etkisi geçer. Bize katılmana izin veriyorum Donatello. Ama bir şartım var"dedim.
Donatello "Şartın ne peki" dedi.
Bende" Hiç bir şey. Sadece burada yaşamanı istiyorum "dedim.
Donatello" O iş kolay. Ama merak ettiğim tanrı ile ne konuştunuz"dedi.
Bende "Cennet Haçının esas hikayesini öğrendim" dedim.
Safa Orsola "Bir şey daha soracağım. Phoenix güçlerine sahibim ancak. 14'üncü Death Sycthe benim içinde doğmuş olabilir mi" dedi.
Donatello "Sanmıyorum. İçinden böyle bir enerji hissetmiyorum. Ama ruh enerjisine doğduğun için replika bir Death Sycthe sahipsin. Ancak şeklinde bir kere karar verdikten sonra değiştirmem imkansız" dedi.
Ben" Safa Orsola sen neden geçen gün mutlak alanı kullandın "dedim.
Safa Orsola" Denemek istedim. Tam güçteyim. Neyse. Baba ava çıkmak ister misin "dedi.
Bende" Ne avı lan. Hem avı nereden bulacağız"dedim.
Safa Orsola "Bizimkiler bir yaratığı kaçırdılar tutunursan seni götürürüm" dedi.Bana dokundu ve yer değiştirdik. Kahverengi Anka kuşunun gücü sağolsun. Ne veya kiminle yer değiştirdik bilmiyorum.
Bana üç tane boynuz saplandı.
Ben sizin yapacağınız işe sirke katıp salata yapayım emi.
Geri kaçındım. Daha doğrusu boynuzu çıkardım bedenimden.
Safa Orsola "Sarı Anka kuşunun gücü işe yaramıyor" dedi.
Bende"Yeterli enerjisi varsa direnmek için. İşe Yaramaz"dedim
Safa Orsola "O zaman bu güç işe yaramaz" dedi.Beyaz Anka kuşunun gücünü kullandı.
Safa Orsola " Şunu hallet. Ben tutarken" dedi.
İnsanlar bize bakıyordu.
Yanan sert kanat kılıcı kullandım.
Kafası düştü.
Safa Orsola "Baba kendini geliştirdin" dedi.
Bende" Yani ne bekliyordun. Geliştirmeyim mi"dedim.
Safa Orsola " İblis Sosonee bir çizik bile atamadın yani" dedi.
Bende "Bu yaratık ile iblis Sosonee bir mi" dedim.
Safa Orsola "Orası da doğru" dedi.
Bende" Başka var mı görüş açında"dedi.
Safa Orsola "Bu imkansız. Hayır aynı görüşüne sahip olsalar anlarım. Ama aynı ruha sahip olmak" dedi.
Bende" Ne saçmalıyorsun lan. Aynı ruha sahip olmak derken "dedim.Hanayama geldi.
Hanayama" Safa seni tutukluyoruz"dedi.
Safa Orsola zamanı bir dakika geri sardı.
Peşinden gittim. Ama kimse bulamadım.
Yerde neşter. Ölmüş biri var. Dirilttim.
Hanayama (silah doğrulttu) "Safa teslim ol. Biliyorum sen suçlu değilsin ama anla bizde seni tutuklamak zorundayız" dedi.
Bende "Bir süredir yanıma gelmeme sebebin belli oldu. Merak etme ruhu zarar görmemiş" dedim.
Kadın"Ben bu adam öldürdü. He! Ben nasıl yaşıyorum"dedi.
Bende" Seni ben dirilttim. Ama ben seni neden öldüreyim"dedim.
Hanayama " Sahi. Dirilttiğini görmesem. Anlarım. Ama diriltin. Neşterdeki parmak izin sana ait olsada parmak izin kopyalamış olma ihtimali var. Ama her ihtimale karşı seni göz altında tutmak zorundayım" dedi.
Safa Orsola " Babamı tutuklama hakkını nereden buluyorsunuz" dedi.
Hanayama "Babam derken. Senin yaşında çocuğu doğması imkansız" dedi.
Bende(Ellerimi uzattım) "Hadi gidelim. Safa Orsola annene haber et. Diğerlerine de. En azından arkadaş olduğumuz için beni sen götür " dedimYolda giderken. Büyük ihtimalle zihnimi okudu mor Anka kuşu ile. Planımı anladı. Safa Orsola yakalıyamazsa kimse yakalayamaz. Orsola ve benim tam gücüne Sahip.
Hanayama" Şu Safa Orsola olayı ne? Hayır insan çocuğuna neden anne babası-".
Bende" Öyle değil. İkinizin ruh enerjisi birleşiminden doğdu. O yüzden Safa Orsola "dedim.
Hanayama" Ulan. Normal insan olmak çok sıkıcı. Şimdi çocuğumuz var diye işi pişirmişsindir"dedi.
Bende "Yok öyle bir şey" dedim.Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafasına kız düşen adam
ActionSafa young bir yolda giderken kafasına kız düştü Kapak @muzlumagnolya_0 ait buradan kocaman teşekkürler ediyorum