Abi bu adam kim ya.
Phoenix "İçinden benim gücümü seziyorum" dedi.
Bende" Hani sadece bir kişi gücünü ödünç alırdı lan"dedim.
Phoenix " Başka boyuttan geldi diyeceğim. Ama kendimi seziyorum lan? Gerçi melek enerjisi hissediyorum. Sen gelecekte çocuk yapıp beni mi aktardın. Orsola'dan sanırım" dedi.
Bende " Zamanda yolculuk mümkün oldu diyelim. Yada ilahi müdahale falan. Hani zamanda bir tane aynı tanrıdan olurdu. Gelecekten gelirse mühürlü olmaz mı" dedim.
Phoenix " Nereden bileyim lan. Hiç Phoenix gücüne sahip biri zamanda yolculuk etmedi ki. Hem şunuda unutma. Üçüncü tanrı seninle uğraşmayı seviyor. Onun işide olma ihtimali var "dedi.Sosonee" Sen kimsin lan"dedi.
Adam" Ben! Ben! Sahi lan ben kimim lan"dedi.Yumruk atmaya çalıştığı sırada yeşil Anka kuşunun gücünü kullanarak çığlık attı. Adam uçarken. Kızıl Anka kuşunun lazerli ile yere yapıştırdı.
Adam ayağa kalktı. Beyaz Anka kuşu gücü ile dondurdu. Melek gücü ile ışık topu attı.
Adam "Ey tanrı sana kutsal olan Haç adına yalvardım. Sende cevap ver. Kutsal haç mühürü" dedi.
Adamı haça çevirdi lan. Gitti birde Haçı kırdı.
Orsola "Dur bir dakika. En yüksek seviye mühürleme büyüsü kullanabilir misin" dedi.
Adam" Çünkü ben Safa Orsola'yım"dedi.
Hinata "Aha. Dur lan. Ne dedin. Safa Orsola isen. Siz çocuğunuza ne biçim isim verdiniz lan. Uta koyar ne bileyim naruto koyar. En kötü Shizuo koyar. Safa Orsola ne lan" dedi.
Safa Orsola "Bakın durum sandığınız gibi değil" dedi.
Pink" Birde benimle evlenmemesi gitti Orsola ile evlendi. Kardeşin var mı senin? Kesin yuva yıkan kadınımdır-".
Safa Orsola" Öyle değil. Gelecekten gelmedim ben"dedi.
Hijikata "Bizim gibi başka boyuttan mı geldin. Senin dünyan nasıldı" dedi.
Safa Orsola "Başka dünyadan da gelmedin"dedi.
Ami" Yoksan Annem yapay döleme ile seni mi yarattı"dedi.
Bende" Yapay dölleme ile yapması saçma olmaz mı"dedim.
Ami" Annemin hobisi. Bir bak 30 yaşında birini yaratmış - ".Beyaz Anka kuşunun gücünü kullandı.
Orsola ve ben hariç herkes dondu. Beyaz anka kuşunun yeteneği baktığı kişiler veya nesneler için zaman durur.
Safa Orsola" yeter ya. Ulan. Sizi dondurmasam gene devam edecekti. Neyse. Ruh enerjisi su insanı ise bardak diye düşünün. Ruh enerjisi taşınca ne olur"dedi.
Bende" Bana bakma ben bir şey bilmiyorum "dedim.
Orsola" Ne bileyim. Ruh sanatı ile ilgileniyorum"dedi.
Safa Orsola " Dışarı salınır. Bu dışarı salınma. Normalde doğa üstü yaratık yaratırdı. Ancak ve Ancak. Çok nadir Bir olay oldu. Orsola ve Safa'nın ruh enerjisi uyumlu olduğu için. Birleşti ve beni yarattı. Bu yüzden de Orsola annem Safa babam teknik olarak" dedi.Herkesi serbest bıraktı.
Hinata "O yarı tanrı. Melekle nasıl ruh enerjileri uyumlu olabilir" dedi.
Safa Orsola " Unuttuğun şey ikiside insandı" dedi.
Pink" Daha önce denk gelmiştim. Ama bir yarı tanrının ruh enerjisinden Ruhsal varlık olduğunu ilk defa görüyorum "dedi.Hasan" Hani dokuz kişiydiniz lan. On kişisiniz ya lan. Bak alayınıza izin çıkarmam. Şehirin içine limon sıkıp çorbaya döndürmüşsünüz"dedi.
Bende" Bak olay şöyle-".
Safa Orsola" Baba ben açıklayayım istersen"dedi.
Bende" Bak Safa Orsola - ".
Hasan" Bir gelecekten gelen çocuk eksikti o da tam oldu. Rahibe ye benziyor. Ulan rahibe ler evleniyor muydu"dedi.
Safa Orsola " Düşündüğün gibi bir şey değil" dedi.
Hasan" Tabi zenginsin diye değil mi? Her şey para"dedi.
Pink" Safa Orsola sen çeneni yorma. (Korkunç bir suratla) Pink ablası ona her şeyi anlatır"dedi.Ben" Orsola en yüksek mühürleme büyüsü yapabilirsin madem biz niye bu kadar uğraştık"dedi.
Orsola "Bir gün büyü enerjisi toplayabilmem lazım. Hani Sadece kırmızı Anka kuşunun özel yeteneğini açmıştım" dedi.
Safa Orsola " Sakin olun. Ben sizin o anda sahip olabileceneğiz en güçlü halinizdim. Eşyalar hariç. Ama benden güçlü olabilir misiniz olursunuz. Sonuçta kap değiştikten sonra daha fazla alabilirsiniz"dedi.Hasan geldi.
Hasan" Seni Şanslı köpek. Eee artık bunu bahane edip-".
Pink (Korkunç bir ses tonuyla)" Biz sizinle ne konuştuk "dedi.
Hasan" Özür dilerim. Ama sizin ekibe katılacak mı"dedi.
Safa Orsola" Katılacağım tabi ki de. Anne ve babamın yanında olacağım "dedi.Hasan gitti
Ben" Sana Bundan sonra Junior diyeceğim - ". Yumruk yedim Karnıma.
Safa Orsola (Kızgın bir biçimde)" Safa Orsola adım. Başka bir şey demeye çalışanı yakarım "dedi.
Havaya uçurdum Safa Orsola'ya. Havaya uçurdum derken. Patlamadım. Kolundan tuttum. Havaya uçtuk.
Ben" İçimdeki Dev tırpan ne biliyor musun"dedim.
Safa Orsola "Nereden bileyim senin bilmediğin şeyin" dedi.İçindeki Phoenix'e Phoenix 2 diyeceğim.
Phoenix 2" Başka bir Phoenix yaratabilecek ruh enerjisi olduğunu kim düşünürdü "dedi.
Phoenix" Benim içinde sürpriz oldu. Phoenix 2 sizin varlığınız kalıcı mı"dedi.
Phoenix 2" Orasını Crazy Pink'e sormak lazım. Böyle bir şey hiç görmedik "dedi.Crazy Pink'in yanına gittik.
Pink" Neden Bana böyle bir şey soruyorsun "dedi.
Bende" Ona göre. Onuncu kişiyi arıyacağım"dedim.
Pink "Yani yok olmazlar. Eğer bir kaç gün yok olsalardı biz niye onlarla savaşırdık" dedi.
Bende" Bir şey daha soracağım. Cennetin Haçındaki lanet ile bilgin var mı "dedim.
Pink" Benim bilgim yok. Böyle bilgisi olan birini tanıyordum"dedi.
Bende"Kibir günahı değil mi? Nasıl bulacağız onu "dedim.
Pink" Bir kere kibir değil. Kibir'le Tanışma bence. Hırs günahı. Bulamazsınız onu zaten. Zaten sizi bulur. Bilgi için yapmayacağı yoktur "dedi.
Bende" Emin misin? Bak zenginim bulurum ben onu "dedim.
Pink" Boşa para harcamak olur "dedi.Akşam yemeğe çıkartım Orsola'yı. Ulan benim hep kullanamak istediğim güce sahip. Zaman dondurma. Dondurmacıyı dondurup bütün dondurmaları yiyeceğim. Bu arada Orsola değil. Safa Orsola. Orsola'yı yemeğe çıkartma sebebim ise lanet hakkında bilgisi var mı?
Orsola "Acilen kendinle konuşmayı bırakmalısın. Bende başka bir şey diyeceksin sandım. Sen zenginsin. Dondurmacıya para ver. Heykel gibi dursun" dedi.
Bende"Çocukluk hayalim. Neyse. Ne ya duyduğuna göre. Bilgin var mı "dedi.
Orsola" Bilmiyorum. Tek bildiğim. Takehiro'da kutsal ağacın yedi hazinesi olduğu için buraya yolladılar beni. Aile üstündeki lanet kalksın diye "dedi.
Bende" O zaman ben seni boşa çağırmışım-".Suratıma tokat yedim.
Orsola" Sen kocaman öküzsün"dedi ve gitti.
Safa Orsola " Hayır baba. Yani bir kerede ölür müsün" dedi.
Bende(Kızgın bir biçimde) " Hani bütün bildiğim her şeyi biliyordun Safa Orsola" dedim.
Safa Orsola" Hayır. Madem hiç bir kızla beraber olmak istemiyorsun. Döngü de kalsaydın. Bunlar olmazdı"dedi.
Bende" Lan buraya 19 yaşında geldim. Hayır. Lan bu ülkede yaşadığım yaşamım yüzde 99 burada geçti. Hayır ne yapaydım çıkmayıp. Hayır insan sıkılıyor bak"dedim.
Safa Orsola " Hayır madem biri ile çık kurtul" dedi.
Bende " Ya Tanrı var. Orsola, Ami, Hinata ve Kurumu güzel kızlar. Hani çirkin dersem tanrı ne yapar bilmiyorum. Bir tarafta sakata gelmiyelim. Ama lan o kadar süre yaşadıktan sonra Gönül işlerinden soğudum lan" dedim.
Safa Orsola "Tanrı lanet getirsin diyeceğim. Ama sana vermiş" dedi.
Bende " Kapa çeneni. Ben tuvalete gidiyorum" dedim.Yolda giderken. Yayıncım Sanzai Toniro aradı. Aslında kendi yarı Türk yarı Japon. Babası işçi olarak gittiği Japonyaya hayran olunca Soyadını Sanzai yapıyor. Türkiye getirdi. Çünkü doğduğu yeri görsün. Editör olup kaldı. Sonra hikayemi beğenip Nemo cumhuriyetine getirdi. İyi kızdır. Babası yüzünden adı böyle. Sanırım erkek ismi.
Telefonumu açtım.
Toniro" Safa. Daha önce konuştuğumuz gibi bir yıllık ara bitti"dedi.
Bende " Sen yarın gel bana öyle konuşalım" dedim.Hizmetçim gelecek lan eve. Zaman döngüsü kırınca unuttum her şeyi. Hayır her şey reset reset üstüne. Neyse. Heralde Isabella'yı görünce olay çıkarmazlar.
Ellerimi yıkarken. Boynuma biri parmak dayadı.
Adam "Duydum ki beni arıyor musun" dedi.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafasına kız düşen adam
AzioneSafa young bir yolda giderken kafasına kız düştü Kapak @muzlumagnolya_0 ait buradan kocaman teşekkürler ediyorum