Abi yaşam çok sıkıcı. Tamam piyango para çıktı. Rahat bir yaşamım var. Yani ama hayat sıkıcı lan. 25 yaşında otakuyum. Biraz yatırım yaptım ve paramı katladım. Neyse bunu boşver. Hayatım o kadar sıkıcı ki. Sırf aksiyon olsun diye ceketimde bir sürü el bombası var.
Hayatım bu kadar sıkıcı olamaz. Hayır kafama kız düşür ya da önümde bir yer pat-".
Kafama gerçekten kız düştü lan. Çok pis acıtıyormuş.
Kız" Burası hangi gezegen"dedi
Dur bir dakika. Mavi saçları hadi boya olsada. Boynunda solungaçlar var. Hem kemeri, Bilekliği, küpesi ve Yüzüğü tuhaf. Yüzük demişken evli mi acaba. Evli ise kocası ile kavga etmek isterim.
Ben" Sen neden bahsediyorsun. Uyuşturucu falan mı kullandın. Varsa bana da biraz ver"dedi.
Kız(Yüzüğü parıldadı) "Soruma cevap ver" dedi.
Bende "Dünya. Dur bir dakika. Sen ne yaptın bana" dedim.
Kız" Optik illüzyon kullanarak istediğim cevabı almamı sağladım. Demek dünya. Merkürden buraya kadar geldim mi? Nasıl geri döneceğim krallığa"dedi.Heh! Bu ne saçmalıyor. Ne merkür la.
Kız" Bir süre senin evinde yaşayabilir miyim "dedi.
Bende" Hayatta olmaz. Belli ki akıl hastanesinden firar etmişsin"dedim.
Kız"Yüzüğüm inandırmış olmalı farklı gezegenden geldiğime "dedi.
Bende" Yani bir çok ileri teknoloji var"dedim.Gökyüzünden bir adam indi. Yuh. Adam tabancasından su attı. Ama o kadar güçlü su ki. Araba patladı.
Adam" Uzaktan taklit robotunu yollamak yerine kendim gelmeliydim. Bunda silah kullanması bile zor"dedi.
Adamı yere yatırdım. Üstüne ceketimi attım. Elimdeki el bombası pimini çektim. Üstüne attım.
Ben(Kızın elinden tuttum) "Hadi gidelim bak" dedim.
Kız" Neden ne oldu"dedi.
Bende" Patlayacak ondan kaçalım"dedim.
Kız "O da patlasın diye bekleyecek" dedi.Patladı. Arkadaş uzaylılar da yapıyor. Enerji kalkanı ha.
Kız "Gerçektende merkürden geldiğime inandın mı" dedi.
Bende' Hadi gidelim. Bir robotunu hasat ettik. Ama bir kaç dakika içinde yenisi yollar "dedim.Yolda giderken
Kız" Neden yanında bomba taşıyorsun"dedi.
Bende" Aksiyon olsun diye. Her ihtimale karşı arka cebinde Flash bombası var. Ayrıca sağ çorabım da bıçak sol çorabım da ise tabanca var"dedim.
Kız" Ben neden senin gibi bir manyak ile denk geldim"dedi.
Bende "Manyak olmasam seni kim kurtacaktı" dedim.
Kız" Eğer enerji kalkanım olmasa ölmüştük"dedi.
Bende" Adını bilmediğim bir kız bizi beklettiği için oldu. Yoksa kalkanı kullanmana gerek yoktu "dedim.Evime gittim.
Kız" Sahi sen neden böylesin "dedi.
Bende 'Anlamadım bir daha söyler misin" dedim.
Kız" Sen neden böylesin. Yani manyak. Gelirken üç taksi değiştirdik"dedi.
Bende" Ne var. Taksiciye fazla ödedim diye mi? Merkür'de taksi var demek. Şu gözlüğü takma artık. Anladık. Kendi diline çeviriyor. Ama yeter artık. Anladık merkürde yaşıyorsun. Ama toprak parçası olmaması lazım "dedim
Kız" Aslında toprak yok diyebiliriz. Siz sadece bariyerin dışını görüyorsunuz.. Su var. Ve hava kabarcıkları. Gerçi kara parçasında varda"dedi.
Bende" Suda istediğiniz gibi nefes alabilirken. Ateş etki etmiyor türünüze. Sahi adını söylemedin. Adın ne"dedim.
Kız(poz vererek) " Ben Merkürün 7 ülkesinden biri olan Nepa'nın 3.üncü prensi Ami Nepa. Ülkemizdeki iç savaş çıktı. Amacım başka ülkelere gitmekti. Ama ışınlanma cihazı arıza görmüş sanırım. Ayrıca biz su üretebiliriz. Piyango dışında ünlü bir yazarsın da. Taksi şöförü bile hikayeni sordu" dedi.
Bende' Şahsen ben kendimi yazar olarak görmüyorum. Sadece tesadüf eseri oldum "dedim.
Ami" Safa neyse ben bu konuyu tartışmak istemiyorum. Sonra konuşuruz. Acıktım ne söylüyorsun bana"dedi.
Bende" Elinin körünü. Işınlanma cihazın var madem git evinde ye ya da komşu ülkende"dedim.
Ami( Kafama silah doğrulttu) "Eğer bana yemek ısmarlamazsan kafanı uçururum bu su tabancası ile" dedi.
Bende" Sakin. Tamam tamam. Özür dilerim benim aptallığım"dedi.Yemek yedik. Pilav yaptım.
Ami" Bir şey soracağım. Acaba senin süper güçlerin falan mı var"dedi.
Bende"Hiç yok. Bu yüzden de bu kadar silah var evde"dedim.
Ami" Elinde neler var "dedi.
Bende" Bomba atar tüfeğinden Flash bombaya kadar"dedim.
Ami"Bizim ülkemizde öyle kolay kolay silah almazsın"dedi.
Bende "Merak etme. Burada da aynısı geçerli. Ama mevzu para olunca işler değişiyor" dedim.
Ami" Sen lanet bir zenginsin yani"dedi.
Bende" Neyse. Benim yayıncım ile görüşmem lazım. (Kapı zilim çaldı) Kapıyı açmak istemiyorum "dedim.
Ami" Dikkat et. Değişim Androidlerinden biri olabilir "dedi.Elime şok silahını aldım.
Kapıyı açtım.
Kız" Acaba kremler ile ilgilenir miydiniz". Şokladım bayıldı.
He! Yanında valiz var. Valiz kremlerle dolu. Ağzına kadar açık valiz.
Ami" Kız değişim Android değilmiş"dedi.
Bende" Bunu yeni Dur bir dakika".Elektrik ağ atıcıyı aldım. O kuşta ne böyle. Elektrikli ağ atıcıyı kullandım. Dev bir patlama oldu. Acaba normal mi?
Normal değil. Neyse hep bunu istiyordum. Lanet olsun sana normal hayat. Yaşasın Merkür prensesi Ami.
Ami "Sen sıradan biri değilsin" dedi.
Bende" En azından seni kurtardım değil mi? Boş ver. Biraz aksiyon iyidir"dedim.Kız Uyandı. Bir süre geçti tabi normal olarak.
Kız" Ben neredeyim. Bana biri saldırdı Galiba"dedi.
Bende" Özür dilerim. Seni biraz şokladım. Ama kendimce sebeplerim var "dedim.
Kız" Sen dur bir dakika. Ünlü yazar Safa young. Ayrıca Young teknoloji grubunum sahibi "dedi.
Ami" Young teknoloji grubu derken"dedi.
Bende "Çeşitli teknolojiler var. Ama sattım ben orayı. Silah yapmak için tutturdular"dedim.
Kız" Ben Arisa efendim. Sizinle tanışmak zevktir"dedi.
Bende" Yönetim kurulu benim sattığım gerçeğini saklıyor olmalı. Chh! Ne kadar istiyorsun"dedim.
Arisa" Neyi ne kadar istiyorum "dedi.
Bende" Şoklama olayını unutmak için ne kadar istiyorsun "dedim.
Arisa" 1 milyon Yukke yeterli olur"dedi.Ben hesabına geçtim.
Ben"Hesabına geçtim lütfen kontrol et"dedim
Arisa"Nasıl. Yoksa mükemmel bir arayüzün mü"dedi.
Bende" Telefonun kilidini parmak izi yapma. Kolayca açarlar"dedim.
Arisa "Heh! En güvenli kilit bu" dedi.
Bende "Farkında olmadan telefona parmak izi bırakırsın. Bu da ideal kilit açma yöntemi" dedim.
Arisa" Telefonun önünden almak imkansız"dedi
Bende"Öyle san. Gerçi boş ver. Parmağını kesmeyeceğin garantisi yok "dedim.Ami" Sahi burası neresi"dedi.
Bende" Burası Nemo cumhuriyeti. 2021 yılındayız. Aslında burası 1971 yılında ortaya çıktı. Fark ettiler ki burada herkes konuştuğu anlıyor. Daha doğrusu kafasına yeni bir dil yükleniyor. O da tesadüf eseri ki Türkçe. Tabi ilk başta Türk hükümeti burayı kendi Toprağı ilan etmeye kalktı. Ama o zaman pek imkanı olmadığı için. Buraya yeni bir ülke kurulmasına karar verildi. Biz sonradan geldik. Sanırım üniversite terk ettiğim zamandı. Şuan burası ayrı bir ülke"dedim.
Ami"Kısaca burası tüm dünyadan ayrı bir ülke"dedi.
Bende" Yani. Uçaklar ile gidebiliriz. Hatta 50.inci yıl kutlamaları geçen haftaydı "dedim.
Ami" Savaş çıkmadı mı burası ortaya çıktığında "dedi.
Bende" Aslında pek çıkmadı. Çünkü bu ülke olduğunda her bir ülke çeşitli olaylar ile karşılaştı. Lanetli toprak dendi. Ama buna rağmen tüm ülkelerden insanlar buraya akın etti "dedim.Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafasına kız düşen adam
AksiSafa young bir yolda giderken kafasına kız düştü Kapak @muzlumagnolya_0 ait buradan kocaman teşekkürler ediyorum