Aradan bir hafta geçti.
Orsola "Ülkeye yetmeye başladık. Bu gidişle. Kızıl dişi geçeceğiz" dedi.
Safa Orsola "Kızıl diş neydi. Dur bir dakika. Doğaüstü olaylarla ilginen bir birimdi. Ama neden buraya bir tane açtın onlara katılmak daha mantıklı değil miydi" dedi.
Bende" Şerefsizler beni zaman döngüsünden çıkarmadılar. Çıkarmanın yolu. Karanlığın gitarı onlardaydı. Neymiş üstlerine düşmüş melek gönderirmiş. Şerefsizler"dedim.
Orsola "Tamam Safa sakin ol" dedi.Bu his. Abim neden buralara geldi. Ulan bu adadan ayrılmamız yasak diye aile gelmezdi. Çok şaşkınım lan. Acaba gönderdiğim para az mı geldi
Safa Orsola " Baba ne oldu. Sen çok terlemeye başladın. Kapıdaki adam kim" dedi.
Orsola " Safa bu kadar terlediği ilk defa görüyorum. Mevzu ne" dedi.
Bende "Şey. Nasıl anlatsam" dedi.
Isabella" Efendim sizin abiniz olduğunu iddia eden biri var. İçeri alayım mı"dedi.
Safa Orsola (pis bir ifade ile)" Şimdi anladım. Ailenden kaçmıştın değil mi? Ben bu yüzü nereden tanıyorum diyorum. Tabi amcam "dedi.
Bende" Kapa çeneni Safa Orsola. Canını yakarı-". Kapı patladı.Yusuf girdi.
Yusuf" Safa sana ne oldu böyle"dedi.
Bende(Şaşkınlıkla) "Abi sen nasıl yaptın" dedi.
Yusuf "Bak yabancıların yanında ayıp oluyor. Solungaçlı kız kim lan? Bizim dünyamızda öyle biri mi vardı" dedi.
Bende " O uzaylı abi. Dur bir dakika. Çakmağında o sembol sen Simyacı mısın" dedi.
Yusuf" Ha! Neyse ne. Safa beni iyileştiren bir dolandırıcı vardı. Büyü falan kullandı dediler ya. O Simyamış"dedi.
Bende" Simya dolandırıcıları işi değil mi ya. Anlamadım"dedi.
Yusuf "Tam olarak Simya bir ruh sanatı. Üç aşaması vardır. Yaratma, parçalama ve yeniden şekil verme. Ben üç dalında ustayım. Ayırıca Simya için ruh enerjisi gerekiyor. Ayrıca çember de" dedi.
Orsola "Çembersiz Simya yapıldığını duymuştum bu mümkün değil mi" dedi.
Yusuf (Duman üfledi) " Yani mümkün reaksiyon ters gitme ihtimali yüksek. Bu yüzden de riskli" dedi.
Bende" Peki Simya kullanarak sihirli eşya yapıldığı duydum "dedim.
Yusuf" Mümkün. Anladım. Demek Orsola ile Safa'nın ruh enerjisiden doğdu. Safa Orsola'yı öp. Yani umarım doğru anlamışsınız"dedi.
Orsola (Yüzü kızardı) " Neden öpüşmek zorundayız" dedi.
Yusuf" Bu gidişle Safa Orsola yok olur. Ruh enerjisiden oluşmuş bir varlık. Siz ölünce o da yok olur. Karın deşen Jack ve William Shakespeare neden evlendi sanıyorsun. O tip şeyler sizin enerjiden doğan varlığa ruh enerjisi yolar"dedi.
Bende" Safa Orsola bunu neden söylemedin "dedim.
Safa Orsola" Sizden yeteri kadar enerji çekiyorum. (Yer çatladı) Ruh enerjim gücüne bak. Genede her ihtimale karşı bir göl oluşturdum. Ayrıca ben Sana annemle evlen diye söyledim hayır diyince de zorlamadım. Ben bunu söyleyince zaten evlenecektin ki"dedi.
Yusuf "Senin bu enerjisi kontrol yeteneğin nereden geliyor" dedi.
Safa Orsola "Amca babamdan geliyor doğal olarak. Annemin böyle bir yeteneği yok" dedi.
Bende(şaşkın bir şekilde) "Benim öyle bir yeteneğim mi var" dedim.
Safa Orsola "Bilmiyorsun. Ama doğuştan böyle bir yeteneğin var. Başka numaralar yaptığına göre kullanabilidiği sandım" dedi.
Bende "Anladım. Ruh enerjisi ha. Bu yüzden de potansiyel. Anlıyorum. Gece olmak üzere. Abi bana katılsam" dedim.
Yusuf" Vampir avı ha. Uzun zaman oldu vampir avına katılmayalı. Gidelim "dedi.
Bende" Ani Orsola bizimle. Komuta sana kaldı Hijikata"dedim.Lokof Motorum adı.
Lokof" Sen gay misin "dedi.
Yusuf" Motor mu konuştu bana mı öyle geldi "dedi.
Bende" Kapa çeneni abi. Sende Lokof. Zombi Motorsiklet kendisi. Bir anlaşma yaptık. Birinci kalite benzin istemiyor musun yoksa"dedi.
Lokof "Tek eğlencemi elimden alma. Tamam kapadım çeneni" dedi.Olay yerine gittik.
Bu kız. Rozeti gösterdi. Paris adı.
Paris" Demek siz şu meşhur doğa üstü olay birimisiniz. Kırmızı diş çağıracaktım. Ama onlar bu işle ilgilenmek istemediler. Kızıl dişin olayı isteğe göredir. Hiç kimse almazsa olayı size veriyoruz. Ama sizin yöntemini daha çok sevmeye başladı insanlar"dedi.
Bende" Bu olayın özelliği ne"dedim.
Paris " Kurbanlarda nedense tüm kan çekilmiş. Ancak ne iğne izi var ne de diş izi. Telekinetik güce sahip vampir olduğu düşünüyoruz" dedi.
Bende "Ya değilse. Başka şeylerde olabilir" dedim
Paris" Ne gibi mesela"dedi.
Bende " Hayalet ya da ruh olabilir. Meta insan var. Android olabilir. Uzaylı olabilir" dedim
Ami" Beni bu yüzden mi çağırdın besbelli vampir bu "dedi.
Yusuf" Vampir olacağını sanmıyorum. Gulyabani yapmış olabilir. Böyle bir yeteneğe sahip olanı avlanış"dedi.
Paris" Peki neden vampir değil "dedi.
Yusuf" Vampirler avlarını tek seferde tükemezler genelde. Hadi diyelim vampir. Hadi diyelim böyle bir yeteneği var. Neden bir kaç günde 9 tane kadının kanını depolasın ki. Hemde farkedileceğini bile bile"dedi.
Paris" Bu yüzden işte. Bu ihtimali-"Ağzından burundan kanlar aktı. Öldü.
Etrafımı sudan balon sardı. Orsola hemen büyü kullandı. Nefes alıyorum. İçime girmeye çalışıyor. Beni boğacak
Tüm suyu dondurdu.
Oha mermi dev bir demirden yumruğa dönüştü. Yumruk parçalandı.
Phoneix" Bu bir su perisi"dedi.
Bende" Emin misin su perisi olduğuna"dedim.
Phoneix "Hiç olmadığım kadar. Beni çok defa öldürdü"dedi.Bu güç. Tüm bedenim siyah ateşler içinde yanıyor.
Phoneix" Demek sınırı aştın. Doğuştan gelen potansiyelin. Ayrıca hayal gücünle. Bu forma ne isim vereceksin. Ama beş dakika kadar kullanabilirsin"dedi.
Yusuf "Safa iyi misin sen" dedi.
Bende" Hiç bir problem yok. Dark sun diyeceğim. Dark sun Phoneix yumruk yağmuru "dedim.Kan küresi kaçtı. Peşinden gitmeye çalıştım.
Phoneix" Su perisi insanlardan veya hayvanlardan beslenir. Ancak ölmüş bir bedene girerse. Onu periye çevirir. Tek bedende iki kişi olurlar "dedi.
Bende" Yarı tanrı prensibi pek anlamadım "dedi.
Phoneix" Anlatmak gerekirse tanrılar kutsal diyarı vardır. Tabi bu diyara tanrılar ve yarı tanrılar girebilir. Ancak ilk tanrı birçok tanrı yarattı. Tabi insanlarla çiftleşti. Aslında doğanlar tam tanrıydı. Onların güçleri bölünüp insanlara verildi. Böylece güç dengesizliği kayboldu. Çok fazla tanrı olması güç dengesizliği yapıyor. Üçüncü tanrı ise bu prenbisi biraz daha değiştirdi. Normalde genetik yolla aktarılmayanı tanrı parçacığın bir yolunu buldu. Ve doğan kişinin ruh gücüne hangisi uyumlu ise onun gücü geçti. Bundan ibaret"dedi.
Bende" Yani eğer kutsal diyara gidersem seninle karşılaşabilir miyim "dedim.
Phoneix" Zaten ben sana kutsal diyardan sesleniyorum. Ha buradaki halim ha oradaki halim bir şey fark etmiyor "dedi.Üstüme doğru dev bir sudan ejder geliyor.
Ben" Demek kaçmak için son numaranı kullanıyorsun ha. Yumruk yağmurundan kaçtın. Enerjini bitirdin. Kara alev yayı dağılan ok"dedim.
Oklar buharlaştırdı tüm ejderi
Peri" İmkansız. Senin kadar güçlü hiç bir Phoneix ile karşılaşmamıştım"dedi.
Bende" Duyduğuma göre her insanı peri yapabilir misin"dedim.
Peri"Lanet Phoneix. Buna periye dönüşme anlaşması denir. Bu sayede biz periler yemek derdi düşünmüyoruz"dedi.
Bende "Küçük bir anlaşma. Seni öldürmemem karşılığında. Kız ile periye dönüşme anlaşması yapacaksın. Ruhuna zarar verdin madem"dedi.
Peri" Ölmekten iyidir. Neyse şu kızı diriltelim"dedi.Yusuf " O bir peri mi ilk defa görüyorum" dedi.
Bende"Uzun hikaye. Ama kızı diriltecek"dedi.Paris beni öptü.
Paris" Safa sana teşekkür öpücüğü "dedi.
Bende" Şey. Hiç gerek yoktu"dedim.Orsola da beni öptü.
Orsola "Safa Orsola'nın enerjisini yenilemek için" dedi.
Bende"Abi tüm kıyafetlerin hatta her şeyinde simya çemberi mi var"dedim.
Yusuf(Kafasını kaşıyarak) "Yani bir çok eşyada var ama hepsinde yok" dedi.
Bende" Peki neden buraya geldin"dedim.
Yusuf" Şey. O mesele mi? Nasıl anlatsam. Aslında peşime vampir takıldı. Ama işin en kötü kısmı beni dört kez öldürdü. Kendimi her seferinde düzelttim. Ancak bu sefer gidiciyim diye senin yanına geldim "dedi.Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafasına kız düşen adam
Hành độngSafa young bir yolda giderken kafasına kız düştü Kapak @muzlumagnolya_0 ait buradan kocaman teşekkürler ediyorum