Aradan üç gün geçti.
Crazy Pink ile evdeydik. Diğerleri nöbette.
Kapıyı açtığımda üç kişi vardı. Cosplay. Neden kapımın önünde
Kafasında ninja bandı takan adam da kim. Böyle bir his.
Ben" Pink geri çekil "dedim.
Bende geri çekildim.
Kadın 7 tane var gibi. Hangisi gerçek bilmiyorum.
İğneler. Zehirli. Öldüm mü acaba.
Tanrı" Saçmalama Safa. Uzun zaman oldu. Nasılsın"dedi.
Bende" Pardon. Ama bu senin işin değil mi "dedim.
Tanrı" Evet tabi ki de. Bu arada zaman paradoksu için endişe etme. Onları başka bir boyuttan getirdim. Bu boyuttun aynısı. Aradaki tek fark bu ada yok o boyutta "dedi.
Bende" Sorması ayıp. Neden yolladın buraya"dedim.
Tanrı" Güzel soru. Sen istediğin için olmasın. Bu arada onlar Isekai oldukları için her birine süper güçler verdim. Ishikawa Goemon ip gücü, Hijikata Toshirou İblis modu ve Koga Chiyome yaratma gücü. Umarım istediğin gibidir" dedi.Normale döndüm. sayesinde kimin kim olduğunu anladım. Ama başka boyuttaki geçmişten neden getirdi.
Chiyome" Sen ölmedin. Garip"dedi.
Kafamı uçurdu. Evi ikiye bölmüş. Shinsengumi yardımcı kaptanı. İblis Hijikata demek bu.
Hijikata " Kılıcım eti kesti hiç şüphesiz. Ama neden ölmedin Yokai falan mısın" dedi.
Bende "Yokai ne demek. Pink anlamadım. Bunların üstünde etkili değil mi" dedim.
Pink" Nemo cumhuriyeti etkisi yerel diyişlere etkisi olmaz. Neyse. Japon hayaleti demeye çalışıyor "dedi.
Bende" Teorik olarak yarı tanrıyım"dedim
Hijikata " Ne saçmalıyorsun sen"dedi.
Bende" Kafası falan basmıyor. 1800 yıllarından olan Hijikata anlamıyorsa. Diğer ikisi "dedim.
Chiyome" Bu yüzden sürekli iyileşip durdun. Sıkıntı yok "dedi.
Goemon" Bu diyara sen getirdin değil mi bizi"dedi.
Bende " Sizi ben getiren değilim. Bu yüzden de geri döndüremem. Teknik olarak bu boyutta benzer-. Dünya demek daha doğru olur. Tek fark 1971 yılında bu ada ortaya çıkmıyor " dedim.
Goemon" Yani japonyada değiliz. Anladım. Peki ne kadar uzakta"dedi.
Bende" Altı saat falan sanırım. Hiç gitmedim "dedim.
Goemon" Şuan ne iş ile uğraşıyorsun"dedim.
Bende" Doğa üstü olaylara ilgileniyorum"dedim.
Goemon "Ben varım. Koga Chiyome fikri ne bilmiyorum. Şu samurayında"dedi.
Hijikata" Hemen satıyor musun Japon milletini"dedi.
Goemon "Mantıklı olalım. Şuanda japonya gittik diyelim. Değişmiştir. Kaç yıl geçtiyse artık. Yer veya yön bilmeden ne yapmayı planlıyorsun. Onu geçtim uçak ne onu bile bilmiyoruz. Hayır her şeyi geçtim. Hadi bizim gerçekten olduğumuza inandılar. Pek savaşçı millete benzemiyor burası. Tahminimce artık eskisi gibi değildir. Efendisi kaybetmiş bir Ronin olarak ne yapacaksın"dedi
Hijikata "Ben Efendimi kaybetmedim. Sen kaybetmiş olabilirsin. Ama Japonya'nın başında kim varsa o benim efendim" dedi.Zaman birini getirmek yanlış bir fikirdi.
Hijikata öldü.
Chiyome " Ben asla birine hizmet etmem. Kendimin efendisi kendimindir'dedi.
Hijikata" O ne biçim acıydı. Safa sen beni getirdin değil mi "dedi.
Bende" Tanrı ile karşılaştın ha! Şu lanet tanrı. Fikrin ne "dedim.
Hijikata" Yapacak bir şey yok. Hem sigara lazım. Görev sırasında içmem. Bu arada özel yeteneklerimizi keşke anlatsaydın "dedi.
Bende" Bana anlatmaya fırsat bırakmadın ki. Bu arada Koga hanım yaratma Bay Ishikawa ise ip üretme yeteneğine sahip"dedim.Kızlar geldi.
Hinata " Bunlar kim. Cosplay. Hayır. Anladım" dedi.
Ami" Sorması ayıp cosplay ne"dedi.
Kurumu" Ben bilmiyorum. Hinata anlatsana"dedi.
Orsola "Çeşitli anime veya manga karakterleri gibi görünmek. Anime Japon animasyonu. Manga ise japon çizgi romanı" dedi.
Hijikata "Animasyon ne. Manga ne? Ayrıca tütün bulabileceğim bir yer söyleyin" dedi.
Bende" Doğru ya. Hijikata senin zamanında yoktu. Neyse görmek daha etkilidir"dedim.Millete bir sezon One punch man izlettikten sonra.
Hijikata "Japonya şuan bu halde mi" dedi.
Ami" O kel adam gerçek mi"dedi.
Bende "Kurgu. Sahte bunlar. Uzaylısın o kadar. Hiç merkürde böyle bir şey yok mu -".
Hijikata "Merkür ne. Uzaylı ne demek" dedi.
Goemon "Biz sizi doğa üstü bilmenme katıldık. Umarım iyi anlaşırız" dedi.
Chiyome "Hinata kıyafetin güzelmiş. Nereden aldın" dedi.
Orsola "Bunlar ne böyle. Zamanda yolculuk mu yaptılar" dedi.
Hinata" Pek sayılmaz. Hem zaman hem boyut. Ama boyuttu bizimkine çok benziyor "dedi.
Goemon" Sen bunu nereden biliyorsun "dedi.
Hinata" İçimdeki tanrı söyledi. Ben ve Safa yarı tanrıyız"dedi.
Chiyome "Safa gibi birileri Diriltebilir misin" dedi.
Hinata" Ben Safa yeniden doğuş tanrısı değilim. Savaş tanrıyım. Gerçi Safa hala yüzde 9 kullanıyor gücünün "dedi.
Bende" Ne yani kendini 10 böldü. Hem yüzde 10'dan yüzde 9 düşmesi benim suçum değildi. Lanet succubus. Onu öldüreceğim. Mavi, Kızıl, Sarı, yeşil, Mor, Siyah, beyaz, Pembe, Kahverengi ve Gri. Her birinin süper güçleri var. Ama hiç birini kullanmam "dedim.
Kurumu" Succubus derken benden bahsetmiyorsun değil mi "dedi.
Bende" Ablan olacakta Kurume. Gücümden çaldı"dedim.Dev bir yılan var. Artık ebesinin beş çayındaki çay fincanının tabağını kırayım. Bu ne ya.
Hijikata Katana dokunması ile Yılan ikiye bölündü.
Hijikata" Daha İblis modunu bile kullanmadın"dedi.
Bende" Etrafta yaratıklar var. İlginç bir şekilde. Dev yaratıklar "dedi.
Orsola" Tahminimce çağıran bir büyücü var"dedi.
Bende" Ben, Hinata, Hijikata, Koga ve Ishikawa gidiyoruz "dedi.
Goemon" Ishikawa diye hitap etme. Ishikawa diye hitap eden tek kişi sevgilimdi"dedi.
Chiyome "Adımla hitap et. Hijikata gibi değiliz. Hem sen efendin metresi ile sevgili olduğun için aranan ninja değil misin? Kafana alın koruyucusu var diye bir şey sanma. Efendisi olmayan ninja köpeğe benzer" dedi.
Goemon "Madem. Senin niye efendin yok" dedi.
Chiyome" Ben senin gibi zengin bir - ".
Bende" Kapatın. Geldik bile buraya"dedim.Uzay teknolojisinden nefret ediyorum.
Hinata "Mutlak alan. İdolun parıltılı dünyası" dedi.
Demek Hinata'nın Mutlak alanı bu. Her tarafta ışıklar var.
İğne yağıyor resmen. Bu teknik. Chiyome'nin tekniği.
Fil çağırdı adam. Fil yutuyor her şeyi. Vakum gibi.
Phoenix "Gücün arttı. Haberin olsun. Artık daha fazla dönüşümü kullanabiliriz. Tam bürünme kullanıyoruz. Hangisi lazım" dedi.
Bende "Hangisini açtım ben. Tam bürünme kullanmak istiyorum " dedim.Işıkların attığı lazerleri vakumluyor. Cümle baya saçma. Ama nasıl bir fil bu.
Phoenix" Bu arada. Kırmızı Anka kuşuna tam hakimin. Mavi'ye dönüşmek istersin Kırmızıya mı"dedi.
Bende" Hangisinin özel gücünü kullanabilirim "dedim.
Phoenix" Kırmızı. Ama haberin olsun ne kadar öfkeli olursan o kadar iyi. Mavi mutlu, Kırmızı öfke, Pembe aşk, yeşil şaşkın ve Mor sevgi duygulardan güç alırken. beyaz yorgun, siyah enerjik, Gri saklanmak, Kahverengi eğlenmek sarı toksan güçlü olur"dedi.Nedense bugün öfkeliyim. Doğa üstü
Hinata dev Kiriş darbesine bile dayandı.
Adam" Bu boyuttu daha ne kadar tutabilirsiniz"dedi.
Haklı. Hinata Tam bürünme kullanıyor. Üstüne birde Tam alan Lanet olsun. Neden tam alan kullanabilecek kapasitede değilim. Neden lan. Neden. Neden ya.
Hinata "Safa Sen iyi misin? Ateşlerin kırmızı oldu. Hep mavi olurdu" dedi.
Bende"Öfke ile yanıp tutuşan biriyim şuanda. Tüy sanatı itici tüy patlaması"dedim.Fil ile çarpıştık. Hala sağlam. Artık ne kadar hızlı gittiysem Tam alan parçalandı. Kanadım kesmiyor. Ateşim de işlemiyor. Baya iyi. Hijikata darbesini yuttu. Yuh. Kızıl Anka kuşunun özel yeteneği. Gözlerinden kızıl güneş ışığı saçıp kontrol edebilmesi. Lazeri attım. Çok hızlı. Fili delik deşik ettikten sonra. Adamın kollarını kestim. Normale döndüm.
Chiyome "Safa iyi misin" dedi.
Bende " Fena değil. Sadece tüm gücümü bitirdim. Neyse Işınla bizi Ami" dedim.Ami geri ışınladı.
Orsola "Safa Hani yüzde 9 kullanma miktarın. Şimdi yüzde kaç" dedi.
Bende" Yüzde 11. Ama özel yeteneği açtım. Kızıl Anka kuşunun. Bakalım ne olacak "dedim.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafasına kız düşen adam
AçãoSafa young bir yolda giderken kafasına kız düştü Kapak @muzlumagnolya_0 ait buradan kocaman teşekkürler ediyorum