Artık tüm Anka kuşununun yeteneklerine sahibim. Bir günde açtım çok yorucuydu. Bu yüzden de klasik içme günü yapıyoruz. Hala MI6'den vampir doğarını nasıl alacağımızı.
Tabi Hanayama öldüğü için de. Ben, Takehiro, Given ve Becky içiyorduk.
Given" Bana aptal diyorlar sürekli "dedi.
Becky(Kızgın bir şekilde) " Zaten yeni ortağım uyuz saha vurdum mu aptalı götürsün. Hayır Paris'de olmaz abi "dedi.
Bende" Dan sizin şubeye atandığını duydum"dedim.
Becky "Paris'in yerini doldurması için o" dedi.
Bende" Paris ile baya işin var"dedim.
Becky "Birde su perisi oldu. Safa burnunu sokmasaydında ölse miydi" dedi.
Bende "Ya ne bileyim. Hem benim işim bu" dedim.Paris geldi.
Paris"Cinayet olayı var benimle gel "dedi.
Becky" Bugün izin günüm. Olmaz "dedi
Paris" Given için diyorum. Hem beni ilgilendirmez bu"dedi.
Given" Ama. İzin almıştım "dedi.
Paris" Eğer cinayet olayı çıkmazsa(Saçından yakaladı) Hadi gidiyoruz "dedi ve sürüklemeye başladı.Lisabell geldi. Bu ışınlanma Büyüsü mü? Keşke büyüye karşı Yeteneğim olsa. Bu arada rahip. Pozisyon büyüsünde usta. Yanlış bir şey anlamayın. Dans veya dövüş sanatçıları gibi pozisyona göre çeşitli büyüler ortaya çıkıyor. Mesela iki eli birleştirince parmak ucları aşağı doğru olunca fırtına duvarı.
Ben "Lisabell neden geldin" dedim.
Lisabell(Gözülüğünü düzeltti) "Seni ilgilendirmez. Orsola hanımı dahil. Kilise liderini almaya geldim buraya" dedi.
Bende" Unuttun galiba yarı tanrıyım ben. Yardımım dokunur belki"dedi.
Lisabell" Merak etme. Sana düşmedik daha"dedi.Elimi yakıp duvara vurdum.
Ben(Korkunç bir bakışla) "Lisabell hanım. Beni hafife almayın" dedim.
Takehiro "Safa bu durumu Orsola görse çok darılır sana" dedi
Bende " Chh! Eğlencemi bozma. Sanki bir şey olacak" dedim.Beni öpmeye çalıştı. Yer değiştirdim. Becky'i öptü.
Becky" Lanet anka kuşu. Götür şunu. Hem benimle kendini niye yer değiştirdin. Lisabell ile Takehiro'nun yerini değiştirsen mantıklı olurdu"dedi.
Kayboldular.
Becky "Safa. Hayır ne zevk alıyorsun. Orsola söyleceğim bunu" dedi.
Bende" Ne yap ne et. Söyleme"dedim.Kapıdan giren kişi Hanayama hayal falan mı görüyorum.
Phoneix "O bir yarı tanrı" dedi.
Hanayama (Kızgın bir şekilde) "Kim popomo pamuk soktu lan" dedi.
Bende "O benden çıktı. Bir deneyelim dedik" dedim.
Hanayama" Beni neden yakmadınız. Vasiyetim vardı"dedi.
Becky" Yakmayı denedik. Ama bedenin yanmadı"dedi.
Bende" Bu kadar süre neden baygındın"dedim.
Hanayama " Neyse. Ama yarı tanrı oldum" dedi.
Bende "Dur bir dakika. Nasıl yarı tanrı oldun" dedim.
Hanayama "O mevzu mu? Ölüm anında umutsuzluk ve Keder kavuştum. Zaten delilik kanımda vardı" dedi.
Bende" Ne Tarnısı oldun. Kafanı yerine tak"dedi.
Hanayama"İsimsiz bir Samuray tanrısı oldum
Bende" Dur bir dakika. Ne işleri var bunların"dedim.
Hanayama "Neden bahsediyorsun. Ayrıca Herkese haber ver" dedi.
Bende"Bize katılmayacak mısın"dedim.
Hanayama " Hayır. Ama en azından size yardım ederim. Tou beni bilgilendirdi" dedi.
Bende "Kısaca tanrın bilgilendirdi"dedim.
Becky" Dışarıdakiler kim? Ve neden kızgınsın "dedi.
Bende" Kızıl dişten birileri. Duydun onları büyük ihtimalle "dedim.
Becky" Tamam biliyorum. Ama ne işi olur seninle. Onlar kafalarına göre avlanır. Bu yüzden de güvenilmezler"dedi.Donjaku ve kardeşi Kinjaku gelmiş.
Ben"Kapıyı kurmanıza gerek yoktu"dedim.
Donjaku" Güçlerinle düzeltirsin kapıyı. Safa"dedi.
Bende "Ne oldu size. Lonca kurmak istediğime bana saldırmaya kalktınız" dedim.
Kinjaku" Safa kusura bakma. Ama senden yardım istiyoruz"dedi ve ayaklarıma kapandı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafasına kız düşen adam
حركة (أكشن)Safa young bir yolda giderken kafasına kız düştü Kapak @muzlumagnolya_0 ait buradan kocaman teşekkürler ediyorum