Bu adam kim bu da bana benziyor. Elinde katana. Hasır şapkası takunya var ayağında.
Safa 5" Android 5 senden intikam alacağım"dedi.
Android 5" Ben sana ne yaptım "dedi.
Safa 5" Ailemi öldürdün. Hatta herkesi öldürdün "dedi.
Android 5(Burnunu karıştırarak)" Sıkıcı. İnsan öldürmek çok yorucu. Hem sensörlerime göre bir çok insan var. Sahi neden 3 tane senden var Safa young "dedi.
Bende" O beşinci evrenin Safa young'u. Ben bu evrenin Safa young'u derken. Safa Orsola değil. Benim ve Orsola'nın DNA'sın birleşimi. Safa 5 ve ben seninle beraber üç ediyor"dedi.
Android 5 " Kafana takma. Eğer sorun olursa senin yerine ben üstlerinirim. Dr. Brost özellikle seni korumam için beni ve Android 9 serbest bıraktı. Hem neden insanları öldüreyim" dedi.
Bende" Nemo Cumhuriyeti var mı"dedim.
Safa 5" Var demek istedim. Android 5 yok etti. Ben Amerikaya gittim. Bilim adamı - ".Bu Becky.
Becky(Hepimize silah doğrultu)" Siz ne ayaksınız "dedi.
Safa 5 saldırmaya kalktı. Android 9 Isabella'nın DNA alınarak mı yapıldı.
Roket attı karnından. Nasıl ya.
Safa 5 etkilemedi.
Safa 5" Fiziksel gücüm başka bir seviyede "dedi.
Ve elinden Neşter çıkardı.
Tam boynuna dokunduğu anda. Safa Orsola ile yer değiştirdi.
Safa Orsola'nın boynunu kafasını uçurdu.
Safa 5" Bu ne böyle. Ben kimi öldürdün"dedi.
Safa Orsola (Yanarak iyleşirken) " Birincisi beni öldürmedin. İkincisi Neden babam gibi görüyorsun. Üçüncüsü Doktor üniformasının kutsallığına neden ihanet ediyorsun. Uyu" dedi.Sarı Anka kuşunun gücünü kullandı ha.
Safa 5 bayıldı.
Safa Orsola havaya para attı.
Havada Becky Belirdi. Kucağına düştü Safa Orsola'nın.
Becky" Gerçekten de sen değilsin "dedi.
Bende" Safa Orsola beşinci evrenin Safa young'u. Benim iz düşümüm"dedi.
Becky " Arkandaki Kılıç taşıyan sence de sana çok benzemiyor mu" dedi.
Android 5 "Çünkü onun DNA yapılma bir Androidim"dedi.
Becky" Seri numaran ne senin. Bu ne tatlı bir şeymiş. Gerçekten de. Android diye bir şey yiioook( Android 9 füze attı karnından) Teknoloji nelere kadir. Bir şey soracağım. Android kaç"dedi.
Android 9" Ben Android 9. O ise Android 5"dedi.
Becky "Ayıp. Çöp kutusunu havaya uçurmak. Benimde Andorid halim var mı" dedi.
Android 5 "Var. Bu arada Andorid insan sisteminin beş yöneticisinden biriyim"dedi.
Becky" Android 5 benim Andorid varsa bana atasana"dedi.
Android 5 "İsim alayım lütfen. Demek isterdim. Öncelikle DNA incelemem lazım. Eğer Andorid klonun diğer dört yönetici almadıysa sana atarım" dedi.Elinde bıçak oluştu. Becky'nin elini kesti. Elini yaladı.
Android 5" DNA aranıyor. Aranan materyal eşleşti. Konum tespit ediliyor. Konum tespit edildi. Orta Dünya. Işınlanma konumu belirleniyor. Işınlanma başlatılıyor. 5. 4. 3. 2. 1. 0. Işınlanma başaralı"dedi.
Yuh. Artık.
Android 5" Becky Back bu Andorid 99 senin emirlerine atandı "dedi.
Android 99" Emirlerinize amadeyim efendim "dedi.Ürkünçmüş yanlız. Senin karşında aynı kişiden iki tane olması.
Safa Orsola" Bu kadar ürkünç diyorsun ama senden üç tane var "dedi.
Bende" Safa 5 ne yapacaksınız "dedim.
Becky" Boyutuna geri yolamayı düşünmüyoruz. Tahmini olarak Özel Kuantum hapishanesinde kalır. Hanayama ölümü yazık oldu "dedi.
Bende(İç çektim) " Diriltmenin bir yolu olsaydı keşke"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafasına kız düşen adam
ActionSafa young bir yolda giderken kafasına kız düştü Kapak @muzlumagnolya_0 ait buradan kocaman teşekkürler ediyorum