Arkamdaki adam kim. Yoksa Bookman'i.
Adam"Yok devenin nalı. Bu evrenin yedi büyük günahı değilim "dedi.
Bende" Şuan Bookman'i arıyorum. Değilsen işim olmaz "dedim.
Adam" Ulan sen ölüm meleği aramıyor muydun"dedi.
Bende "O döngüden çıkmadan önceydi. Hem madem ölüm meleği vardı. Beni neden öldürmedin" dedi.
Adam" Dur bir dakika. Sen nasıl biliyorsun ismini Bookman'in. Bilmemen gerekirdi "dedi.
Bende" Tanrı sağolsun. Bir kaç bilgi yükledi. Ama nerede olduğunu biliyorum. İçimdeki şey ile ilgili bir şey biliyor musun"dedim.
Adam "Ben bu boyuttan değilim. Bilmiyorum. Boyut ikiden. Burası boyut bir" dedi.
Bende" Dur bir dakika. Sen başka boyuttan geldiysen. Bu boyutta ölüm meleği mi yok "dedim.
Adam" Aslında bir tane var. Ama üremeyi Red ediyor "dedi.
Bende" Nasıl ya. Neden üremeyi Red etsin ki"dedim.
Adam" Basit. Eğer sadece bir tane ise ölümsüz. Tanrı bile buna karışamaz. Gerçi birinci tanrı yüzünden böyle oldu"dedi.
Bende" Anladım. Neden peki. Daha doğrusu anlatmak istediğim şu. Birinci tanrı neden böyle yaptı "dedim.
Adam" Aslında. 13 Orjinal ölüm tırpanı vermediği için. Uzun hikaye. Tanrı gücünü yarıya böldü. Yarısını 26 parçaya. 13 ölüm tırpanı ve 13 tanrı avcısı silah yarattı. Ancak ölüm melekleri kullanmazdı. Bunun nedeni kendini öldürmesini istemediği için "dedi.
Bende" Bu sorunun cevabı değil. Neden tek kalınca ölümsüzlük verdi "dedim.
Adam" Çünkü 13 ölüm meleğine vermedi. Ve aralarında savaştırdı. Neyse. Benlik başka bir şey yoksa ben kendi boyuttuma dönüyorum"dedi.Ertesi gün.
Isabella" Efendim size ne oldu. Bu kadınlar kim. Bu adamlar kim. Siz Yanlız yaşayan biriydiniz"dedi.
Toniro"Safa çok ilginç. Kardeşin mi diyeceğim. Ama bildiğim kadarıyla erkek kardeşin yok "dedi.Kanatlarımı çıkardım. İkiside yere düştü.
Toniro" Safa sen yanıyorsun"dedi ve üstüme bir tüp yangın söndürücü boşalttı.
Hijikata "Safa sen iyi misin" dedi.
Bende "Suda boğulmadığım sürece ölmem. Safa Orsola neden yangın söndürücü durdurmadın" dedim.
Safa Orsola "Komik olacağını düşündüm" dedi.
Bende" Hala Bookman'i bulamadın mı"dedim.
Safa Orsola" Yüzünün neye benzediğini bilmezsem nasıl bulabilirim. Hem gücüm belli alandaki Herşeyi görmemi sağlar"dedi.Mavi anka kuşu belli bir alanda görmeyi sağlar. 10km yarıçapında görüş alanı
Mor anka kuşu Zihin okur
Yeşil Anka kuşu yüksek frekans ses dalgası atar
Kızıl Anka kuşu kızıl güneş ışını atar
Beyaz Anka kuşu baktığı şeyin zamanı durdurur
Kahverengi Anka kuşu yer değiştirme
Siyah Anka kuşu baktığı her şeyi siyaha çevirir. Ancak siyaha dönen şeyler o kadar zayıflar ki. Bi üflesen yok olur
Gri Anka kuşu zamanda geri gidebilir 1dk kadar.
Sarı Anka kuşu baktığı şeyleri uyutabilir.
Pembe Anka kuşu ise rüyaları ve illüzyonları kontrol edebilir.Kafeye gittim.
Zamanı neden geri sardı Safa Orsola.
Neden biliyorum bunu. Teknik olarak Safa Orsola ruh enerjimden doğma. Eğer zamanı geri alırsa fark ederim.
Beni arıyor. Açtım
Safa Orsola " Senin odanda yatak olarak kullandığın makine ne baba" dedi.
Bende" Sakın açmayın onu. Temizleme Android. Bizim şirket tarafından yapıldı. 29 prototip vardı. Ancak bir süre sonra kontrolü kaybedip herkese saldırma eğilimine geçerler. Bana da bir tane saklamam için verdiler. Onun dışında bir şey yok "dedim.Toniro" Safa sen bildiğimiz Anka kuşusun yani"dedi.
Bende " Yok bilmediğiniz Anka kuşuyum" dedi.
Isabella" Anlamadım. Bilmediğimiz derken"dedi.
Bende " Yani başkalarını iyileştirebilirim. İşte gözümden ışın çıkarırım. Kanatlı tuhaf bir şeye dönüşebilirim" dedim
Toniro " Anka kuşu gibi yeniden dirilemez misin" dedi.
Bende" Pek sayılmaz. Gerçi ölmem bile çok zor "dedimŞiparişler geldi.
Not vardı tepside.
Sevgili yeniden diriliş ve ateşin iyileştirme tanrısı Safa young. Ben Bookman. Sen tanrıdan adımı öğrendin sanırım. Eğer benim-.
Toniro" Bookman uzun zaman oldu. Nasılsın. Ablam Ayten ne yapıyor-".
Bende" Bookman'i tanıyor musun "dedim.
Toniro" Ablam Ayten'i biliyorsundur. İşte ablamın kocası. Abim Toichiro ile iyi anlaşırlar "dedi.
Bende" Bookman'in yedi büyük günahtan biri olduğunu biliyor musun"dedi.
Bookman" Safa anlaşabiliriz. Benden hangi bilgiyi istiyorsun"dedi.
Bende" Bunu ıssız bir yerde konuşalım "dedim.Binanın tepesine çıkardım.
Ben" Şimdi sen beni nasıl buldun"dedim.
Bookman "İnsanların gideceği yeri bulmakta üstüme yok. Çok uzun yaşayınca. Neyse ne sormak istiyorsun" dedi.
Bende" Yeni Phoenix evrilme şansım var mı"dedim.
Bookman" Var. Eskiden kahverengi ve pembe anka kuşları yoktu. Tabi bu senin ruh enerjisi potansiyeline bağlı"dedi.
Bende" Orsola ve benim ruh enerjimden doğan Safa Orsola'yı geçmem mümkün "dedim.
Bookman" Yani düşük bir ihtimal olsada mümkün "dedi.
Bende" Peki içimdeki orak. Yani kutsal ağacın yedi hazinesi içindeki lanet nedir "dedim.
Bookman'i" Tam olarak bilmiyorum. Ama birinci tanrıyı öldürmek için oğlu olan bir yarı tarafından yaratıldı lanet"dedi.
Bende "Dur bir dakika. Anlamadım. Doğru düzgün anlat" dedi.
Bookman" İlk tanrı yer yüzüne inmeyi seven biriydi. Zaten ağaç dikmesinden anla. Sürekli insan kadın ya da erkek demeden birlikte olurdu - ".
Bende" Erkek ya da kadın demeden derken "dedim
Bookman" Cinsiyetini değiştirebilir. Demek isterdim. Kendisi ikiye böldü. Bir bilinci paylaşan iki beden. Neyse. Oğlu bu durumdan nefret etti. O kadın olan bedenini yok edip 26 parçaya böldü. Orjinal 13 ölüm tırpan ve 13 tanrı avcısı silahtı. 13 ölüm tırpan ve 13 tanrı avcısı silah kişinin dilediği şekle girebilir. Tabi anlaşma yaptıysa. Ancak ikisinin arasındaki tek fark. Tanrı avcısı silahlar gizli sanata sahip iken. 13 ölüm tırpan sınır aşmaya sahiptir. Ve Orjinal 8 ölüm tıpranı kayıp hala. Gerçi hepsini yok etmeye çalıştı ama yok edilmez olduğunu anladı. Hepsini okyanus dibine attı"dedi.
Bende" Peki nasıl öldürmek için kullandı"dedim.
Bookman" Lanet biliyorsun değil mi "dedi.
Bende" Gücümü başkasına söylediğin anda sen ve söylediğin kişi ölür değil mi "dedim.
Bookman" Aynen öyle. Bildiği için. Söylemesi saçma olur. Ama laneti görürsen bir şey olmaz. Yıllarca Aqua ailesinde kaldı bu yüzden "dedi.
Bende" Tanrıyı öldürecek kadar güçlü lanet. Sence ne olabilir"dedim.
Bookman" Aklıma iki şey geliyor. 13 orijinal tanrı avcısı silahı ya da ölüm tıpranı. Bu arada ölüm tırpanı her canlıyı öldürebilir. Orjinal şekilleri orak oldukları için. Öyle söylendi"dedi.
Bende" İçime dev bir orak mı tırpan mı bir şey girdi. O olma ihtimali ne"dedim.
Bookman" Ben anlayamam. Orijinal ölüm tıpranı kullanıcısı anlar. İstersen çağırabilirim. Ancak iki gün içinde gelir"dedi.
Bende" Tamam. Görüşürüz o zaman "dedim.Bu şey. Hinata mutlak alanı değil mi? Dur bir dakika. Hinata yanımdaysa bu mutlak alan kimin. Safa Orsola'nın mutlak alanı olmalı başka bir seçenek olamaz.
Hinata" Safa içeri gitmeyi deneyelim mi "dedi.
Bende" Diğer kızlar nerede "dedim.
Hinata" Çok içtiği için Pink'i günlük otele yatırdık. Ami yeni ekipman almak için merkür'e gitti. (Kız sanki karşı komşuya gitmiş gibi anlatıyor) Orsola Kilisede. Kurumu ise Ami'nin yanında koruma olarak gitti"dedi.
Bende " Ami ve kurumu? Gerçi Şeytan olarak iyi olur. Ama ben gitmem merküre" dedim.
Hinata "Neden gitmezsin ki" dedi.
Bende" Suda boğulursam ölürüm ondan"dedim.
Hinata "Ölmek istemiyor musun sen" dedi.
Bende"Sen ölmek ister misin "dedi.Kızıl saçlı bir kız belirdi.
Kız" Senin yüzünden prenses merküre dönmüyor. Ama seni geberteceğim"dedi.
Kafamın sudan oluşan bir küreye soktu.
Bir ateşleme ile su topunu buharlaştırdım.
Kıza tam gidiyordum. Tüy sanatı itici tüy patlamasını kullanıyordum. Geri ışınlandı. Kaçtı.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafasına kız düşen adam
ActionSafa young bir yolda giderken kafasına kız düştü Kapak @muzlumagnolya_0 ait buradan kocaman teşekkürler ediyorum