Gizemli Rahibe

193 65 10
                                    

Bayılmışım korku ile. Aslında ayağıma düşmüş.

Ama o bir saniyelik görüntü. Ne hızdı demek tanrı gücü bu. Bir çok insanda tanrı gücü olduğunu düşünürsek. Şimdilik zinciri kırdım. Ama sıkıntı şu ki. Hinata ölürse gene beş yıl geriye gideceğim. İkimizde tanrı gücünde usta hale gelene dek bu döngü devam edecek.

En azından onun gücü Uyandı. Kendim gücüm uyansaydı ne olurdu. Ama ilginç olan şey. Alerjik yapım yok oldu.

Doktor geldi. Akşam dokuzda

Helmut" Safa young. Özel hastanemizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederim"dedi.
Bende"Kapa çeneni hastane satın aldım zaten. Neyse şu mekanik destek ünitesi istiyorum. Doktor onayı olmadan alınamaz"dedim.
Helmut" Ama Safa bey. Onları sizin firmanız tasarladığı için. Biliyorsunuz. Siz felç değilsiniz. Sadece Felçliler verilir bilirsiniz "dedi.
Bende" Tamam. Bu lanet alçı ne kadar süre kalacak"dedim.
Helmut "Güzel soru yaklaşık bir hafta kadar" dedi.

Hinata(Ağlayarak) " Safa uyanmışsın. Yaşadığın için çok mutluyum. Sorumluluğumu alacaksın" dedi.
Ami " Bu kız neden bahsediyor. Siz öyle bir ilişki-".
Bende" Birincisi öyle bir şey yok. İkincisi uzaylı birinin benim hayatımla ilgilenmesini gerek yok ve üçüncüsü ise beni üç gün uyutmadılar "dedim.
Ami" Neden böyle bir şey söylediler"dedi.

Heralde 55 döngünün yorgunluğu attım. Gerçi heran beş yıl önceye dönme ihtimali var. Nefret ediyorum. Sıradan insan olmak sıkıcı. Ama çok uzun yaşamakta sıkıcı. Gerçi heran olay değişebilir.

Genede tam hazırlıklı olayım.

Hinata "O taktığın Japon katanası değil mi? Ben seni Türk sanıyordum" dedi.
Bende" Katana Her Otakunun rüyasıdır. Birinci Sınıf kalite "dedim.
Hinata" Nasıl bu kadar zenginsin"dedi.
Bende "Takma kafana. Neyse. Gidelim" dedi.

Manyaklık Bende. Sakat ayakla Katana aldım.

İlk başta korktum. Ama alıştım. Bilinmeyen bir gelecek. Ayrıca ölmeyeceğim bir süre daha garanti.

Yolda giderken. Biri bana çarptı. Bu bir rahibe. Çok güzel. Dur bir dakika. Ben onu tanıyorum. Kurtulmak için onunla konuşmuştum. Bu Orsola. Ama o zamanda gözlerinde hüzün vardı

Hinata "Sen ne hakla Safa'ya çarparsın" dedi.
Ami" Ya ölseydi. Ya üstündeki bombalar patlasaydı"dedi
Hinata" Ne bombası Safa"dedi.
Bende "Bomba yok. İnşaat olayından sonra dersimi aldım. Hem Orsola'Ya çatmayın" dedim
Orsola "Şey. Benim adımı nereden biliyorsun" dedi.
Bende"Şey. Keske kasa çalışanı olsaydın. Üstündeki yaka kartından derdim. Ama şey nasıl desem. Rahibe olduğun için Alkolde almıyorsun-".

Metalden yumruk. Büyü olmalı. Aslında Orsola ve onun kilisesinden birini tanıyordum. Ancak zerre kadar büyü enerjisi olmadığı için büyü kullanmazdım.

Takehiro. Freedom kilisesinin başı dediğime bakmayın. Baya şerefsizin biridir. Ama iyidir.

Adam" Bu kim böyle"dedi.
Bende"Takehiro nasıl. Bir ara sizi nasıl tanıdığımı anlatacağım. Ama zaman bu zaman değil "dedim.
Orsola" Takehiro bizi korurken öldü"dedi.
Bende" Peki bugün mü "dedim.
Orsola" Saat öğlen iki saldırıdı. Yedi saat önce yani"dedi.

Ateş Ruhu. Bana doğru geliyor. Dur bir dakika. Ayağımın üstüne basıyorum. Kırık olması gerekirdi.

Biraz önce ateş ruhunu kestim. Kılıç özel olmalı.

Değilmiş. Yıldırım ruhunu beni öldürdü.

O zaman gücüm ateşle ilgili olmalı. Tanrı ya da mitsel yaratıklar. Dokuz kuyruklu tilki miyim acaba? Öyle görünsem iğrenç olurdu tilki kulaklarla.

Kafasına kız düşen adamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin