Draculina Ziyareti

42 16 2
                                    

Abimin dediği şeye takıldım. Ulan çok heyacanlıyım. En sonunda gri ve siyahın gücünü açtım. Aynı anda iki tane açtım. Bu arada gücümü denemek için Babanemin öldüğü güne gittim. Daha doğrusu gecesine. Çok sıkıcı bir saat geçirdim ve geri geldim. Değişmedi zaman. O halde bile güçlerim vardı.

Döndüğüm sırada.

Üç tane takım elbiseli

Biri rozet gösterdi ve " Biz zaman polisiyiz. Safa seni soruşturma altına alıyoruz" dedi.

Beni zaman çizgisinin dışına çıkardılar.

İsimleri öğrendim.

Klem" Safa biz zaman artıklarıyız. Kısaca. Biz zamanın yok olmasını önlüyoruz. Yok olsa da yeniden yaratıyoruz veya onarıyoruz"dedi.

Boynuma dipçikle biri vurdu.

Ben "Bana ne yaptınız. Dur bir dakika. Bu bir -".

Bu Safa Orsola.

Safa Orsola "Bildiğin Safa Orsola değilim. Ben bir zaman artığıyım. Neyse. Zaman döngüsünden çıkmanı tebrik ediyorum öncelikle. Bana Zero diye hitap et" dedi.
Bende "Beni neden buraya getirdiniz" dedim.
Zero" Hiç sadece uyarı için. Seni silip yeni bir sen yaratmak istemeyiz"dedi.
Klem" Safa neyse görüşmek üzere. Seni zaman çizgine yolluyoruz"dedi

Ertesi gün

Orsola "Safa abin. Biraz farklı değil mi" dedi.
Bende "Kendi haline bırak. Kara Anka kuşunun özel yeteneği elde ettim. Bizim tanrı bulmamız lazım" dedi.
Yusuf "Tanrı derken Yarı tanrı mı lazım size" dedi.
Bende" Abi bildiğine göre tanıdığım bir yarı tanrı mı var "dedi.
Yusuf( Yüzünü ekşitti)" Var. Ancak Safa senin amacın ne "dedi.
Bende" Yaşadığım yeri korumak istiyorum. Uzun bir ömür yaşadığım için "dedim.
Yusuf" Zaman döngüsü ha. Belliydi. Bizimle telefonda konuşmandan"dedi.
Bende " Drott denen şerefsiz var. Eğer üç hafta içinde 13 yarı tanrı toplamazsam adayı değil tüm dünyayı yok edecekmiş" dedim.
Yusuf " Peki bir hafta içerisinde kaç tane buldun" dedi.
Bende "Her taraf yarı tanrı kanıyormuş gibi bahsetme" dedim.
Yusuf "Yarı tanrı için üç. Şart gerekir. Keder, umutsuzluk ve delilik. Gerek ayrıca tanrı parçası" dedi.
Yusuf" Güçlerini uyandıran biri için Deli gözükmedin"dedi.
Bende" Delilik derken kendi mantık sınırları kenara atmayı bahsediyor"dedim
Yusuf" Anne ve babamda vardır. Sende olduğuna göre - ".
Bende" Abi anne ve babamı bu işe karıştırma. Tanrı parçacığı keşfetmenin bir yolu olsa"dedi.
Android 5 "Aslında ben onları tespit ederim" dedi.
Yusuf (Korkmuş bir şekilde) "Safa sen neyin tanrısısın" dedi
Bende "Diriliş ve ateşin iyileştirme tanrısı" dedim.
Yusuf "Kızıl diş bir kaç arkadaşım var. Belki bir şey biliyorlardır" dedi.
Bende" Bayan Draculina Gölgemden çıkın lütfen"dedim.
Android 5 "İmkansız olsa ben tespit ederdim" dedi.

Draculina kalbime elini sapladı. Öldüm lan. Demek isterdim.

Ben" Beni böyle öldüremezsin"dedim.
Draculina "Gölge oyunumu çözen ilk kişisin. Görmemem gerekirdi. Bütün tanıştığım Anka kuşları hatta oğlun bile" dedi.
Bende" Uzun hikaye. Demek isterdim. Ama alan diyorum bu tekniğe. Ruh enerjimi salıyorum. Böylece de temas eden her şeyi hissediyorum"dedim.
Yusuf "Şerefsize bak. Ruh enerjisini kontrol etmeyi resmen bir günde öğrendi"dedi.
Bende" Neden abimin peşindesin"dedim.
Draculina "Vampir doğuran çaldı. O çok önemli bir hazine için" dedi.

Abime saldırmaya kalktı. Siyah Ankanın gücü ile kolunu siyaha boyadım. Dokunduğu an parçalandı kolu.

Ben(Korkunç bir bakışla) " Korkunç bir bakışla baktığımda ne olduğu gördünüz. İkiniz de ölmek istemiyorsanız kapayın çenenizi" dedim.

Kafasına kız düşen adamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin