Sunanın söyledikleri Akemiyi sebebsiz yere bi heycana sokmuştu. Akemi gerçten onunla aynı okula gitmek istiyormuydu?...
Kendisiyle uzun bi çelişkiye girdikten sonra Emmadan gelen mesajlara kısa süreliğine gözleri telefona kaydı.Emma: telefonlarıma neden bakmıyorsun? Evdesin demi? Başına kötü bişey gelmedi? Müsait olduğunda beni ara!
Sunayla konuşurken okadar çok kafası dağılmıştı ki Emma nın onu aradığını farketmemişti. Mesajı okuduktan sonra hemen Emmayı aradı. Olayların içine çok girmeden kısa kısa anlattı. Telefonu kapadıktan sonra eve gitmek için yürümeye başladı.
O gün güzel geçmişti ama aklı tekrar annesinin ne için eve tekrar geleceğini merak ediyordu. Eve geldiğinde günün yorgunluğunu atmak için duşa girdi. Duştan çıktıktan sonra saçlarını kuruladı pijamalarını giyindi ve yatağına girerek kısa bi süreliğine düşüncelerinden uzaklaşmaya çalıştı.
Saat 7.30
Akemi ilk defa alarmdan önce uyandı. Normalde taş patlasa uyanmızdı. Dünkü olanlar onu rahatsız ediyo olsa gerek ki uykusunu yarıda bırakmıştı. Annesi saat 9 da evde olmuş olucaktı Akemide o saate kadar evi temizledi kahvaltı hazırladı ve üzerine günlük kıyafetler giyerek annesinin gelmesini beklemişti.
Kapı çaldı. Akemi karşısında annesini görünce mutuluktan havalara uçtu. Kısa bi kucaklamadan sonra kahvaltıya oturdular. Kahvaltı edip sofrayı kaldırtan sonra annesi Akemiyi yanına oturtarak konuşmaya başladı.
Anne: kızım biliyorum daha yaz tatiline yeni girdik ve senin moralini bozmamak için uzun zamandır söylemiyoruz ama babanın işlaerinden dolayı taşınmak zorundayız.
Akemi kurşun yemişe dönmüştü. Küçüklüğünden beri tüm anılarını biriktirmiş olduğu bu evden gidicekti daha da önemlisi en yakın arkadaşını arkada bırakıcaktı. Bunu Emmaya nasıl söyliycekti bilmiyordu.
Annesi konuşmasını daha bitirmemişti. Ayrıca Akemiye bi okul seçip seçmediğini sordu. Akemi biraz düşündü ve aslında düşündüm ama bilmiyorum dedi.
Annesi Akemiye hangi okul olduğunu sordu ve Akemide inarizaki olduğunu söyledi. Eğer gideceğin biyer yoksa istersen okula bakmaya gidebiliriz dedi hem okul zamanı yabancılık çekmiş olmazsın dedi.
Biraz düşündükten sonra olabilir diyerek hazırlanmaya gitti. 5-10 dakika sonra arabaya binerek okula doğru gitmeye başladılar. Arabadayken annesi inarizaki okulunun taşınacakları eve çok yakın olduğunu söyledi. Şuanki evleriyle aralarında çok mesafe vardı ve eğer bu okula gitmek istersen kendisi için kolyalık olacağını söyledi.
Bu iyi bişeydi ama bu okula gideceği kesin değildi. Uzun bi yolculuğun ardından okula gelmişlerdi. Kocaman yapısıyla göze çarpan okul gerçekten çok güzeldi. Okulun büyük olması bahçeyide büyük yapmıştı. Okulun içi temiz ve ferahtı aynı şey sınıflar içinde geçerliydi. Yemekhane kütüphaneside vardı. 4 katlı kocaman bi okuldu.
Okulun dışında ek olarak bi spor salonu vardı. Akemi okul koridorunda gezerken anneside yaz etkinlikleri için okulda bulunan müdürle konuşuyordu. Akeminin gözü birden panoda berilen postere kaydı. Gerçekten güzel bi posterdi ve o gün ki erkekler vardı. İnarizakinin voleybol takımının posteriydi. Akemi spor salonunu görmek için dışarı çıktı. Spor salonundan sesler geliyordu.
Belliki yine antermanları olan voleybol takımıydı. İçeri girmekte tereddüt etti ve gidicekken bi gurup erkeğin salona doğru gittiklerini gördü. Başka bi forma giyiyorlardı. Muhtemelen idman maçı için gelen başka bi okul takımıydı. Akemi formalarına bakarak hangi okuldan olduğunu gayet iyi biliyorlardı. Nekomuydu. Akemi nekoma ile ilgili geçmişini hatırlamak istemiyordu onu rahatsız ediyordu. İçimde olan ufacık özgüvende uçup gitmişti.
Tekrar annesinin yanına döndüğünde annesi Akemiye istiyip istemediğini sordu. Akemi biraz daha düşündü ve belkide bu okulda okumak ona daha iyi gelicekti diye düşünerek koydolmak istedi.
O gün okula kaydoldu. Erken kaydolması onun için iyi olmuştu çünkü Akemi aynı gpn inarizaki kız voleybol takımıyla tanışmıştı ve ertesi sabah da antermanlara başladı. 1-2 hafta böyle geçti ve o süre içerisinde aynı zamanda eşyaları kolilere yerleştiriyordu. Yaz tatilinin sonlarına doğru taşınmış olmaları gerekiyordu.
Sabah kalktığında alt kattan sesler geldiğini duydu ve hızlıca yataktan kalkarak alt kata indi. Nakliyecilerin geldiğini gördü. Aynı zamanda babasınınfa nakliye için geldiğini gördü. Koşarak babasıma sarıldı ve babası bugün yeni evlerine taşınacaklarını söyledi. Akemi Emmaya taşınacaklarını 1 hafta önce söylemişti. Emma çok üzülmüştü ama elden bişey gelmezdi.
Akemi yeni bi hayat için mutluydu ama eski hayatınıda özliycekti.
Yola çıktılar ve 3-4 saatin sonunda yeni evlerine gelmişlerdi. Eski evlerine göre daha büyüktü ve kocaman bi bahçesi vardı. Ev iki katlıydı ve Akeminin odası güzel bi sahile bakıyordu. Temiz deniz kokusuyla uymak Akemiyi daha da motive edicekti.
Evlerine yerleşim 1 hafta gibi kısa bi süre almıştı. O haftanın ardından tekrar antermanlara katılamaya başladı. Bu döngü yaz sonuna kadar devam etti. Bu süre zarfında ne sunayı nede diğerlerini görmemişti ve neden göremediğini bile bilmiyordu. Yaz tatili bitmişti ve ertesi gün yeni okulunda ilk günü başlıycaktı. Heycandan uyuyamayan Akemi uykusuzluk korkusuyla uyumaya çalıştı.
Sabah alarmın çalmasıyla yataktan fırladı akşamdan hazırlamış olduğu üniformasını giydi saçını topladı ve sofrayı hazırlsmış olan annesine günaydın diyerek kahvaltı etti. Çantasını aldı ayakkabılarını giyindi ve okula doğru yürümeye başladı. Yolda yürürken bi elin omzunu tuttuğunu fark etti. Ani bi irkilmeyle arkını döndün
"HASSS"
Arkanda duran 2 adam da şaşırmış gözlerle sana bakıyordum. Söylediğin şeye aldırış etmeden önündeki kişiye bakıyorsundur. "Sunaya"
Suna: korkutmak istemedim kusura bakma.
Akemi: önemli değil ben fazla tepki verdim. Ödleğin tekiyimdir de.
*İçinden*
Kızım adam senin ödlek olmanı ne yapsın ne gerek vardı şimdi o cümleye salak falanmıyım offf gene kendimi rezil ettim.Akeminin bu sözüden sonra suna tepkisiz bi surat ifadesi takınmıştı ama yanındaki adam komik olmamasına rağmen gülüyordu.
Suna eliyle adamj göstererek deli işareti yaptı. Merak ettiği için yanındakinin kim olduğunu sordu ve suna isteksiz bi şekilde bakuto olduğunu söyledi.
Daha sonrasında bakutonun fukuradaniye gittiğini öğrendi. İnarizakiye yakın olduğu için her sabah sunayla gelirmiş.
Değişik birisiydi ama çokta samimiydi. Bakuto bize veda ederek gitti. Sunayla yanlız kalmıştık. Bizde yavaş yavaş yürüyerek okula gittik. Suna bana bu okula geldiğim için sevindiğini söyledi. Akemi bunu sunadan duyduğu için mutlu olmuştu ama neden mutlu oluyordu ki daha onu tam tanımıyordu.
Okula vardıklarında suna Akemiye hangi sınıfta olduğunu sordu Akemide( dünden hazır) hemen sınıfını söyledi.
İkiside ilk ders zilinin çalmasıyla sınıflarına giderken suna göz kırpıp üst kata çıktı. Akemi bi anlık kendinden geçti ve çok geç olmadan sınıfa girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suna X Reader
FanfictionDalgalanan deniz durduğunda açan çiçekleri görebilirsin belki...