Pasör pozisyonunda kenma olucaktı çünkü daha deneyimliydi. Blok suna, smaçör Akemiydi. Akeminin paslarını Emma atıcaktı. Emma pasör olmadan önce liberoydu bu yüzden bu maçta pozisyonu libero.
Karşı takımda pasör atsumu blok kuroo, smaçör osamu, lunayda serbest oyuncu.
Maçı Akemi başlatır. Top hafif falsolu gider ama osamu kurtarır. Kurtardığı top atsumuya gider ve topu tekrar kerdeşine kaldırır. Osamu topa vurur ama önüne suna çıkar. Suna topu bloklar ve top yere düşer. İlk sayıyı Akemiler almıştır
(Buraları çok uzatmıycam)
İlk seti Akemiler almıştır. İkinci setin sonlarına doğru Akeminin başı dönmeye başlar. Kendini iyi hissetmediği halde Emmanın ona attığı topa koştu. Bir nedeni ise şuana kadar hep Emmanın paslarını çıkaracağını dair söz vermişti. Şimdi sözünden dönemezdi.
Akemi topa havalandı topa vurdu ve sayı oldu. Ama Akemi artık sonuna gelmişti. Ayakları yere deydiğinde yere düştü. Akemi gözlerini açtığında yatağındaydı baş ucundaysa suna vardı. Akemi rüya gördüğünü düşündü ama değildi. Bayıldıktan sonra ne olduğunu bilmiyordu.
Flashback
Akemi yere düştüğünde herkes başına toplanır. Suna Akemiyi kucağına alır. Koç revire götür der. Suna Akemiyi sarsmıycak ama hızlı adımlarla revire gider. Revirdeki doktor Akemiye sadece yorgunluktan bayıldığını söyler. Durumu iyidir. Sadece dinlenmesi gerekir der. Uyandığında ise içmesi gereken ilaçları verir. Doktor odadan çıkar. Suna ise Akemiyi tekrardan kucağına alır ve odasına götürür. Emmaya ise durumu kısaca anlatır. Odaya geldiğinde Akeminin rahatlaması için üzerini değişir ve Akemiyi yatağına yatırır. Suna Akemiyi izlerken sandalyede uyuya kalır.
Flashback bitti
Akemi yanı başında gördüğü sunayı uyandırır.
Akemi: soğuk çikolatam hadi uyan boynun kırıldı orda yanıma gel.
Suna: mmmh he? SICAK ÇİKOLATAM UYANMIŞSIN İYİMİSİN? BİR YERİN AĞRIYO MU?
Akemi: merak etme ben iyiyim sen nasıl orda uyudun? Ayrıca üstümü kim değiştirdi?
Suna: okadarda kötü diğildi seni izlerken uyuya kalmışım. Üzerinide ben değiştim.
Suna: ama merak etme yanlış bişey yapmadım. Hem sen öyle bi durumdayken asla öyle bişey yapmam.
Akemi: he yani öyle bi durumda olmasam-
Suna: lalalala seni duymuyorum abartma işte bi üzerini değiştim.
Akemi: tabi canım alt üstü bi üzerini değişme
Suna: sen bana yanıma mı gel dedin?
Akemi: ha? Evet yanıma gel dedim sandalyede iki büklüm olmuştun.
Suna: gerçekten mi? Bişey yapmıycan demi?
Akemi: napmamı istiyon. Bi iyilik yapiyim dedim ondada gördüğümüz muabeleye bak.
Suna: tamam tamam sakin ol hala tam iyileşmedin. Geliyorum.
Suna akeminin yanına uzanır. Akemi ise yanına yatan sunanın kolunun altına girer. Bi kuala gibi sunaya dolanır.
Şu şekilde. Suna Akemiyi izlemeye devam ederken uyuya kalır. Sabah olduğunda Akemiyi görmek için Emma odaya girer.
İkisinin uyuduğunu gördüğünde kapıyı sessizce kapıtıp çıktı.
Akemi yavaş yavaş hareketlenmeye başlar. Akeminin hareketlenmesi sunayı uyandırır. Suna hafifçe Akeminin başını öper.
Suna: hadi uyan sıcak çikolatam. Sana ilacını içirelim daha da iyi olursun.
Akemi: yaa 5 dk daha.
Suna: olmaz hadi kalk.
Suna Akeminin saçıyla oynar. Bu Akeminin hoşuna gider.
Akemi: birazda sağ tarafla oynasana.
Suna: hoşuna mı gitti?
Akemi: çoook.
Suna Akeminin biraz daha saçıyla oynadıktan sonra sunanın telefonu çalar. Arayan kitadır.
Kita: suna Akemi uyandı mı?
Suna: şimdi uyandı.
Kita: nasıl iyi mi?
Suna: evet iyi ilaçlarını içicek birazdan.
Kita: ona selamlarımı iletirsin.
Suna: tamam iletirim.
Kita: bide anterman 20 dk içinde başlıycak. Geç kalma.
Suna: tamam kalmam.
Suna telefonu kapatıp. Akemiye bakar.
Suna: hadi kalk sıcak çikolatam ilaçlarını içmen gerek.
Akemi: tamam kalkıyorum.
Suna ve akemi yataktan kalkarlar. Suna Akemiye ilaçlarını gösterip içirtir. Akemiyi iyi halde gören sunanın içi rahatlamıştı. Akemiyi dikkat etmesi için uyaran suna odadan çıkar.
Sunanın odadan çıktığını gören Emma odaya girer. Akemiyle konuşur. Akemi daha sonrasında duşa girer. Koç Akemiye bugünlük izin vermişti.
Akemi bugüni uyuyarak geçirdi. Uyandığında yanında kimse yoktu. Herkes antermandaydı. Canı çok sıkılmıştı. Telefonunu eline aldı ve aklına ilk gelen kişiye yazdı.
Bi bölüm daha attım çünkü neden olmasın. Ama yeni bölümü yarın atıcam. Şuanlım güzel ilerliyom bence. Yorumlamayı ve oylamayı unutmayın💙🦊🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suna X Reader
FanfictionDalgalanan deniz durduğunda açan çiçekleri görebilirsin belki...