Akemi telefonu kapattıktan 5 dk sonra kapısı çalar. Gelen sunadır. Suna Akemiye iyi olup olmadığını sorar. Akemiden olumlu bi cevap alınca beraber akşam yemeğine giderler. Yemek yedikten sonra herkes odalarına gider.
Yarın sabah tekrar dönüceklerdir. Bu yüzden çantalrını toparlarlar. Akemi sunaların odasına gelip onların toplanmasına yardımcı olur. İşleri bitince gidip yatarlar.
Sabah herkes otobüsün önüne gelir. Otobüse yerleşirler. Akemi telefonuyla oynarken kitanın üzerinde uyuya kalmış ikizleri görür. Suna camdan dışarı bakıyordur. El çabukluğuyla foto çekersin.
Sen foto çekerken sunada çeker.
( Bu arada başka bi foto vardı ama galiba indirmedim çünkü galerimde yoktu odaha güzeldi ama olsun)
Sen fotoyu çektikten sonra önde tarafta oturan arkadaşlarınla konuşmak için sunanın yanından kalkarsın. Otobüs saşlandığı için telefonunu sunaya verirsin.
Suna telefonu alır. Biraz zaman geçtikten sonra Akemiye bi mesaj gelir.
Güllaç: nasılsın Nuriyem:)
Suna ilk başta bi kız arkadaşı olduğunu düşündü ve Akeminin şuan cevap veremiyceği için kendisi cevap verdi.
Sütlü Nuriye: ii sen?
Güllaç: ne kadar düz bi cevap
Güllaç: iyi gibi yazmıyosun hiç
Sütlü Nuriye: ne alakası var
Güllaç: niye tripleniyon kız.
Sütlü Nuriye: trip fln atmıyom
Güllaç: eskiden bi sewgilim vardı oda böyle hep trip atardı. O yüzden kızdan ayrıldım
Sütlü Nuriye: sen erkek misin?
Güllaç:?
Güllaç: Akemi iyimisin?
Sütlü Nuriye: evet?
Sütlü Nuriye: bana bak şerefsiz
Kimsin bilmiyom ama
Bidaha sevgilime yazma
Seni çok pis paralarım
Nolduğunu anlamazsın bile
Güllaç: sakin ol reis sevgilini yemiyom
Sadece konuşuyoz
Bukadar baskıcı olma
Ayrıca Akemi bunu sorun etmezken sana noluyo?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suna X Reader
FanfictionDalgalanan deniz durduğunda açan çiçekleri görebilirsin belki...