isim

348 35 5
                                    

Güzel bi geceyi ardında bırakan Akemi, gözlerini yeni okulundaki ikinci güne açmıştı. Baş ağrısı geçmişti. Elini yüzünü yıkayıp sunanın dediği gibi babasını aradı. Babasıyla ve annesiyle konuştuktan sonra kendisine tost hazırlayıp. Okul formasını giymeye gitti.

Saçını bağlayıp, çantasını aldı ve okula gitmek için dışarı çıktı. Kapının önünde ve gözleri uykusuzluktan çökmüş  ayakta durmaya mecali olmayan bakuto ve bakutoya Allahım sen aklıma mukayet ol bakışı atan bi suna vardı. Gece çok geç yattıkları belliydi yada hiç yatmamışlardı.

Akemi bakuto ve sunaya selam verdi.

Suna: günaydın küçük tilki nasılsın? Başın ağrıyormu?

Akemi: sanada günaydın. Hayır başım ağırmıyor ilaç iyi geldi herlade.

Bakuto: mırıldanma...

Suna: ne?

Bakuto: mırıldanma...

Akemi: bakuto hiç uykusunu alamamış sanırım. Keşke bugün okula gelmeseydi. Derste uyuya kalırsa disipline gider.

Suna pek umursamaz bi şekilde göz devirir. O sırada bakuto birden ayaklanır ve Akemiye doğru bakarak,

Bakuto: günaydıııııın küçüük tilkiiii

Suna: hoşt lan. Nerden senin küçük tilkin oluyo.

Bakuto: ama siz küçük tilki diyebiliyorsunuz. Bende demek istiyorum.

Suna: biz ayrıcalıklıyız çünkü. Şimdi kes sesini.

Akemi: abartma suna.
Diyebilirsin sorun yok babykuş.

Suna:...

Bakuto: b-b-babykuş
AKEMİ BANA GERÇEKTEN LAKAPMI TAKTIN? BU ÇOK GÜZELLL. HEMEN GİDİP AKASHİİYE SÖYLİYCEM.

Akemi: tamam ama okuluna geç kalma. Sevmene sevindim.

Bakuto çok heyecanlı bi şekilde koşarak uzaklaşır. O sırada suna üzgün bi şekilde yere bakıyordur.

Akemi: sorun ne suna. Bişey mi oldu?

Suna: kendimi 3. Şahıs olarak hissettim okadar. Bunun dışında hiçbi problemim yok.

Akemi: yaaaa üzülme sanada takma isim bulurum ben.

Suna: bul ozmn bekliyom şimdi bul hemen şimdi okula varmadan.

Akemi: tamam sakin ol bırakta bi düşüniyim.
Hmmm...
Şeye nedersin umursamaz bey

Suna: duygularım darmadağın beni anlayamazsın...

Akemi: ama yaaa sana nasıl bişey bulabilirim ki bilmiyom. Takma isim konusunda kötüyümdür.( Gerçektende kötüyüm ne bulcam bende bilmiyom )

Suna: o akılsıza buldun ama. Hemde gereksiz bi şekilde güzeldi.
( Bi anlık aydınlanma ile geldi aklıma)

Akemi: ne bilim bi anda geldi bende söyledim.

Suna: dün mesajlaşırken bana tilkicik demiştin.

Akemi: evet ama lafın gelişiydi. İnarizaki sembolü tilki olduğu için takımdakilere öyle diyorum.

Suna bi anlık içinden baygınlık geçirir.

Suna: Eeee? Galiba sen bana bi isim bulamıycan. Neyse bari okula geç kalmayalım.

Akemi: bu akşama kadar bulmaya çalışıcam. Merak etme. Ve haklısın okula geç kalmak istemeyiz.

Suna ve Akemi konuşmalarını bitirip okula doğru yürümeye başlar. Okula kadar dünden bahsedip gülüşürler.

Okula vardıklarında suna Akemiyi sınıfına bırakır ve kendi sınıfına gider. Akemi ilk dersi dinlemez. Çünkü aklında sunaya bi isim arıyordur.( Hala aklıma gelmedi)

Öğle arasına kadar Akemi bi isim arar ama bulamaz. En sonunda canı sıkıldığı için sunın sınıfına gider. Ama öğle arasında yaptıkları anterman için spor salonuna gittiklerini öğrenir. Öğle arasında erkekler anterman yaptığı için kızlar okul çıkışlarında ek yarım saat anterman yapardı. Sonrada ikinci sahaya geçerlerdi.

Akeminin yapacak bişeyi olmadığı için antetmanlarını izlemeye gitti. Sahaya girdiğinde 4 li maç yaptıklarını gördü. Sende uzaktan izlemeye başlarsın. Eksik oyuncu olduğu için bi oyuncu oyuna dahil olamamıştı. Atsumu osamu suna ve kita bi takımdaydı. Diğer oyuncularda bi tarafta.

Onları izleyen koç sizi fark edince yanına çağırır. Akemide itiraz etmeden koçun yanına gider. Akemiden eksik oyuncuları olduğu için bi takıma geçip oynayabilir isim diye sordu. Akemi ilk başta biraz utandı ama sonra onun içinde iyi bi anterman olabilir diye düşünerek tamam dedi.

Salonda bulunan kendi dolabından kıyafetlerini alarak soyunma odasında değişti. Sunanın takımına geçti. İkizler ve suna Akemiyi gördükleri için çok sevinmişlerdi.

Atsumu: küçük tilki sana pas kaldırmak benim için bi onurdur.

Osamu: kendini kasmana gerek yok sıradan bi anterman. Gözünde büyütme küçük tilki.

Kita: topu tutamıyacağın zaman geri çekil. Ozaman arkamdaki suna senin yerine tutabilir. Bu yüzden korkmana gerek yok. Sunaya güven.

Suna: onlardan işte...

O günki maçta kendisini teselli eden suna bi değişmişti. Sessiz ve ciddiydi.

Akemi: elimden geldiğince size yardım etmeye çalışıcam.

Anterman karşı takımın servisiyle başlar. Kita topu karşılar ve topu atsumuya atar. Atsumu topu Akemiye doğru pas atar. Akemi heyecan yapar ve topu onun tutması için sunaya bakar. Suna Akeminin kendisine bakmasıyla topa koşar ve zıplar. Smaç basarak sayı alır.

Akeminin hızlı kararı onlara sayı kaybettirmemişti ama suna topa zar zor ulaşabilmişti. Akemi oyun başlamadan önce bi plan yapmaya çalışır. Rahat oynayabilmesi önemliydi. Ayrıca o topa sadece heycanlandığı için vurmamıştı. Atsumunun ayarladığı top Akeminin zıplama ve vurma açısına denk gelmiyırdu.

Topa vurmak istese bile vurmıycaktı. Buna atsumuya söylemedi. Çünkü onu üzmek istemiyordu. Akemi hem heyecanını yenmeli hemde atsumunun toplarına bi şekilde vurmalıydı.

Bölüm sonu. Artık yazdığım bölümleri elimde tutmıycam. Bu kitap bittiğinde başka bi kitap yazıcam aklıma müq bi fikir geldi. Haikyuu! Yu birde mafya olarak okumak istermiydiniz?

Suna X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin