Uzaklaşma

292 32 14
                                    

Akeminin uyanmasıyla mesaj gelmesi bir olmuştu. Mesajı okumak için telefonunu aldı.

Suna: kusura bakma dün müsait değildim bu yüzden görüldü atmak zorunda kaldım.

Suna: ayrıca özür dilemene gerek yok. Bişey olduğu yok.

Suna: okula gelemedik çünkü idman maçı için başka okula gittik. O gün ise kita-san maça odaklanma için telefonu elimden aldı haber veremedim.

Suna: sana kızgın değilim sıcak çikolatam:)

Akemi: eminmisin bi sorun olmadığına? Çünkü bakutonunda haberi yoktu.

Akemi: ayrıca kita-san dan izin alıp bana mesaj atabilirdin. Eminim ki anlayış gösterirdi.

Suna: gerçekten mi? Sana yalan söylediğimi mi düşünüyorsun?

Akemi: konuyu başka yöne çekme. Sana öyle demeye çalışmadığımı biliyorsun.

Suna: biz neden şuan kavga ediyoruz ki? Ayrıca sen benim sevgilim falan değilsin ne diye herşeyi sorguluyorsun?

Akemi: arkadaşça bi sorunun olup olmadığını sordum şimdi ne alaka sevgili olup olmamamız?

Suna: beni zorlama senden uzak durmaya çalıştıkça yanıma geliyorsun. Yapma bunu bana. İyi geceler.

Suna çevrimdışı

Akemi: Ne? Neden benden uzak durmaya çalışıyorsun ki.

Akemi: SUNA!

Akemi: offf yeter be. Ben sabahtan beri sana bi yanlış mı yaptım diye kendimi yedim. Sen benden uzak dur diyosu. Sence bu saatten sonra senin yanına gelirmiyim? Nah gelirim.

Akemi sinirden ağzına geleni demişti. Kim haklıydı ki bu durumda?

Akemi kötü bi başlangıç yapmıştı. Kendini kötü hissettiğini söyleyip okula gitmedi. Annesi ve babası da işteydi. Atsumu ve osamunun numaraları sende olmadığı için onları arıyamıyor ve mesaj atamıyordu. Aklına ilk gelen kişiye mesaj attı.

Akemi: EMMAAA!!!

Akeminin aklına en yakın arkadaşı Emma gelmişti. Herşeyi Emmaya anlattı.

Emma: oha knk. Nedemek benden uzak dur. Sana arkadan sarılanda babamdı zaten.

Emma: offf keşke yanında olsaydım. Ozmn seni daha iyi teselli ederdim.

Akemi: keşkeeee...

Emma: ama sana sinirlenmedim diyemem neden bana bunlardan daha önce bahsetmedin? Yazmasan eniştemin olup olmadığından haberim yok.

Akemi: bana karşı böyle hissettiğini bilmiyordum. Ama sende haklısın sana demeliydim. Kusura bakma.

Emma: bidaha olmiycaksa affedebilirim.

Akemi: sen çok iyi bi kediciksin. Miyaw😽

Emma: sende öylesin tilkicik🦊

Emma: bu aralar bana kedicik diyen 3. Kişisiniz hanımefendi🙂

Akemi: lan! Nediyon benden başka kim diyo

Akemi: bana diyodun kendine bak asıl sen bana niye söylemedin

Akemi: lan bide ben birisiyle sen iki kişiyle yürütüyon

Akemi: ne zmn böyle biri olsun

Akemi: cevap versene aq susma söylesene.

Emma: yavaş ol bi. Nediyon sen gerizakalı. İki kişi diyo dedim. İkisiyle yürütüyom demedim. Birisiyle

Emma:...

Emma: Akemi?
AKEMİ!

Akemi: aradığınız Akemiye şuanda ulaşılamıyor. Lütfen da- LAN NEDEMEK BİRİSİYLE ODA BUNU BİLİYOMU

Akemi: gerçi iki kişiyle yürütsen daha iyi olurdu. İki eniştem olurdu ehehehehe

Emma: sus gerizekalı. Ne zannettin beni sen.

Akemi yazıyor...

Emma: sakın yazma yemin ediyorum üşenmem oraya gelir saçını başını yolarım.

Akemi: or-

Akemi: of tamam be.

Akemi: neyse sen şimdi benim işe nediyon. Napiyim ben bu şerefsizlere bana yakınlaşsın?

Emma: kısasa kısas o ne yapıyorsa sende aynısını yap.

Emma: bide benim aklım şeyde kaldı bu adam o çiçekleri görmek için neden seni kaldırmadıda felsefe yapıp gitti🙄( ikinci bölümde yapılan yorum banada mantıklı geldi bu yüzden bu zekayı Emmaya verdim ŞSNKCNELCNLDMDŞS)

Akemi: ne bilim. Neyse demek kısasa kısas. Tamamdır öyle yaparım.

Akemi: hadi iyi geceler sana kediciğim😽

Emma: sanada tilkicik🦊

Bunu aslında akşam atıcaktım ama sonra dedimki neden şimdi atmiyim çünkü neden olmasın. İzlenme var ama yorum ve oylama az lütfen okuyup geçmeyin🙄🥺

Suna X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin