Herkes yemek yedikten sonra odalarına çekildi. O gün anterman yapılmamıştı. Akeminin uykusu yoktu. Odalarda 4 kişi kalınıyordu. Her takım kendi takımıylaydı. Kızlar ve erkekler ayrı. Uykusu olmadığı için Suna ve ikizlerin birlikte kaldığı odaya gitti. Onlar 3 kişi kalıyordu.
O yüzden odada yabancı olmaması sizi daha çok rahatlatıyordu. Sessiz bi şekilde tam kapıya vurucakken odadan gelen kavga seslerini duyarsın.
Osamu:: BEN SANA BENİM KIYAFETLERİMİ GİYME DEMEDİM Mİ SARI ÇİYAN!!!!
Atsumu: SİKTİĞİM KIYAFETLERİN HEPSİ AYNI NASIL AYIRMAMI BEKLİYORSUN!! AYRICA BEN DOĞUŞTAN SARI DEĞİLİM YAŞAYAN ONİGİRİ!!
Osamu: ONİGİRİLERE LAF ETME SENİ BURDA BOĞARIM.
Akemi merakına yenik düşüp kapıyı açtı. Atsumu ve osamu kavga ederken yerde onu çeken sunayı görürsün. Suna ifşalar yakalarken ben niye yakalamıyayım ki dersin ve elindeki telefonla yakalayabildiğin her kareyi çekersin.
İlk başta birbirlerine girmiş kardeşleri çekerken hızlı oldukları için bulanık bi foto olur.
Atsumunun kafasına uçan tekme geçiren osamuyu ve atsumunun yüz halini çekersin. O sırada neden sunayıda çekmiyim diye düşünürsün ve sunayıda çekersin.
(Pp min hakkını veriyom) böyle bi foto çekersin. Atsumu ve osamunun aksine sunanın fotosu çok komik olur. Sen kavganın daha da ileri gittiğini gördüğünde elindeki telefonu komidinin üzerine bırakırsın. İkizlere doğru gidersin yüksek bi şekilde bağırarar.
HEMEN ŞİMDİ KAVGAYI KESİN YOKSA BEN GELİRSEM İŞLER BAMBAŞKA Bİ YOL ALIR!!
Atsumu ve osamu içerde olduğunu farketmedikleri Akemiye bakarlar. Akemi ikisine de öldürcekmiş gibi bakar ikizler bundan korkar ve hemen ellerini birbirlerinin üzerinden çeker. Yerde oturan sunaysa Akemiye bakar
Suna: geldiğini hiç farketmedim?
Akemi: foto çekerken çok eğleniyordun çünkü.
Suna:(güler) gel sana çektiklerini gösteriyim.
Akemi: sonrada ben gösteriyim mi soğuk çikolatammm(🥺 yüz ifadesi)
Suna:(😏yüz ifadesi) olur sıcak çikolatam.
Birbirlerine çektikleri fotoları gösterirler o sırada yerden kalkmaya mecalleri olmayan ikizler
Atsumu: keşke yardım etseniz hani kavga ettik ya.
Osamu: ilk defa bu salağa kstılıyom elimizden tutanımızda yok .
Derken osamunun elinden tutarak onu kaldırmaya çalışır Akemi. Sunada Atsumuyu kaldırıyordur. Atsumu, Akeminin osamuyu kaldırdığını görünce elini tutan sunayı isterek.
Atsumu: Benide Akemi kaldırsın
Osamu: ehehehe. Hayır.
Atsumunun onu itmesine ve Akemiyi kıskandığı için boynunun köküne yumruk atar suna.
Akemi: offf tamam kavga etmeyin ben seni kaldırırım soğuk çikolatam sen git revirden sağlık çantasını getir.
Suna: ama-
Akemi: soğuk çikolatam hadiii çabuk ol!
Suna istemyerek revire gider. Akemi ise osamuyu kaldırıp yatağına otutturur sonrada Atsumuyu kaldırır. Sağlık çantasını getiren suna çantayı açar. Akemide içinden gerekli olanları alarak yüzlerindeki yaralara bakar. İşleri bittiğinde yataklarında uzanan ikizlerin bi fotosunu çeker.
Çok tatlı çıkmışlardır. Hemen o arada ikizlerin numarasını almayı unutmamıştır. Sunaya dönerek
Akemi: Allah kurtarsın soğuk çikolatam
Suna: amin sıcak çikolatam amin.
Sen gidicekken suna senin elinden tutar ve uykusu olmadığı için bahçeye çıkalım mı der. Sende evet dersin. Suna telefonunu ve kulaklığını alıp bahçeye çıkarsınız.
Bi banka oturursunuz suna kulaklığını telefona bağlar bi tekini sana bi tekini kendine yerleştirir. Sunanın kendi zevkine göre şarkılar dinleyip yıldızlara bakarsınız. Daha sonrasında suna sana bakar ve sanırım benim şarkı listem bukadardı istersen birazda senin telefonundan dinleyelim der sende olur anlmında başını sallarsın.
Kulaklığı kendi telefonuna bağlarsın. Şarkı listen karışık çalmaktadır. Akemiye göre romantik bi an yaşıyordu ama daha sonrasında ingilizce bi şarkı çalmaya başlar. Şarkının adı FRIENDS dir. Akemi içinden.
Hasss şu anda şu şarkının çalması çok kötü. Suna bu şarkıyı onun için açtığımı düşüncek
El çabukluğuyla şarkıyı değiştirmek istersin ama suna elini tutar ve
Suna: meram etme bu şarkıyı senin isteyerek açmadığını biliyorum sıcak çikolatam.
Yeni bölümmm. Hikayede görmek istediğiniz yada daha çok görmek istediğiniz birileri varsa yorumlara yazmayı unutmayın ayrı olarakta yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın💙🦊🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suna X Reader
FanficDalgalanan deniz durduğunda açan çiçekleri görebilirsin belki...