İtiraf

311 27 23
                                    

Akeminin yüzü kızarmıştı. Kafasını sağa doğru çevirdi sunanın görmemesi için. Suna bunu fark ettiğinde çenesinden tutup kendi yüzüne çevirdi.

Akemi: benden uzak dur demiştin.

Suna: sence bu mümkün mü?

Suna: istemeyerek dediğimi farketmiş olman gerek. Gerçekten deseydim şuan seninle gözlerimi buluşturmazdım.

Akemi: yani...

Suna: evet... "Seni deliler gibi seviyorum"

Akemi: suna...

Suna: merak etme seni zorlamam hazır olduğunda da sevgili olabiliriz.

Akemi: çok düşüncelisin ama buna gerek yok. Çünkü bende seni seviyorum.

Akemi: umm... Şimdi biz nolduk?

Suna: n fazla sıcak çikolatam.

(ŞSMCLKDPCKPEKXİAÇ NEDEN BÖYLE Bİ DİYOLOG VAR DİYE SORMAYIN LSNDLDJCOKEŞZÖ)

Akeminin yüzü daha da fazla kızarmıştı. Heycanlanmıştıda. Hayatında ilk defa böyle bi an yaşamıştı. Sunaya olan hisleri karmaşıktı ama o akşamdan sonra netleşmişti. Bunu sunaya karşıda söylemişti. "Akemi sunayı seviyordu"

Suna Akeminin başını kendi omzuna koydu.

Suna: nasıl hissediyorsun?

Akemi: bilmem

Suna: uykun geldimi?

Akemi: biraz

Suna: gidelim ozmn

Akemi: nereye?

Suna: iyi olduğuna eminmisin?

Akemi: aşk başa vurdu sanırım.

Bu sefer kızaran taraf suna olmuştu. Telefonunun şarjı azaldığı için onun bu yüzünü çekememişti.

Akemi: soğuk çikolatamm sen az önce kızardın mıııııı?

Suna: Ne! Hayır tabiki. Hadi kalk gidelim hava soğudu hasta olucaksın.

Akemi: ama yaaa. Neden yalan söylüyon kızardın işteee.

Suna: evet kızardım bu durumda napabilirsin ki?

Akemi cevap vermez. Biraz bakıştıktan sonra Akemi sunanın yanağından öper.

Akemi: bende seni daha da çok kızartırım.

Akeminin dediği gibi suna daha da fazla kızarmıştı. Akemi hızlı adımlarla otele gitti. Sunada şoktan çıkıp Akeminin peşinden koştu. Ortak salonun koltuklarında oturan Akemiyi gördü.

Suna: ne yapıyorsun sıcak çikolatam?

Akemi: hiiiiç.

Suna Akeminin yanına gider.

Suna: hadi ayağa kalk. Gidip uyuyalım biri görürse bizi koça ispitler.

Akemi: benim henüz uykum gelmedikiii.

Suna: çocuk gibi davranmayı kes sıcak çikolatam. seni yatağına taşıyamam.

Akemi: iyi fikirmiş. Beni yatağıma taşı.

Suna: pekii.

Akemi: LAN!

Suna Akemiyi kucağına alır ve merdivenlerden çıkmaya başlar.

Akemi: ŞAKA YAPTIM SENDE DÜNDEN HAZIRMIŞSIN!! BIRAK BENİ SUNA!

Suna: soğuk çikolatama noldu?

Akemi: beni bırakmassan bidaha sana öyle demem!

Suna: offf iyide sen söyledin beni taşı diye ben niye suçluyum?

Akemi: ciddiye alan sensin. Lafın gelişi söyledim. Şimdi odana git bende gidiyom.

Suna:...

Akemi: SUNA BENİMLE AYNI ODADA YATICAĞINI FALAN ZENNETMEDİN DEMİ?

Suna: belki...

Akemi: siktirgit suna.

Akemi kapıyı çarparak odasına girer. Sunada sırıtarak kendi odasına girer. Akemi gün boyunca olanları düşünür. Okadar mutludur ki yatamaz. Canı iyice sıkılır. Uykusu hala yoktur. Napacağını bilemez. Sunayıda göndermişti.

Akemi yatağın içinde kıvranıp duruyordu. Ayrıca Akemi oda da tek yatıyordu. Akeminin yavaş yavaş uykusu gelmeye başladı.

Rüyasında sunayla kendini görerim diye dua ederek yattı. Aradan 2 saat geçmişti. Saat 2.13 tü.

Akemi bildirim sesiyle uyandı. Bi mesaj gelmişti. Yataktan doğruldu lambayı yataktı. Biraz etrafı kolaçan etti. Sonra telefonu aldı. Mesajın kimden geldiğine baktı.

AKEMİ YARDIM ET!!!!

Suna X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin