plan

404 41 11
                                    

Top tam çizginin üzerindeydi. Hakem düdük çalarak topun içerde olduğunu gösteren işareti yaptı. İnarizaki ilk seti almıştı. Herkes Akeminin üstüne atlıyarak onu tebrik ediyordu ama Akemi mutlu olamıyordu çünkü sunayı görmeyi çok istiyordu.

Atsumu Akemiye doğru baktı ve bağırdı.

"GÜZEL SAYIYDI MİNİK TİLKİ"

Minik tilki Akeminin çok hoşuna gitmişti. Osamu atsumuya tam kızıcakken Akeminin mutluluk saçan gözlerini görürü ve kardeşinin omzunu sıkarak içinden

afferim atsumu ilk defa anırman işe  yaradı diye geçirdi.

Akemi motive olmuş bi şekilde aklında geliştirdiği planı takımdakilere anlattı.

Plan
6 numara dikkatini şuanda Akemiye vermiş durumda bu nedenle diğer oyunculara dikkat etmiyo. Ben kendimi yem olarak ortaya atıca. Yani luna sürekli olarak pasları bana atıyomuş gibi görünüp tomokoya atıcak. Planımızı anladıklarındaysa tam tersini yapıcaz. Blokçuları şaşırtıcaz ve iyi bi açıyla liberolarını şaşırtıcaz. Rakip panik yapıvağı içinde oyun kurulumları bozulcak ve avantaj bizden yana olucak.

Herkes planı anlamıştı ama oyun kurucu luna olduğu için onun pasları oyuncuların oynamasını etkiliyordu. Luna ne kadar iyi oynarsa smaçör okadar iyi oynardı. Lunanın açıklarını kapatmak Yui ye düşüyordu.

Tomoko sol kanat smaçör(kaptan)
Yui libero
Sakura orta blok
Yashiko orta blok
Luna pasör
Akemi sağ kanat (As)

Herkes plan için hazırlanmıştı. Skor 19-20. İnarizaki önde. Karşı takımdan 6 numara çok sinirlenmişti ve takım arkadaşları onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Bi bağırmadığı kalmıştı. Onuda yapsaydı koçları onu maçtan çıkarmak zorunda kalacaktı. Aslında işlerini gelirdi ama gelişmek için böyle rakiplerle maç yapmak onlar için iyiyydi.

Maç başladı herşey tam tıkırında işliyordu. Akeminin planı gerçekten de 6 numarayı çileden çıkartır sadece Akemiye odaklanmasını sağlıyordu. Takım arkadaşları onun açtığı açığı kapatmaya çalışırken sürekli olarak sayı kaybediyolardı.

Çileden çıkmış 6 numara maçı kaybediceğini bile bile eline gelen ilk topa var gücüyle vurdu. Topu durdurmak için öne atılan Yui ellerini topla buluşturdu ama ilk sefer gibi hafif değildi. Çünkü Akemi yoktu. Bu yüzden güçlükle topu çıkrdı. Top lunaya doğru gitti ve Şuan Akemiye göre bi pas attı. Akemi havalanarak topa içinde biriktirmiş olan karmaşık duygularla vurdu. Top falsolu bi şekilde sahanın tam ortasına kondu. Son setide inarizaki aldı. Maçı kazanmışlardı ama kimse sevinemedi. Herkes yaralanmış olan Yui bin yanına koştu.

6 numaranın aklı başına geldiğinde özür dilemek için Yui nin yanına gitti ama çoktan revire götürülmüştü. Atsumu koşarak Akeminin yanına geldi ve iyi olup olmadığını sordu. Akemi üzgün bi şekilde kendisinin iyi olduğunu ama Yui için aynısını söyleyemeyeceğim dedi.

Atsumu Akemiyi teselli ederken sahaya suna girdi.  Sunayı gören osamu sunaya buraya gel işareti yaparak yanına çağırdı. Umursamaz ve hiç bişey olamamış gibi yanına gelen suna oturur oturmaz kafasından osamu tarafından sert bi yumruk yer. Ardından osamu şunları söyler.

Güvenini kazanıp onu rahatlattıktan sonra ne diye çekip gittin. Akeminin gözleri hep seni aradı. Seni göremiyince okadar çok üzüldüki. Evet sen bi göt kafalıydın ama bukadarıylada oturcak yer bulamazsın. Git kızdan özür dile.

Suna osamunun dediklerinden zırnık ifadesini değişmemişti. Oturduğu yerden kalktı ve Akemiye doğru ilerledi ve Akeminin elinden tutarak kendine çekti. Neye uğradığını şaşıran Akemi birden kendini çekiştiren sunayla yaka paça yürüdüklerini gördü.

Akemi kendisini tutan kişinin suna olduğunu anladığında çok kızmıştı. Neden maç sırasında orda değildi. Terk edilmiş hissediyordu.

Bahçenin orasında bulunan koca bir ağaç vardı ve onun altında da bi bank vardı. Suna Akemiyi banka oturttu ve kendiside yanına oturdu. Ders zili henüz çalmamıştu bu yüzden bahçe boştu. Kendisinden uzaklaşmaya çalışan Akemiyi belinden tutarak kendisine çekti suna. Ve cebinden çıkardığı telefonunu Akemiyi çevirerek fotoğraflara girdi.

 Ve cebinden çıkardığı telefonunu Akemiyi çevirerek fotoğraflara girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şöyle bi foto gösterdi. Akeminin kendisinin bu denli güzel bi şekilde çekilmiş olması çok hoşuna gitmişti. Yüzü kızarmıştı.

Suna kısık bi sesle

Beğendinmi

Yüzün okadar çok kızarmıştır ki sunanın yüzüne bakamassın. Ağzından bişeyler geveleyerk

U-um ş-şey evet güzelmiş ama onu telefonundan sil.

Suna yüzünü ekşitti ve eliyle çeneni tutarak yüzünü kendi yüzüne çevirdi.

Suna: neden

Akemi: çünkü..

Suna: ÇUNKU NE!!

Akemi: suna ikimizinde acilen tiktoku silmeliyiz..

Suna: belki... Neyse konuyu değiştirme.

Akemi zilin çalmasıyla sunanın yanından ayrılması bir oldu. Suna ne olduğunu anlayamadan arkandan senin gitmeni izledi. okulun içine girmeden tekrar arkana baktın ve o an gözleriniz tekrardan buluştu...

 okulun içine girmeden tekrar arkana baktın ve o an gözleriniz tekrardan buluştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yb geldii. Elimden geldiğince yb atmaya çalışıcam. Oylamayı ve yorum atmayı unutmayın🦊💙

Suna X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin