Numara: selam!
Akemi: kimsiniz?
Numara: keşke ilk selamımı alsaydın🙄
Akemi: kim olduğunu söylede ona göre alıyim.
Numara: sen selamı adamına göre mi alıyon?
Akemi: offf belki sanane bundan!
Numara: tamam tamam kızma artık başka zaman alırsın selamımı:)
Akemi: başka zaman? Eğer ismini söylemezsen seni engelliycem.
Numara: dur ne! Yapma ben seninle konuşmak istiyordum isimlere bu kadar takılma🥺🥺
Numara: ayrıca ben zaten bugün çok mutsuzum. Sevgilimden ayrıldım...
Akemi: hem sevgilinden ayrıldın hemde başka bi kıza mı yazıyorsun?
Numara: ilk olarak kız olduğunu bilmiyordum. İkinci olarak sevgilimden ayrılmış olmam başka birisiyle konuşmama engel olamaz.
Numara: ayrılmış olmasaydık bile o çok anlayışlı birisiydi. Offfff yine aklıma geldi. Tam unutuyordum.
Numara: neden yine onu aklıma getirdin. Her gece ağlamak çok zor. Bide seni teselli edicek kimse yoksa.
Numara: çok yanlızım...
Akemi: napim.
Numara: o napim senin götüne girsin.
Akemi: ÇÇÖGŞÖBĞELRNLGMVÇSİSPF
şaka yaptım şaka gül diye:)Numara: o şaka senin...
Akemi: sende amma meraklıymışsın götüme.
Numara: çok meraklıyımdır.
Akemi: imana dön putperes pezevenk.
Numara: hemen. İmana dönme büyüsü piyuuuu.
Numara: artık imanlıyım. Offff konuştuğumuz şeye bak. Normal bi sohbet edelim dedim şuan Müslüman oluyom.
Akemi: ne sandın aslan parçası.
Akemi: bu arada sen benim numaramı nerden buldun?
Numara: bunu benim ismimi de sormadan önce sormalıydın.
Akemi: -__-
Numara: ismimi söylemedim bari numarasını nasıl buldum söyliyim.
Numara: şimdi ben birisini kaydetmek için tel nosunu istedim...
Numara: ben mesaj yazdıktan sonra bişey yazda beni dinlediğini anlıyım. Tamam mı?
Akemi: peki.
Akemi: Eeee sonra noldu?
Numara: he afferim bebeğime. Sonra ben kaydederken yanlış numara girmişim. Arkadaşa gösterdim.
Numara: dedimki doğrumu diye. Oda yanlış girmişsin dedi. Bende doğrusunu kaydettim. Sonra dedimki ben niye bu yanlış kaydettiğim numaraya yazmıyom. Çünkü neden olmasın. Olay bu.
Akemi: sen azönce bana bebeğimmi dedin?
Numara: belki...
Numara: bi sorun olurmu...
Akemi: olur. Neyse çok saçma bi şekilde numaram eline geçmiş. Birisinin vermesi daha inandırıcı olurdu.
Numara: :(
Akemi: şimdi numaramı siliyosun. Bende seni engelliycem. Mümkünse bidaha yazma. Hayatında mutluluklar dilerim. Umarım sevgilinle barışırsın. İyi geceler.
Numara: gecemin daha da çok içine sıçtığın için teşekkürler. Sanada iyi geceler. Ama malesef numaranı silemem.
Bu kişiyi engellediniz
Yeni bölüm geldii acaba bu numara kimm? Neyse belki bugün bi bölüm daha atarım oylamayı ve yorum atmayı unutmayın💙🦊🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suna X Reader
FanfictionDalgalanan deniz durduğunda açan çiçekleri görebilirsin belki...