Gurup

386 38 31
                                    

Suna akemiyle konuştuktan sonra yanına bakuto geldi. Bakuto sunayla Akemi hakkında biraz konuştu.

Baktuto: bence kız çok güzel ve tatlı istersen sana ayarlıyim abisi nediyon?

Suna: bi sg. Daha kendi götünü temizleyemiyon bana kızmı ayarlıycan?

Akashi: bikere artık bakuto götünü temizleyebiliyo. Büyüdü o.

Kuroo: bu bakuto sen yokken nasıl yaşıyodu?

Bakuto: konu bana nasıl döndü aq. Size iyilikte yaramıyo kendi işinizi kendiniz yapın.

Suna: zaten kim senden ne istediki?

Bakuto: AKAAASHİİ!! BENİMLE DALGA GEÇİYOLAR AMA!!

Akashi: takma onları sen bebem gel yanıma Kukuli izleyelim.

Kenma: Allahım lütfen beni burdan kurtar lütf-

Osamu: boş konuşmada al ye şu onigirileri. Telefon oynamak karın doyurmuyo.

Nishinoya: eğer kızı istemiyorsan tanakayla kendimize ayarlıycaz.

Oikawa: seni görürse belki bakar...

Nishinoya: bakar...?

Oikawa: bukadar ne bekliyodun oturup konuşmayı falan mı? Güldürme beni.

Nishinoya: pff   -__-

Kuroo: Eee napalım benim canım sıkıldı.

Herkes aynı anda benimde

Bakuto: şişe çevirmece oynayalımmm!!

Hinata: olabilir hem kageyamaya görev yaptırmak çok eğlenceli olur.

Kageyama: BOKE HİNATA BOKE!!

Hinata: noldu aq herşeye boke boke hayırdır sana.

Kageyama: 1.64 boyuna göre büyük laflar ne zmn büyüdün sen.

Hinata: sen süt içerken ben yerlerde tepiniyodum gelmiş ne zmn büyüdün diyo.

Atsumu: tamam kavgayı kesinde bi şişe bulun oynayalım. Yoksa zaman geçmiycek. Bense sıkıntıdan ölücem.

Mutfakta atıştırmalık hazırlayan akashi salondaki oğlanlara seslenir.

Akashi: kolanın yanına kebap getirsem yermisiniz. ( Aklıma ilk kebap geldi kdnckdndl)

Kuroo: olur olur yeriz!

Suna: lan kıro pardon kuroo sendemi tiktok indirdin?

Kuroo: he bende indirdim çok mu belli ediyom?

Suna: mavi gobline benziyon

Kuroo: sg. Pezevenk. Ben ondan daha iyiyim.

Hinata: mavi goblin kim

Kuroo: baban...

Hinata: ayıp oluyo ama

Suna: yo gerçe- neyse boşver anlatsamda anlamassın hiç zahmete girtmiyim.

Akashi mutfaktan atıştırmalıklarını gitirip büyük masaya koydu. Herkes masanın etrafına dizildi ve yemeye başladılar. Arkada televizyonda hercai açıktı. Çekirdek çitleme sesi ve reyyanın bağırma sesi birbirine karışmıştı.

Atsumu: bu kız niye 2 saatlik dizinin yarısında hep bağırıyo.

Oikawa: Momoya benzeyen bi kadınla aynı evde kalsaydın bağırmaya zaman kalmadan ölürdün.

Osamu: ben kadından değilde onigiri yememekten ölürüm.

Kageyama: zıkkım ye

Kuroo: olur olur yeriz

Suna: abartma aq tadı kaçıyo

Akashi: neyin?

Tanaka: masum sanırdım seni zalımın kızı. Kızı yanlış oldu kusura bakma.

Akashi: ne dedim olm ben?

Osamu: boşver

Diziye okadar çok dalmışlardıki hepsi oyun oynayacaklarını unutmuşlardı.

Atsumu: yemin ediyorum dizinin başından sonuna kadar saydım. Reyyan tam 245 kez bağırdı. Şimdi sorun bana sen malmın diye.

Kenma: malmısın?

Atsumu: evet

Saat 11.00

Suna: biz sanki oyun oynıycaktık.

Hinata: aaaa evet nasıl unuttuk yaw

Osamu: onigi-

Tanaka: onigiri senin götüne girsin. Sabahtan beri ne bu ya zıkkım ye.

Tanakanın sert vuruşuyla duvara yapışan osamuyu kendine getirmeye çalışıyordu atsumu. Bu sırada mutfakta boş bi şişe arıyordu bakuto. Diğerleri ise ortalığı toplayarak tekrar masanın etrafına toplandılar. Bakuto elindeki şişeyi masanın üzerine koydu ve bir yer bularak oturdu.

Oyuna başlamadan önce kurallar koyuldu.
Ne söyleniyorsa yapmak zorundalardı
Yalan söylemek yasaktı yalan söyleyenler ise erkeklikten çıkıcağına yemin edicekti
Görev verildikten sonra değişmesi yasaktı.
Görevi tam yapana kadar tekrarlanacak.
Mahalle dışında bütün görevler onaylanacaktı.

Herkes bi kural koymuştu ve herkes kurallardan memnundu. Şişeyi ilk kenma çevirerek oyunu başlatır...

Oylamayı ve yorum atmayı unutmayın. Elimden gekdiğince yazmaya çalışıyom. Ellerim kırıldı LSNDKDJFOJŞDMSLDJSLD
Bu bölümü komik yapmaya çalıştım. İnş güldürebilmişimdir. Kendinize iyi bakın💙🦊

Suna X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin