öpücük

316 26 6
                                    

Akemi Emmayla konuştuktan sonra uyudu. Sabah uyandığında birisine sarılmış olarak uyandı.

Akemi daha kendine gelemeden kollarının arasındaki varlığı anlamaya çalıştı. Bie hızla yataktan fırladı ve bağırmaya başladı.

Akemi: KİMSİN LAN SEN!

örtünün altından çıkan Emma Akemiye baktı.

Emma: senin bebeğinin. Niye bağrıyon lan hayvan milleti uyandırcan

Akemi: EMMA!!

Akemi Emmanın üzerine atlar ve ona sarılıp öpmeye başlar. Aynısını Emmada yapar. O sırada sesler üzerine odaya gelen suna ve kenma karşılaşırlar. İkiside odaya girer ve sizin sarıldığınızı görür.

Kenma: Akemi?

Akemi: naber kenma!

Kenma: senin Emmayla arkadaş olduğunu bilmiyordum.

Emma: bende senin Akemiyle arkadaş olduğunu bilmiyordum

Kenma: eee büyük bi arkadaşlık değil aslında

Emma: biliyorum kediciğim Akemi anlattı

Akemi: soğuk çikolatam sen niye geldin?

Suna: sevgilimi görmeye gelemezmiyim?

Emma Akeminin kulağına eğilir

Emma: biz sizi yanlız bırakalım

Emma kenmanın elinden tutarak odadan çıkar. Suna ve Akemi oda da tek kalır.

Suna: onunla çok mutluydunuz

Akemi: evet Emmaylayken hep mutluyumdur

Suna: peki benle?

Akemi: seninleykende hep mutluyum soğuk çikolatam.

Suna: kahvaltıya inelim mi?

Akemi: olur

Suna odadan çıkar ve Akemi hazırlanıp kapının önünde bekleyen sunayla yemekhaneye gider. Yemekhanede Emma ve kenmada vardır. Ortada kızlar yanlarda erkekler olucak şekilde otururlar.

Kızlar kendi aralarında konuşurken suna ve kenma kızlara bakarlar ama mutlu değillerdir. Çünkü kendileri için istedikleri ilgiyi alamıyolardı.

Suna ekmek alma bahanesiyle dışarı çıkar. Çıkmadan önce kenmayada gelmesi için işaret eder. Kenmada bi bahane uydurup masadan ayrılır.

Suna: sanırım ikimizde rahatsız olduk

Kenma: ilk defa bukadar rahatsız oldum

Suna: daha dün sevgili olduk ama beni takmıyo gibi

Kenma: yine seninki iyi yol boyunca bana ondan bahsetti

Kenma: uyurken bile onunla mesajlaşıyordu

Suna: onunla hâlâ okadar fazla yakınlaşamadım

Kenma: oda olur merak etme

Suna ve kenma konuşurken kızlarda yemeklerini yemiş ve erkeklere haber vermeden sahaya gitmişlerdi. Sahada olan oyuncularla karma takım yaparak maç yapıcaklardı. Akemi ve Emmada bu oyuna katıldılar.

Yemekhaneye gelen erkekler kızları göremiyince teleşlandılar. Belki sahaya gitmişlerdir düşüncesiyle sahaya giderler. Sahaya girdiklerinde maç yapıldığını görürler.

Suna X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin