isim-2

293 29 2
                                    

Akemi o konuşmadan sonra kendini bi tuhaf hissetmişti. Aslında okadarda kötü bi konuşma değildi. İlk defa tanımadığı birisiyle internet üzerinden konuşuyordu. Açıkcadı adama üzülmüştüde. Akemi içinden,

Aslında muhabbeti güzel birisiydi. Keşke tanıdığım biri olsaydı ozaman onunla daha çok konuşurduk. Belki canım sıkılırsa yazarım.

Yarın için ödevlerini yapıp uyudu. Sabah her zamanki saatinde uyanmıştı. Telefonuna mesaj gelip gelmediğini kontrol etti. Bildirim çubuğunda kimseden mesaj gelmemişti. Mesaj yerine girdiğinde dünkü adamın engelini açtı. Ve mesajlar gelmeye başladı.

Numara: günaydııııın.

Numara: nasılsın?

Numara: uyanmadın galiba? Ben erkenciyim.

Numara: internetimde sorun var sanırım mesajlarım gitmiyo🥺

Numara: uyandığında bana günaydın dermisin. Bu mesajı uzun zamandır almıyorum. Aslında bunu zorla yaptırmam mantıksız.

Numara: neyse bana yazmayı unutma:)

Akemi mesajları okuduktan sonra üzülmüştü. Kendisini kötü hissetti. Ama şuanda yazamazdı. Okula gitmesi gerekiyordu. Daha sonra yazabilirdi. Hazırlanıp okul yolunu tuttu. Suna gelmemişti. Bakutonun evinin önüne geldi ve kapıyı çaldı.Bakuto kapıyı açtı.

Bakuto: hey hey heeey! Kimler gelmiş. Nasılsın Akemiiii!

Akemi: çok iyiyim babykuş sen nasılsın? Bu arada küçük tilkiciğe noldu?

Bakuto: ş-şey sanırım birileri onu sana demeyi bana yasaklamış olabilir.

Akemi: yazıq sana babykuşum. Neyse hadi acele ette beraber gidelim bugün. Suna gelmemiş. Haberin varmı?

Bakuto: hayır haberim yok. Seninle gitmeyi çok isterim Akemiii! Hemen geliyorum bekle.

Bakuto geldikten sonra ikisi okula doğru ilerler. İlk olarak inarizakiye gelirler. Bakuto Akemiyi uğurladıktan sonra kendi okuluna gider.

Akeminin gözleri bu arada suna ve diğerlerini arar. Kimseyi görmez. Sınıflarına gider ama ordada yoklardı. Neden gelmemişlerdi ki? Akemi içinden"umarım benim yüzümden böyle yapyılordır. Gerçi ben ne yaptık ki?"

Kimseyi göremediği için kendi sınıfına gitti. Dersin başlamasına daha vardı. O sırada Akemi sunaya bi takma isim aramaya başladı. Aklına gelmiyordu( gerçketende gelmiyo hala bişey bulamadım)

Nasıl bişey olursa sunaya yakışırdı ki? Biraz daha düşündükten sonra aklına bişey gelmişti.

Sunanın saçları siyahtı ve soğuk birisiydi bu yüzden Akeminin aklına soğuk çikolata gelmişti(sorgulamayın bu geldi aklıma) bence uygundu. Okuldan sonra sunaya mesaj atıcaktı. Okul bittikten sonra.

Akemi: soğuk çikolatam neden okula gelmediniz?

Akemi: hey neden bakmıyorsun?

Akemi: bana kızgın mısın?

Akemi: bişey yaptım mı bilmiyorum ama her ne yaptıysam özürdilerim...

Akemi: soğuk çikooooolaaataaamm🥺🥺

Suna çevrimiçi...

Görüldü

Suna Akemiye görüldü attıktan sonra Akemi bi kaç dakika kendine gelemedi. Neden böyle olduğunu anlamamıştı. Ona takma isim bile bulmuştu. Derdini birisine anlatıp tavsiye alması gerekiyordu. Emmayla en son konuştuğunda bi sınav için çalıştığını söyledi. Bu yüzden onu rahatsız etmek istemiyordu.

Aklına dünki konuştuğu adam geldi. Hem daha cevaplamamıştı mesajını.

Akemi: selam aslında biraz geç oldu günaydın demek için ama kusura bakma. Biraz meşguldüm.

Akemi: müsaitsen biraz konuşalım mı?

Numara çevrimiçi

Yazıyor...

Numara: tabiki. Bende senin yazmanı bekliyordum. Ne hakkında konuşucaz?

Akemi: biri senin mesajlarına görüldü atıyorsa bu nedemek olur?

Numara: hmm... Sanırım görüldü yedin. Çok kötü bi duygudur. Bunun bir çok anlamı var tek anlam çıkartmak yanlış olur.

Numara: o kişiyle öncede aranızda kötü bişey oldumu?

Akemi: hayır. En azından ben böyle biliyorum.

Numara: belkide senin için normal olan bişey onun kalbini kırmıştır.

Akemi: bunu hiç düşünmedim. Belkide öyle olmuştur. Sanırım bundan sonra konuşmalarıma dikkat etmeliyim.

Akemi: teşekkür ederim.

Numara: nedemek rica ederim.

Akemi: bu arada ismini söylemediğine göre seni rehbere kendi seçtiğim bi isimle kaydedicem.

Numara: UwU rehbere kaydoluyoruz. Nasıl kaydediceksin?

Akemi: sürekli gece mesaj attığın için gece yıldızı diye kaydedicem. Nasıl?

Numara: hmmm. Mantıklı. Ozmn bende mesajlarıma gündüz baktığın için sabah yıldızın diye kaydederim.

Akemi: o m eki biraz fazla değilmi?

Numara: sadece sabah yıldızı desem çok sade durur. Ayrıca demesi çok sıkıyo ama sabah yıldızım çok hoş. Sende öyle yap.

Akemi: peki gece yıldızım. Görüşürüz😌

Numara: görüşürüz yıldızım. Sabah olunca da sabah yıldızım derim LSNXODJCOJEPDLSİ

Akemi sunayla şuana kadar konuştuklarını bi gözden geçirdi ama hala nerde yanlış yaptığını bulamıyordu. Akemi düşüncelerdeyken gözleri çoktan kapanmış ve uyuya kalmıştı.

Yeni bölümmm. Bugün belki yine bölüm atarım boştayım. Hazır boştayken yazabildiğim kadar yazıyim dedim. Ama diğer bölümü akşam atarım. Kendinize iyi bakın💙🦊🙋

Suna X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin