kıskançlık

322 27 17
                                    

Ertesi sabah okula giden Akemi kendisine selam veren ikizlere kısa bi bakış atıp selam verdi. Akemi halsiz gibiydi. İkizler onun için endişelenmişti. Suna dünki konuşmadan sonra konuştuklarını ikizlere anlatmıştı. Bu yüzden olayı biliyorlardı.

Bugün voleybol kulüplerini bi 5 günlüğüne bi idman kampına götürülcenki. Oyuncuların gelmesi zorunluydu. Akemi hiç gitmek istemiyordu. Ama kampa nekomanında geleceğini duyunca ilk o gitmek istedi. Çünkü Emma nekomadaydı.

Emmaya gelirsek hala kenmayla sıkıntılar yaşıyordu ama kenma alışmıştı. Hatta Emma ondan oyununu almadığı zamanlar hep eksik bi gün olurdu. İkiside birbirine alışmıştı. Kurooda ikisini sevgili yapmaya çalışıyordu.

Emma kenmadan hoşlanıyordu kenmada hoşlanıyordu ama bi türlü belli etmiyordu. Bu çok sinir bozucu bişey di.

İnarizaki voleybol oyuncularını taşıyan iki otabüs vardı. Hem erkek hemde kız voleybol takımları karışık bi şekilde oturabilirlerdi. Sonuçta aynı yere gidiceklerdi. Akemi sunaya hiç yüz vermiyordu. Suna ise Akeminin ona bakmadığını gördüğünde kafasını ters yöne çeviriyordu.

Akemi otobüse bindiğinde arka 4lüde oturan ikizleri ve sunayı gördü. Atsumu elini kaldırdı ve sana yanımıza gel anlamında işaret yaptı. Sende hiç tereddüt etmeden arkaya gidersin. Suna cam kenarının yanındaki koltuktaydı. Osamuda cam kenarındaydı.
Osamu yerinden kalkıp Akemiyi zorla oturttu ve sunanın diğer tarafına geçti. Suna ikizlere öldürcek gibi bakıyordu. Sense sunaya yüz vermeyerek camdan dışarı izlemeye başlarsın.

Otobüs hareketlenmeye başlar. Gidiceğiniz yer yaklaşık 3 saat sürüyor. Kulaklığını takıp müzik dinlemeye başlarsın. Otobüs girintili çıkıntılı yollardan gittiği için başını yasladığın cama sürekli vuruyodun. Yine başını cama vuracekken başka bişeye vurursun.

Başın birisinin eline çarpar. Daha doğrusu tam önünde bir el vardır. Sunanın eli. Başının cama çarpmaması için koymuştu. Suna dediklerini böylemi telefi ediyordu?

Sunaya tekrar yüz vermezsin. otabüste sen ve suna hariç herkes uyumuştur. (Bide şoför uyumadı)
Suna senin çenenden tutup yüzünü senin yüzüne çevirir. Sen ne olduğunu anlamazsın ve birden sunaya baktığını görürsün.

Suna: sanırım senden uzak kalamıyorum.

Akemi: belli elin ayağın durmuyo illa bişey yapçan. bırak beni!

Suna: hayır

Der ve senin başını kendi göğsüne koyar. Sen hareket edemezsin. Ayrıca durumdan da memnunsundur. Kapma kadar birlikte böyle uyursunuz. Uyandığında gelmiş olursunuz. Çok güzel bahçesi olan ve kocaman sahası olan bi kamptı. Hemen yanında ise başka okulun bi kampı vardı.

Eşyalarınızı odalarınıza yerleştirirsiniz ve diğer kampın takımıyla tanışmak için aşşağı inersiniz. Nekoma okulu otobüslerinin bozulması nedeniyle yarın sabah geliceklerdi.

Diğer kamptaki takımdan birileri Akeminin yanına gelir. Adını sorarlar. Akemi rahatsız olduğu için söylemez.

Adam1: adın ne bakalım senin tatlı kız.

Akemi: bu seni ilgilendirmez.

Adam2: amma sıkıcısın hee

Der ve elini Akeminin saçına götürüp dokunmak ister. Akemi kendini geri çekmesine gerek kalmadan adamın elini suna tutar ve iter. Sunanın arkasındaysa ikizler vardır.

Atsumu: hepinizi burda tek tek si-

Osamu: salak mısın? Nediyon sen?

Suna: niye kızı rahatsız ediyosunuz. Şerefsizlik yapmayın alırım ayağımın altına. Şimdi siktirin gidin.

Suna Akemiyi kıskanmıştı. Bunu Akemide farketmişti. Adamlar suna ve ikizlerden korkup kendi kamplarına dönerler sizde akşam yemeği için yemekhaneye gidersiniz. Olay hakkında konuşmazsınız. Senin dikkatini osamunun yemek yiyişi çeker. Telefonunu eline alıp foto çekmeye başlarsın.

Böyle bi foto çekip suna ve atsumuya gösterirsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle bi foto çekip suna ve atsumuya gösterirsin. Yemeğini bitiren atsumu doymamıştır. Bu yüzden osamunun tabağına göz dikmiştir. Atsumu yemeli almak için hamle yapar ama osamu hızlı davranıp ayağa kalkar. Atsumuda peşinden kalkar. Atsumu osamunun yemeğini almaya çalışırken orataya çıkan görüntüyü elinde duran telefonla ölümsüzleştirdi. Ayrıca sunanında karede olmasına özen gösterdin.

Bir yeni bölüm daha bugün bölüm yazmaya doyamadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir yeni bölüm daha bugün bölüm yazmaya doyamadım. Bide kitap çok uzun olmadı demi? Çünkü benim daha yapmak istediklerim var KSNDLSNOXKSŞSL neyse artık yaptıklarımı yaptıktan sonra bitiririm ama şuanlık final yok yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın💙🦊🙋

Suna X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin