Uzun bi eğitim yılını geride bırakan Akemi artık liseli olucaktı ama hangi okula gideceğine dair bi fikri yoktu. Şarjda olan telefonuna yataktan çıkmayacak bi şekilde uzandı. Bildirim çubuğunda mesajlarını kontrol etti.
En yakın arkadaşından hatta kendini yakın hissettiği kişiden bi mesaj almıştı. Emmadan.
Emma: uyandığını farz ediyorum. Bugün yaz tatilinin ilk günü saat 2 de hazırlanmış ol akşama kadar gezicez.
Akemi gezme konusunda biraz aksidir. Evde olmak onun için daha güzeldir ama Emma nın kalbini kırmak da istemiyordur.
Emma Akemi nin ilkokuldan beri arkadaşıdır. Hiç bir şeyleri ayrı gitmez hep beraberlerdir. Bu voleybol içinde geçerlidir. Akemi ve Emma uzunca bir süre volaybol oynamış iki yetenekli kişilerdir. Bir çok maçta adlarını konuşturmuş hatta önemli takımların koçlarının gözlerine girmişlerdir.
Akemi esnek bir oyuncudur bu yüzden sağ kanat smaçör(As),Emma ise plan kurmaya yönelik bi oyuncu olduğu için pasördü(kaptan). İkiside ortaokulda olabildiğince iyi takımlarda oynayarak güç kazanmışlardı ama lisede oynayacakları kadar güç kazanamazlardı.
Akemi nin annesi ve babası bu yaz tatilinde yanlarında olamıycaktı çünkü büyükannesinin geçirdiği rahatsızlıktan dolayı yanına gitmek zorunda kaldılar. Akemide gitmek istemişti ama ilk defa rahat geçireceği bi tatil olucağı için ailesi kızlarının gelmesini istemedi.
Güzel bi tatil geçireceğim ne malum heran herşey olabilir. Gün bitmeden o gün için yorum yapamam dedi içinden Akemi.
Çok geçmeden hazırlandı ailesini uğurladı ve 5-10 dakika içinde Emma kapıda bitiverdi.Olabildiğince hızlı gelmiş olan Emmanın soluklanmak için sakin bi ses tonuyla içeri gel dedi Akemi.
Emma: hay Allah kahretmesin!!!
Su getirmek için mutfakta olan Akemi Emmanın bağırmasıyla irkildi ve hızlı bi şekilde arkasına dönerek
Akemi: NOLDU! NEDEN BAĞIRIYORSUN?!
Akeminin sorusundan sonra bağırdığını fark eden Emma geçiştirmeye çalıştı.
Emma: yok bişey.
Akemi Emma nın bu tavrına bş anlam verememişti ama insanların söylemek istemediği bişeyi zorla söyletmek akemiye göre uygun bi davranış değildi de. Bu yüzden pek takmadı. Ama Emma nın üzgün olduğu apacık ortadaydı.
Akemi biraz atıştırmalık ve yanında meyve suyu getirerek masaya koydu. Emma nın moreli bozuk olsada atıştırmalıklara hayır diyemezdi. Atıştırmalıklar bittikten sonra Emma Akemiye yardım etmek için ayağa kalktı Akeminin bitmemiş olan olan meyve suyunu Emma dikkatsizce almaya çalıştı.
Akemi: bırak içiyorum.
Emma düşüncelere içindeyken Akeminin sesiyle ilkilir ve birden elindeki bardağı düşürür.
Akemi: salakmısın Cemile?!!!
Emma: NE? Cemile kim nediyosun?
Akemi: ay pardon yanlış isim birden dökünce kafam karıştı
Emma: acilen telefonla oynamayı bırakmalısın
Akemi: en azından ben elimdeki bardağı düşürmüyorum.
Akemi Emma nın bu halinin iyi olmadığını kafasına daha da takmıştı ve merakını gidermek için Emma ya sordu
Akemi: Emma bi sorun olmassa neden böyle düşünceli ve sinirli olduğunu sorabilirmiyim?
Emma: ş-şey ya aslında bende içimde tutamıycam çünkü senden bişey saklamak beni çok rahatsız ediyo.
Emma konuyu sakince Akemiye anlattı.
Emma nın ailesi, Emma nın prestejli bi okul olarak düşündüğü nekomoya göndermek istediklerini söyledi. Akeminin geçmişte yaşadığı bi olaydan dolayı nekomaya gitmek gibi bi niyeti yoktu. Bu yüzden Emma ailesine sinirlenmişti ve ne yapsada onları nekomaya gitmemek için ikna etse diye düşünüyordu.
Akemi her ne kadar içinden üzülsede belkide geçmişindekileri geride bırakarak oda nekomaya gidebilirdi. Ama hayır Akemi asla o olanları unutmıycaktı ve okula giderse alay konusu olacağı açık bi şekikde barizdi. Akemi Emmanın bi suçu olmadığını söyledi ve bu senin ailenin istediği şey onlara karşı gelemezsin hem burdan biyere gitmiyoruz yine her zmn beraber olabiliri.
Emma bu sözler üzerine rahatlamış evi birlikte toparlamışlardı. Akemi ayakkabılarını giyerek birlikte gezmek için dışarı çıkmışlardı. Yaz tatili olmasına rağmen okul kulüplerinde olan sporcular yaz tatilindede anterman yapıyolardı.Akemi ve Emmada bir an önce liseye başlayıp voleybol oynamak istiyolardı ama her zamanki gibi eğlenceli olmıycaktı.
Çünkü Akeminin artık bi Emması yoktu...
Bu ilk bölümümüzdü umarım beğenirsiniz konuları çok açmak istemedim diğer bölümlere kalsın diye bu ilk kitabım ani bi kararla yazmaya başladım beğenirseniz ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum iyi okumalar🦊💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suna X Reader
Hayran KurguDalgalanan deniz durduğunda açan çiçekleri görebilirsin belki...