0.3 💫

20.9K 707 142
                                    

Yeni Yeni yazmaya başladım buraya ve devrik cümlelerim çok oluyor elimden geldiğince dikkatli yazmaya çalışıyorum inşallah oluyordur..

yorum ve yıldızlamayı unutmayin💫

🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

Yaklaşık yarım saatlik gergin bir yol çektim kulağımdaki müzik bile beni sakinleştirememişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaklaşık yarım saatlik gergin bir yol çektim kulağımdaki müzik bile beni sakinleştirememişti .Gerilme sebebim elbette Yeni ortama giriyor olmamdı.

İçinde bulunduğumuz lüks araba,bakın lüks diyorum canım popom bu koltuktan ömür boyu kalkmak istemeye bilir o kadar rahat yani.

Neyse konudan sapmayalım, arabanın durdurduğu eve baktığımda ağzımın beş karış açık kaldığına eminim ama görmemişlik yapmayarak hemen toparlandim ve kapımın açılmasıyla kulağımdan kulaklığımı çıkarıp aşağıya indim aklımda bir sürü soru var ama en önemlisi 4 kişi bu evde kalıyorlar olmasıydı? eğer tüm soyağacım bu evde kalmıyorsa bu ev 4 kişiye fazla.

Pınar hanım gülümseyerek "Evine hoş geldin kızım" dedi

Yüzümü buruşturarak ona baktım "-yanlış anlamayın ama bir şey sorabilirmiyim?" dedim pınar hanım gülümseyerek "- tabikide sorabilirsin güzel kızım neden yanlış anlayalım" dedi ama sen çok ponçiksin neyse durun .

"- Bu kocaman evde 4 kişi nasıl yaşıyorsunuz? diye sordum.

Tamam bizde fakir değildik Uğur bey avukatı ve müstakil bir evimiz vardı ama bu ev, lan ben buna ev diyorumda Allah çarpmaz inşallah malikane yaniğ bu ev diyeni bi ev bide Allah çarpardı galiba ve bende konuşmaya devam edersen çarpılacakmışım bir his var.

Barış bey gülümseyerek "- aslında biz bu evde 4 kişi yaşamıyorduk yani aslında bir süre önce 4 kişi değildi bu ev ama haklısın uzun zamandır 4 kişi yaşıyoruz". Tek kaşımı kaldırarak ayyy evet tek kaşımı kaldıra biliyorum , bilirim bilirim şuan  çok havalıyım övgülerinizi sonra alacağım "-Normalde kaç kişi yaşıyordunuz ki?"

Hala kapının önünde olmamızdan dolayı Barış bey elini belime koyarak beni eve doğru yönlendirdi "-ilk önce içeriye girelim sonra uzunca konuşuruz kızım" kafamı sallayarak onayladım

Arkamızda  pınar hanımla kardeş veledinin  konuşmaları geliyordu  ,adının toprak olduğunu öğrendim güzel isim.

Toprak  birden omzuma çarparak içeriye girdi. Hayır yani sabırlı biride değilim ümüğüne yapışmam her an olabilir yani kendi can sağlığı için yoksa aman banane elimi kana bulamışım bulamamışım hiç sorun değil yani. 

Yeni Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin