Tekrardan selam canlarımmmm🐞
Nasılsınız iyimisiniz inşallah iyisinizdir bebeklerim.🐚🦋
İyi okumalar🍷⚘
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Sonunda yemek faslı bitmişti bahçede oturmuş çay yudumluyorlardı tabi yediniz onca güzel lezzetleri yudumlayın biride demiyorki yazıktır şu kıza eyy eyy kimse takmıyo beni.
Sen birşey yemedinmi diye sorarsanız, yooo ne münasebet o sırada tatlılarla bakışıyordum bu yüzden yiyemiyordum.
Tabikide rahat vermeyen iki gardiyanın ortasına oturduğum için. Poyrinin kolumu sürekli dürtmesi, Fırtınanın sürekli yemeğini ye zırlamalarını sayarsak benim için işkence dolu ama diğer varlıklar için neşe dolu bir yemek yediler.
Bu arada evet Poyrazcığımada lakap buldum "Poyri" çoksel değilmi . Gerçi duysa beni mafya tipli dede gibi mermiye falan dizer ama neyseki ona bunu diyecek kadar göt yemedim.
100 like gelirse Poyraz abisine poyri diyoruz ve ülkeyi terk ediyoruz. Nasıl fikir ama denenir.
*Evet yaaa ne güldük şuan
*YouTube kanalı açmam gerek önce ama.
*Aç aç herkez seni bekliyor zaten.
*Bot kasarım aslanım aşiret bebesiyim kim yan bakar.
*Mantik desen var.
*Biliyom biliyom.Şuan ne mi yapıyoruz bahçede oturuyoruz gerçi ben şuan anasının kucağında etrafa gülücükler atan bebeği yeme planları kuruyordum.
Hayır bana bakıyor, kucağıma alacam da ağlar falan hiç desteklediğim bir davranış değil.
"Eeee Umut okul nasıl gidiyor" diye sordu meraklı yenge hatunu.
Bide okul vardı demi ben o hastane olayından sonra evde yatınca daha okula gitmem sanmıştım oysaki.
"İyi gidiyor yani inşallah gidiyordur yani bilemiyeceğim" dedim.
Peki benim bu cevabım karşısında ne yaptılar "güldüler" komikmiydi agalar bilmiyorum eğitim durumumu.
Sıktı artık bu ortam kendi kendime takılmalıyım, kuzenlerin bakışları sürekli bana değiyor ve bu beni sinir ediyor.
"Ben mutfağa gidiyim su içmeye müsadenizle" lan ben nasıl kibar bişeyim busi bu kelimemi duysa gülmekten düşer bayılırdı heralde.
Ayağa kalktım tam gidecektim birisi tarafından engel aldım. Tabikide bu engeli atan poyri beydi , kolumu tutarak
"Söyleyelim getirsinler" dedi
Hayır yani benim iki tane ayağım niye var kendi suyumu alamayacaksam sıkıldım işte sal beni gideyim.
"Ama ben kendim gitmek istiyorum" Diyerek, elimi kurtardım ondan yürek yemiştim ben bugün heralde yaşama kotamı doldurdum öldürmeye çalışıyorum kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem
ChickLitKarışmış bebekler ve çekilen acılar..🦋🌏🐚 🥂 17 yaşındasın ve bunca sene boşa yaşadığını öğreniyorsun hayal kırıklıkları acılar ve gözyaşlarının hepsinin boşa olduğunu öğreniyorsun vee o an her şey için bir kez daha üzülüyorsun ve bir kez daha is...