Selam canlarımmm
iyi okumalar dilerim💅❤
🍀
🍀🍀
🍀Kapının önünde stresle girmelerini bekliyordum sonunda kapının açılmasıyla içeriye girenlere baktım.
Hoyyy maşaalah maşaalah benim bu genlerden alma oranım zaten yok analar hepsini erkeklere vermiş bana ne kalsın.
Dedem şahsiyeti önden girmişti içeriye elinde bastonla. Ve tam benim önümde gelip durdu diğer elemanlarla muhattap olmadan direk benim önüme gelmişti.
Hayır dedecim konuşa konuşa gelseydin hemen pat diye önüme atlıyorsun benide düşün biraz yaaa ayip kınıyorum seni dedecik.
Lan yanlışlıkla dedecik falan demem inşallah adam beni mermiye falan dizer Allah korusun.
Poyrazın yaşlanmış halini görüyorum şuan karşımda ayni onun gibi agresif agresif dolanıyor etrafta.
Dedem şahsiyeti beni süzmeye başladı ve aniden elini havaya kaldırdı ve öp dedi yani kısaca anladınız siz.
Bende el mecbur öptüm elini, birden bana sarılmasıyla şaşırmıştım.
"Güzel torunum sonunda olduğun yerdesin güzelim benim ayni nenen gibi papatya gibi kokuyorsun güzel torunum benim" diyerek bütün kemiklerimi kırmaya çalışarak sarılıyordu bana hayır sesim götüme kaçtığı için konuşamıyorumda.
Babannem herelde anlamış olaki dedemin beni sarılarak öldürmeye çalıştığını olaya müdahale etti.
"Kızımı bırak da ben sarılayım Devran ağa " dedi Ve Dedem kafama bir öpücük bırakarak benden çekilip odaya doğru gitti.
Adama bak diğerlerini götüne takmadı. Lan ortam müsait değil yoksa ne gülerdim heee.
Yanımda toprağın söylenmesini duydum kıskanç torpak senii.
"Dedem bak lan bizi 2 saniyede sattı gitti resmen" diye söylendi edizcikte hemen olaya el attı tabe.
"Boş yapma lan"dedi Poyrazcım' da duymuş olacakki boğazını temizledi.
Babaannemin sarılmasından sonra geriye kalan kuzenlere söyle bir baktım arada bir tanesine gözüm takılmıştı.
Adını yanlış hatırlamıyorsam mert olmalıydı. Kütüphanede görevli olarak çalışırken oda ders çalışmaya hergün geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem
ChickLitKarışmış bebekler ve çekilen acılar..🦋🌏🐚 🥂 17 yaşındasın ve bunca sene boşa yaşadığını öğreniyorsun hayal kırıklıkları acılar ve gözyaşlarının hepsinin boşa olduğunu öğreniyorsun vee o an her şey için bir kez daha üzülüyorsun ve bir kez daha is...