1.7💫

5.2K 250 54
                                    

Tekrardan selam canlarımmmm.

🌻🌸🌻🌸🌻🌸🌻🌸🌻🌸🌻🌸🌻🌸🌻🌸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌻🌸🌻🌸🌻🌸🌻🌸🌻🌸🌻🌸🌻🌸🌻🌸

  "Polis amca biz bir şey yapmadık ya teyze bizi dolandırdı bizim suçumuz sadece o dükkana girmek bu kadar, abi bişey söylesene Toprak sende Mert konuşsanıza" diye konuştum.

Ne oluyor diye sorduğunuzu duyar gibiyim, sormamışta olabilirsiniz ama ben sordunuz diye düşünüyorum.

Şuan polis amca bizim orda ne işimizin olduğunu soruyor, sanki pavyonda baskın yedik alt tarafı milleti dolandıran Zeliha teyzeye baskın yaptınız.

Bu arada oğlu ile karşılaştık Allah affetsin çoçuk maşallah yani.

*Şuan tek sorunumuz ege ve taş olmasımı?
*Hee benim ölüm fermanım'dı demi şuanki meselemiz tamam tamam.
*Aaaa nerden bildin yaa
*Zekiyim çünkü
*Tamam

"Poyraz daha yeter diye düşünüyorum çocuklar suçsuz zaten boşyere ecel teri dökmesinler, özellikle sen Umut güzel dönüşler yapıyorsun"diye konuştu polis amca.

bi dakika ya  komplo kurulmuş bize ya adaletmi bu şimdi adaletin olmasi gereken yerde adalet yok resmen olacak iş değil.

Avukatımı istiyorum ben duygularımla oynandı burda şikayetçiyim.

Adli işlemler baslatılsın istiyorum ben.

"Eee cezaları elbette bu kadar basit olamaz evde daha ayrıntılı konuşacağım tekrardan teşekkürler Hakan bizimkilerle uğraştın bide.

"Ne demek kardeşim ama benden size tavsiye çocuklar birdaha bu karakola düşmeye bilirsiniz o zaman bu kadar ses yaparsanız sizin için iyi olmaya bilir Hakan abinizden tavsiye size" diye konuştu hako

Paşalarımıza bakın ya keyifleri için sabahtandır burda göt yırtıyorum zaten ben. 

"Hadi yürüyün bakalım 'akıllı' çocuklar" paşama bak birde gönderme yapıyor oh iyi.

"Bi dakika bi dakika  yaaa biz boşunamı sabahtandır burdayız adaletmi yani bu şimdi polis amca sen nasıl onay verirsin bu fikire hani nerde adalet"diye cırladım.

"Umut istersen sus ve yürü bunun daha evi var unuttuyormusun yoksa?" diye konuştu poyri.

Hafiften tehtih kokusu alır gibiyim hele bi kokliyim evet tehtit kokiyir.

"Aaaaa Poyrazcım unuttunmu ben bugün Buselerde kalıyordum artık yarın konuşuruz detaylı bir şekilde bu meseleyi hem sen dışarıdaki afeti devranı gördünmü Allah afettsin taş ta-" bir el tarafından susturulmuştum elin sahibi canım kuzenim Arastı.

Yeni Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin