🐛 Selam canlarım sonunda yeni bölüm.
Tekrardan kusura bakmayın🧚♀️❤
🤍🤍🤍🤍
"ABİŞŞŞŞŞ"
"ABİCİMMMMM"
"ABİLERİN KRALIII"
"ABİLERİN GÜLÜÜ"
"Evet umutcum bu sevgi kipleri bana yağ kokusu getirdi ama söyle bakalım."
Reise bak be nasılda çözdü beni bir bulmaca edasıyla tebrik ederim, bir anlaşma yapsak hiç fena olmaz hee
Allahım ne olursun anlaşmayı kabul etsin.
"Abicim bu gördüklerin senin ile benim aramda küçük bir sır olabilir, hem seninde suçun var resmen Egeye kafa attın abi yani çocuk tipiyle para kazanıyor-" Devam edemedim çünkü.
Ediz reisin keskin bakışları bana döndü.
"Sanane Umut, isterse götüyle kazansın birbirinize sarılıyordunuz farkındamısın." Diye sordu
Sanki yatakta bastı bizi, töbe ya alt tarafı veda amaçlı sarıldı yani.
"Hani vedalaşan insanlar sarılır ya edizcim o yüzden bizde vedalaşmak için sarıldık normal olarak."diye kendimi açıkladım.
Tabi birde ege var şuan ne durumda bir bilgim yok, çünkü Edizcik o kadar hızla beni çekip arabaya götürdü ki sayamadım yani bunlar kaç saniye içinde oldu.
Birde evde bekleyen Poyraz var. Beladan kurtulmayan başıma bela açıyorum.
Eğitime evden devam edeceksin derse hiç şaşırmam yani o derece bekliyorum.
"Ben bişey demiyorum Umut Poyrazcığın ile çok güzel çözersiniz" dedi Ve göz kırptı o bile biliyordu fermanımın derin olduğunu.
"Senle halletsem?" Diye sordum
"Çık"sadece bunu söyledi
hay sahile giden aklıma tüküreyim...
Aradan geçen 15 dakika sonucunda canım evimize varmıştık,canım evim benim poyri tarafından ölün yerim olmasın
Acaba can güvenliğim olmadığını söylesem polislere ne derler, tabikide beni alıp yurda koyarlar.
Fena fikir değil hee yurtta özgürce dolaşırım, gerçi poyri iki güne gelir alır beni ordan üstüne birde ev hapsi verir.
Yok yok olmaz bu sus düşünme bunu.
"Hadi Umut" diye söylendi edizcik sanki içeride kıyametlerin kopacağını bilmiyormuş gibi.
"Ediz bak ölürsem falan mezarımın yanına gel çikolata koy bari orda huzurlu olayım" dedim.
acaba Poyraz mezar taşıma ben öldürdüm, mutluyum falan yazarmı hayır yani böyle bir şey yaparsa hortlayıp hepsinin aklını alırım.
Edizcik arabadan inip benim kapımı açtı.
Ne kadarda kibar bir bey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem
ChickLitKarışmış bebekler ve çekilen acılar..🦋🌏🐚 🥂 17 yaşındasın ve bunca sene boşa yaşadığını öğreniyorsun hayal kırıklıkları acılar ve gözyaşlarının hepsinin boşa olduğunu öğreniyorsun vee o an her şey için bir kez daha üzülüyorsun ve bir kez daha is...