Selam canlarım şu yaz tatilinde hikaye yazmak zor oluyor LAJSJSLALDJKAL
İyi okumalarrr🧚♀️🤗
🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈
🐈🐈🐈🐈🐈
"Senin burda ne işin var Uğur soydan."diye konuştu babam
"Kızımı almaya geldim Barış karahan ait olduğu eve götümeye geldim."diye konuştu
Bu adam iyice komik olmuş heee.
Ne mi oluyor diyorsanız, hemen kısa bir özet geçeyim.
Yukarıda poyrazın odasına nasıl girsem diye düşünürken birden kapımızın hayvanlar gibi çalınması sonucunda odaya dalmadan ve poyrazı belki çıplak göremeden uğur ve sulu boyası batırdı.
*dalgamı geçiyorsun canım
*hayrı
*sapıkmısın ve hem konu şuan poyrazın seksi vücudumu elden gidiyonn heyyyy
*doğru haklısınEski babam yani Uğur , ayyy eski sevgili dermiş amk şansa bak insanlar sevgilisine eski der bende babama eski diyorum neyse isyan etmeyelim şimdi.
Neymiş beni istiyormuş salak herife bak yaa gelmiş kıyafet değiştirir gibi kız değişiyor gerizekalı.
Şuanki pozisyonmdan'da bahsedeyim sizlere
Poyri reisin eli belimde, arkadaşlar poyrazin poposu ile şuan aşırı yakınız dokunma isteğim artıyor.
*şu olayların içinde önemli olan şey poyrazın seksi poposuna ellemekmi.
*Evet değilmi
*değil gerizekalı değil Uğur gelmiş ürün iadesi yapıyorr eyyyy sen ne yapıyorsun.
*haklısın bi gece gider ellerim poyrazın poposuna.
*ya sabır.Konu birazcık ama birazcık sapıtmış olabilir ama merak etmeyin üstün iç sesim sayesinde hemen toparladık konuyu.
Toprak can ikizim beni götüne takmıyormuş gibi yapan gardaşım şuan önümde siper olmuş, edizcikim ve rüzgar ise babamın yanında durmuşlar anam ise canım anam arkada durmuş ağlıyor.
Kızzz aneyyy seni buldum bırakırmıyım sümüğünü yediğim ağlama.
İğrenç demeyin duygusal bir sahnedeyiz şuan.
Poyraz yanımda aniden kükremesiyle kendime geldim.
"NE DİYORSUN LAN SEN! KİMİ KİMDEN ALIYORSUN SEN" diye bağırdı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem
ChickLitKarışmış bebekler ve çekilen acılar..🦋🌏🐚 🥂 17 yaşındasın ve bunca sene boşa yaşadığını öğreniyorsun hayal kırıklıkları acılar ve gözyaşlarının hepsinin boşa olduğunu öğreniyorsun vee o an her şey için bir kez daha üzülüyorsun ve bir kez daha is...