Selam canlarım ben geldims sizi bölümlerinize kovuşturmaya.💅
ehhehehehheheheh
Hazırsanız buyrun iyi okumalar canlarım.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Babamın söylediği şeyi anlamam biraz uzun sürmüş olabilir.
Zor sindirdim kısaca.
Vay anasını bee aşiret torunuymuşum artık benden hawlisi yok.
Yani sosyal medyada hep aşiret çocuğuyla evlenmek istiyorlar. Bende aşiret bebesiyim o zaman aşiretten bir tane yakuşukluyla evlenirim.
Vayy güzel plan tamamdır okuma işini iptal ediyorum şuan. yakuşuklu bir aşiret bebesi arıyorum bugünden sonra.
*Vay bee kız aşiret bebesiymişsin
*Evet lan, ananı Poyraz reis bu yüzden böyle anladım anladım.
*Yaaa sen niye böyle malsin o zaman onu anlayamadım.
*Yaa nadiş yine çok komiksin götümle güldüm şuan.Artik babama bir tepki vermeliyim çünkü bana bön bön bakıyorlardı.
Tam söze girecekken Poyraz benden daha önce söze daldı ayıp oluyor ama burda biz konuşacaktık.
"Baba erken değilmi ne bileyim daha bize bile tam ayak uyduramamişken şimdi onlar gereksiz konuşur falan biliyorsun yengemi" dedi
Aha kesin dedikodu manyağı bir yenge boku yiyorum galiba, benlik bir sıkıntı yok çat çat veririm cevabı ama saygısız biri olarak görülmek istemiyordum.
"Biliyorum oğlum ama 2 haftaya yakındır Umut yanımızda dedeni biliyorsun bu kadar dayanması bile iyi , babaannen çok görmek istiyormuş bu yüzden deden bu kadar ısrarcı" diye yanıtladı Poyraz reisi.
Benlik sıkıntı yook...
Yoktu demi? mesela düşündüğüm gibi manyak bir yengeyse onunla uğraşabilirmiydim veya diğerleri beni nasıl yargılar bilmiyordum.
Ne oluyor bana beğ, ben ne zaman bu kadar öz güvensiz oldum kendime gelmeliyim.
*İnsan yemiyorlarmış korkma kızz
*Komik şey senii
*Biliyorum biliyorum" Benlik sıkıntı yok baba ben senin kızının unuttunmu hiç bir lafın altında kalmam da çokmu kalabalıklar" diye sordum hayir kalabalıklarsa Facebook'tan çalınmış lafları ezberlemeye başlayacaktım.
*Etkili bir site duygulandim bak gözyaşıma
*Biliyom biliyom
*Velet
*Göz devirmek isterdim ama deli sananlar beni
*Delisin zaten takmazlar bence seni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem
ChickLitKarışmış bebekler ve çekilen acılar..🦋🌏🐚 🥂 17 yaşındasın ve bunca sene boşa yaşadığını öğreniyorsun hayal kırıklıkları acılar ve gözyaşlarının hepsinin boşa olduğunu öğreniyorsun vee o an her şey için bir kez daha üzülüyorsun ve bir kez daha is...