🌸Ben geldim yineeee
🌸Size bölüm atmaya geldims,
🌸iyi okumalar canlarım
🌸oy vermeyi unutmayın olurmu🥺🌸medyada Umut Nisa var
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Fırtına yani Rüzgar,Ben ve Toprak markete doğru gidiyorduk.
sessizlikten sıkıldığı için yada beni tanımak için konuşmaya başladı fırtına bey.
"Ne okumak istiyorsun Umut?" diye sordu.
" Yani şimdi Allah var Tik Toker olup sosyetik bir hayat yaşayabilirim , ama önce dans hareketlerini öğrenmeliyim bu yüzden Tik Toker olma yolunda dans kursuna yazılarak başlayabilirim " dedim
Ne var yani yalan mı gidin bakın adamlar neyden neye dönüşüyor bi manit yaparim ayrılırım sonra birkaç yayın açar ağlarım ondan sonra beni aldattı falan söylerim işte ondan sonra barışırız falan , bide müzik çıkardım mı tamam dır fenomenim.
Ben ve pırıltılı zekam.
"Ciddimisin yoksa dalgamı geçiyorsun" diye sordu fırtına bey .
" Gönül isterdi yapmak ama fenomen kafası çekemem bide dans hiç edemem bu yüzden dalga geçiyorum yurt dışına gidip dilenmek var hedeflerimde " diye yanıtladım.
İkiside delisin diyerek gülmüşlerdi . Ama unuttukları bir şey var dilenme konusunda ciddiydim.
Neyse şimdi derler dalga geçmeyi bırak düzgün bir cevap ver derler "Avukat olmak istiyorum" diye cevapladım sorusunu.
"Neden avukat olmak istiyorsun bir nedeni varmi yoksa öylesinemi" çok soru soruyorsun beğ Fırtına çekecek insan mı kalmadı evde, niye Poyraz reise çekiyorsun .
"Avukat olmamım sebebi adaleti bulamayan insanları sonuna kadar savunmak istiyorum , şiddete maruz kalan insanları savunacağım özellikle çocuklarına şiddet uygulayan baba denen ama babalıkla alakası olmayan insanlara musallat olacaktım" diye cevapladım
Bakın böyle ciddi bir şekilde ilk ve son kez konuşmuş olabilirim kaydedin baktınız çok boş yaptim bunu gösterin ve deyin ki Umut sus.
*Ne boş yaptın amk
* Yaparız aslan , çikoloşlarima buluşacam yaaa mutluyum.
*Öleceksin bak bir gün
* Emen boşver.Fırtına bana gururla bakıyordu bende ona hafif bir tebessüm ettim.
Sonunda markete gelmiştik
Market arabalarına uçarak gittim , ve bir tanesini aldım ayağımı koyup sürmeye başladım
Allahıma kitabıma sırf bunun için bile markete gelirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem
ChickLitKarışmış bebekler ve çekilen acılar..🦋🌏🐚 🥂 17 yaşındasın ve bunca sene boşa yaşadığını öğreniyorsun hayal kırıklıkları acılar ve gözyaşlarının hepsinin boşa olduğunu öğreniyorsun vee o an her şey için bir kez daha üzülüyorsun ve bir kez daha is...