1.8💫

5.1K 247 51
                                    

SELAM CANLARIM✋🏻🤭

SİZLERE bir soruyla geldim Umutla kimin sevgili olmasınü isterdiniz🤔

İYİ OKUMALAR CANLARIM❤🦋🖤

İYİ OKUMALAR CANLARIM❤🦋🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🐞🦋🐞🦋

"Umut uyansana kızım sabahtandır çağırıyorum insan bi yaşam belirtisi verir kime diyorum heyyyy!"

Vay anasını lan teknoloji nasıl da ilerlemiş, konuşan alarm yapmışlar lan kesin çinli arkadaşlar yapmıştır .

"UMUT! yaa sabır, kızım öldünmü lan töbe töbe , ABİĞ UYANMIYOR UMUT

Ana bu benim adımı da biliyor laa ne kadar ilginç, teknoloji ne ka gelişmiş maşallah.

"Umut eğer uyanmazsan gerçekten üstüne su dökecem"

aaaa tehtit'de ediyor , lan ne kadar gelişmiş bir saat ilginç.

"Günah benden gitti Umut uyanınca sakın cırlama"

Abi bu saatten nasıl şimdi haberim oluyor anlayamadım, üstelik tehtit ediliyorum ilginç.

"Umut uyanmazsan gerçekten suyu dökecem kafandan aşağıya"

Lan ne vazgeçmez bir saat bu töbe töbe.

"Günah benden gitti ya hak"

En son duyduğum bu kelimelerden sonra üstüme boşalan soğuk su.

10 saniye boyunca kendime gelememiş olmam ve kendimi öldü sanmam neyse ki yaşıyormuşum,

korkmayın meğersem anlık kal gelmiş bana.

"BİSMİLLAHİRAHMANİRAHİM NE OLUYOR LAN ÇATIMI YARILDI NE OLDU LAN YÜZÜME SU BOŞALDI"

Yediğim su ile hayal dünyamdan uyandım, neden çünkü konuşan alarm bizim Toprakmış.

Gözümü açtığımda karşımda mal gibi sırıtan bir adet Toprak gördüm, ve banada artık ümüğüne yapışma hakkı veriliyordu.

Cici cici hazırlanmış maşallah maşallah ama şimdi bu yakışıklıktan birazdan eser kalmayacak.

"Umut iyimisin lan, suyun kaldırma kuvvetini kullandım bak işe yaradı uyandın"

"LAN ANDAVAL SUYLA İNSAN'MI UYANDIRILIR GERİZEKALI, BİRDE GELMİŞ SUYUN KALDIRMA KUVVETİYLE KALDIRDIM SENİ DİYOR GERİZEKALI NEWTON'MUSUN SEN"

"Lan ayılar bu kadar derin uykuya dalmıyor, en az yüz kere çağırdım seni lan insan 5 dakika falan der sadece nefes alıyordun MAL" diye konuştu.

Yeni Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin