2.3💫

2.9K 164 18
                                    

Bu şarkı ile yazdım sizde dinleyin.

Yazarın anlatımıyla

Umut..

O kıvırcık saçlı, hayat dolu, bir kız şuan can çekişiyordu

O güçlüydü biliyorlardı ama korkuyorlardı işte içlerinde korku vardı çünkü,

Küçüktü küçük bedeni dayanamaya bilirdi onun için çok korkuyorlardı.

Hepsi çökmüştü ne su içiyorlar dı nede yemek yiyorlardı.

Pınar hanım iyice güçsüzleşmişti, kızının iyi haberini almadan da rahat bir nefes alamıyordu, şuan aldığı her nefes göğüs kafesini zorluyordu.

Barış bey ise güçlü durmaya çalışıyordu aklına asla kızının kötü haberini getirmiyordu, o odadan sağ çıkıp geleceğini bekliyordu çünkü onun kızıydı o hem yeni kavuşmuşlardı daha yeni birbirlerini bulmuşlardı bu yüzden Barış bey olumlu haberler bekliyordu.

Toprak o ise en çekeni oydu ikizi vurulmuştu, yaşanmamış olsun istiyordu hepsi bir kabus olsun istiyordu Toprak kaç kez vurdu kendine belki uyanır diye ama Toprak uyanmadı Umut ise yanına gelmedi .

Toprak bu olanları bir kabus sanıyordu ama hepsi bir gerçekten ibaretti.

Ediz sert biri değildi ama gerektiği yerlerde sert oluyordu, Ediz düşünemiyordu sadece aklında Umut'un bebeğinin vurulma anı dolanıyordu, onun acı konuşmalarını düşünüyordu, onu koruyamadığı içinde kendine lanetler okuyordu o kardeşini koruyamamıştı bu yüzden kendine lanet ediyordu.

Edizde iyi değildi..

Poyraz Karahan o sert adam Umut'un demesiyle mafya tipli Poyraz Karahan, o bile dipteydi o bile çaresizdi, kendini kızıyordu sadece,saçının teline zarar gelmesin diye gözünün önünden ayırmadığı kardeşi gözleri önünde onun önünde vurulmuştu, uğur itine engel olamadığı için kendine ne çok lanet etmişti ama bunların hepsi boşunaydı poyrazda biliyordu kardeşi içeride savaşıyordu.

Poyraz hiç iyi değildi kardeşini koruyamadığı için hiç iyi değildi...

Rüzgar..  o ise ameliyata girmiş kardeşinin elini tutuyordu sadece,bildiği herşeyi unutmuştu çünkü haraket yetisini kaybetmişti.

Bakıyordu sadece kardeşinin solmuş yüzüne dağılmış kıvırcık saçlarına ,gözünden bir damla yaş düştü tam kardeşinin üstüne.

Rüzgar..iyi değildi hemde hiç değildi..

Ameliyat iyi gidiyordu mermi alınmıştı,ama mermi tehlikeli bir noktaya denk gelmişti doktorlar tedirgindi ne gibi bir etkisi olacak diye.

3 saat geçmişti ameliyat sonunda tamamlanmıştı, Rüzgar kardeşinin elini bırakmak istemiyordu onu bu soğuk odada yanlız bırakmak istemiyordu.

Ama yoğum bakım odasına alınacaktı kardeşi bunun için Rüzgar kardeşinin elini bırakmak zorundaydı.

Rüzgar kardeşinin elini bırakmadan önce kardeşinin yüzüne bir öpücük koyup kulağına şunları fısıldadı.

'İyi olacaksın güzelim bizim için iyi olacaksın annem ve babam için iyi olacaksın kızım şimdi bizim için savaş kızım  ben şimdi gidiyorum ama hep yanında olacağım sakın yanlız kaldığını düşünme'

Diye konuştu Rüzgar Umut'un kulağına her ne kadar şuan Umut onu duyamasada hissettiğini biliyordu Rüzgar.

Ve kardeşinin elini bıraktı ve Umut'un o an kalp atışları değişti, Rüzgar tekrar kardeşinin elini tuttu ve konuştu burdayım burdayım sakin ol aşkım sakin ol .

Umut'un kalp atışları sakinlemişti doktorlar bile şaşırmıştı çünkü Umut'un bilinç altı kapalıydı.

Rüzgar başhekime dönerek 'ben kardeşimin yanında kalabilirmiyim başhekim kafası ile onayladı rüzgarı.

Ve çıktı.

Umut'un ailesi ile karşılaştı hepsi perişan haldeydiler doktoru görmeleri ile hepsi ayaklandı ve doktora doğru koştular adeta.

'İyi haberler ver bize doktor Umut iyi değin bize'

Diye konuştu Poyraz..

Doktor konuşmaya başladı ve hepsi ağzının içine bakıyordu iyi birşeyler duymak için.

'Umut'un mermi tam kalbinin altına isabet etmiş ve maleseff ki tehlikeli bir nokta biz mermiyi ordan aldık iç de bir hasar yok anlayacağınız ama Umut'un bilinci hala kapalı ne zaman uyanır onu bize zaman gösterecek.

Toprak hemen atladı  'benim kardeşim ya hiç uyanmazsa ne yapacaksınız' diye bağırdı

'Sakin ol evlat senin ikizin çok güçlü inşallah en erken zamanda uyanacak hem onun için uyuması en iyisi yarası onun için ağır o uyanana kadar biraz olsun iyileşme olmuş olur'

Diye konuştu doktor pınar hanım ordan ayrılıp attı kendini sandalyeye uyuyan güzeli olmuştu artık onun.

Birden ameliyat kapısı açıldı uyuyan güzelleri çıktı ordan hepsi koştu başına baktılar ona iyice zayıflamışdı dudakları morarmıştı yüzü şişmiş .

Umutlarinin bu hali çok acı veriyordu onlara ama onun için dayanacaklardı.

Hiç biri ağlamadı bağırmadı sadece baktılar onu üzmek istemiyorlar dı ağlayıp biliyorlardı çünkü kızları hissediyordu.

Ve umutlarını aldılar o soğuk odaya sadece cihazların sesleri olan odaya götürdüler..

Ve o anda hastanede bir ses yankılandı UMUT NERDESİN

🥺

🦕🎧🔗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🦕🎧🔗

SELAM CANLARIM

BİLİYORUM BAYA UZUN BİR ZAMAN OLDU AMA BİRKAÇ OLAY OLDU VE BEN BİRTÜRLÜ OTURUP BÖLÜM YAZAMADIM SİZE ŞİMDİLİK TADIMLIK BİR BÖLÜM BIRAKIYORUM

İYİ OKUMALAR🤖






Yeni Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin