2.2💫

3.5K 205 24
                                    

Selam canlarımmm🤞🏻

Bu bölüm azcık kısa olmuş olabilir aklınızda bir taslak oluşsun diye atıyorum bu bölümü

İyi okumalarrr

M

edyadaki şarkı ile okumanız tavsiye edilir canlarımmm 🤗🧚‍♀️


Yazarın anlatımıyla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yazarın anlatımıyla..

U-mut vuruldu a-bi... Umut vuruldu

Diye konuştu Toprak abilerinden vurulan Umut değil demelerini bekliyordu ama kimse konuşmuyordu,

Kimse Toprağa o vurulan kişinin Umut olmadığını söylemedi.

Şoktaydılar hepsi ne olduğunu anlayamamış dı vurulanın Umut olduğunu bile anlayamamışlardı.

Uğur soydan bile şoktaydı az önce istediği alıp götüreceğim diye bağırıp gürleyen Uğur soydan bile şoktaydı.

O sadece blöf yapıyordu amacı Umut'un gözünü korkutmaktı korkutmuştu da ama abilerinin ve Umut'un dedikleri  onu gaza getirmişti.

Çok sinirlenmişti elleri titremişti sinirden omzunu dahi hizzalıyamamış tı.

Umut kalbinin altından vurulmuştu.

Mermi vücuduna değdiği an Umut ne olduğunu anlamamıştı.

Aklına direk annesinin acı çığlıkları geldi annesinin bağırma sesi kulağındaydı genç kızın.

Rengi solmuştu genç kızın, korkuyordu çok korkuyordu Umut ilk kez böyle duygular tadıyordu.

*ölüyorum galiba
*HAYIR UMUT HAYIR İYİLEŞECEKSİN SAKIN UMUTSUZ OLMA SAKIN
*umudum yok artık

Umut'un kulağına eski annesinin sesi geldi sakın bu savaşı kaybetme diyordu ama o çoktan kaybetmişti.

O ölümü düşünmeden yaşayan manyak deli dolu bir kızdı ama şimdi o ölüm ile burun buruna hissediyordu kendisini.

İlk kendine gelen Rüzgar oldu koştu kardeşinin yanına, aldı kafasını kollarının arasına.

Umut'un bilinci hala açıktı.

Rüzgar ilk kez kendi canından birini kolları arasında tutuyordu ve kalbi sızlıyordu.

O doktordu ne yaralanmalar görmüştü ama ilk kez elleri titriyordu ilk kez nefes alamıyordu Rüzgar ilk kez keşke dedi keşke görmeseydim bunu dedi.

Yeni Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin