Felix bir haftadır ruh eşini izliyordu ama hala ondan bahsederken adını kullanmıyordu. Yüz yüze tanışmadıkları için tuhaf olacağını düşünüyordu çünkü.
Bir hafta geçmişti ve artık onunla tanışabilirdi ama bunu yapmalı mıydı? Babasını varsayarsak onu kendisini kandırmaya çalışan kötü biri sanabilirdi.
Yalan söylediğini düşünebilirdi. Bir sapık olduğunu düşünebilirdi. Belki de onu babasının gönderdiğini düşünürdü.
Arkadaşları böyle bu işin yürümeyeceğini onunla tanışması gerektiğini söylüyordu ama o bundan çok korkuyordu.
Tamam belki bunların hiçbirini düşünmeyecekti ama ya onu sevmezse?
Ona itici gelir bir daha yüzünü görmek istemezse? Bağlanma sorunları olabilirdi ve bu çok normaldi.
Babasını terk eden birinin geçerli bir sebebi olurdu ve onunki evinden ayrılacak kadar güvenini kırmıştı.
İçinde bulunduğu durumdan dolayı ünlü birini istemeyebilirdi de.
Uyuyan Kangdae'nin ekrana yansıtıldığı büyük odada iç çekti Felix. Pratikleri bu aralar çok aksatmıştı.
Sürekli onu izlemeye gelince zamanı kalmıyordu. Onunla tanışması için bir neden daha...
Böyle giderse şirket onunla ciddi bir konuşma yapmak zorunda kalacaktı. Bu en son istediği şeydi. Gerçekten tanışmak zorunda kalacaklardı.
Kendi kabullenene ve hazır olana kadar beklemesi iyi olabilirdi.
💙
Ruh eşim ünlü biri demek. Beni izlemesinden ne kadar zaman geçti acaba?
Bir hafta sonra tanışabileceğimizi biliyorum. Youngsoo söylemişti. Acaba kaçıncı günde?
Bir hafta belki de çoktan geçmiştir. Belki de benimle tanışmak istemiyordur. İzlediği şeyler pek normal değil nasıl olsa.
Belalı biriyim onun gözünde. O her yere en az on korumayla giden, sevilen, ünlü biri. Peki ya ben? Kimsenin tanımadığı, dönüp yüzüne bakmadığı Kangdae...
Nasıl ruh eşi çıktıysak. Ben bu hikayenin sonunu biliyorum. O beni istemeyecek ve bir daha karşısına çıkmamamı söyleyecek.
Başına bela açarım çünkü değil mi? Bende benim ruh eşim olsam kendimi istemezdim.
Ayrıca güzel miydim? Youngsoo mükemmel derecede güzel olduğumu söylüyordu hep. Beni vampire benzetirmiş. Fazla beyaz bir tenim olduğu doğru ama onlar kadar güzel olduğumu düşünmüyorum.
Ve bunu ağırbaşlı olmak için de söylemiyorum. Güzel olsam bunu söylemekten asla kaçınmam. Çirkin miyim? Hayır. Sıradan bir güzelliğe sahibim diyelim.
Belki de beni beğenmiştir ama dediğim gibi normal bir hayatım yok.
Onunla konuşsam beni duyar mı acaba? Konuşsam ne demeliyim ki? Selam ruh eşim ben Kangdae.
Koltukta bağdaş kurdum. Anladığımı bilmeliydi. Onunla konuşmalıydım.
"Ah, selam. Ben Kangdae... Zaten tanıyorsundur. Ruh eşimin ünlü biri olacağını hiç düşünmemiştim ve hala ruh eşim olduğundan emin değilim. Ama izlenildiğimi fark ettim."
Derin bir nefes alıp devam ettim "Beni ne kadar zamandır izlediğini bilmiyorum. Belki de bir haftayı çoktan geçti. Belki de benimle tanışmak istemiyorsun."
Hafifçe gülümseyip bakışlarımı yere indirdim "Eğer durum böyleyse seni anlarım. Gerçekten. Sıradan bir yaşam sürmeyi bende isterdim."
"Sıradan olmasa da bu kadar tehlikeden uzak. Belki ben de ünlü olsam güzel olabilirdi hayatımız."
"Yani... Beni istemezsen anlarım. Kim bu kadar riski hayatına kendi isteğiyle alır ki?"
"Sorun değil. Ben iyiyim."
💙
Felix'in duyduklarıyla ağzı açık kalmıştı. Nasıl anladı?
Stalker işini temiz yapan bir şirketti. İzlenildiğini daha önce kimsenin fark etmediğini söylerlerdi. Peki o nasıl?
Felix onunla konuşmak istiyordu. Ona güvenmeyeceğinden, kötü biri olacağından korktuğunu söylemek istiyordu.
Ama ona sesini duyuramazdı. Yapacak başka bir şeyi kalmadığını anladı. Uzun bir süre ciddi bir şekilde ekrana baktı ve yutkundu.
Onunla buluşması gerekiyordu.
»»————— ★ —————««
hellooooğğ
bir hafta olmuş bölüm atmayalı artık atmam gerekiyordu
bir dahakini erken atıcm bu geciktiği için
NEYSEHH LGS'YE GİREN VRA MI NASIL GEÇTİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Stalker
Fanfiction"Sıradan bir yaşam sürmeyi bende isterdim. Sıradan olmasa da bu kadar tehlikeden uzak. Belki ben de ünlü olsam güzel olabilirdi hayatımız."